LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verklaring...!!!!!!!!!!!

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
keygie

verklaring...!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door keygie »

l.s
ik heb nodig een verklaring van goed gedrag(van justitie)die kan aanvragen via de gemeentelijke(afdl.burgenzaak)maar heelaas weigerd de medewerker mij dat te verlen....ik wil graag naar het buitenland(naar CANADA)....wie kan mij helpen .....!!!!!!!!!!!!
p.s volgen de gemeente zo een verklaring allen bedoelt voor een werkgevers,instatie..enzzzzzzzzzzz
met een vriendelijke groeten,
sami
[email protected]

Jonjo

Re: verklaring...!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Jonjo »

begin je hier nu ook de boel te vervuilen?

vladja

Ongelezen bericht door vladja »

Sami,

Deze vraag heb ook al gesteld bij Kassa. Je vergeet er hier even bij te vermelden dat je:
- in de WSNP zit
- een taakstraf hebt gehad van 60 uur (hoezo goed gedrag)

en nog een paar feiten.

Vladja

keygie

heb ik now strafblad ja of neeeeee.....????????????//

anita1971

Ongelezen bericht door anita1971 »

Nee hé ook hier gaat ie al vervuilen.

Kom achter die pc vandaan en ga eens gewoon werken!!!!!!!!

mr T.

Ongelezen bericht door mr T. »

ik heb nodig een verklaring van goed gedrag(van justitie)die kan aanvragen via de gemeentelijke(afdl.burgenzaak)maar heelaas weigerd de medewerker mij dat te verlen....ik wil graag naar het buitenland(naar CANADA)....wie kan mij helpen .....!!!!!!!!!!!!
Als er een voornemen tot weigering aan u bekend is gemaakt, dan hoort de gemeente een zienswijzeprocedure toe te passen. Dat wil zeggen dat u wordt gehoord en u mag aangeven waarom een weigering onterecht is. Blijft men vervolgens bij een weigering om een verklaring af te geven, dan kan tegen deze weigering bezwaar worden gemaakt. Overigens is het e.e.a. vrij kansloos indien men een strafblad heeft.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

heb ik now strafblad ja of neeeeee.....????????????//
Je hebt een taakstraf van 60 uur gekregen, dus ja je hebt een strafblad en dat kan een reden zijn om een dergelijke verklaring te weigeren.

keygie

dus:dat wil zegen als ik een taakstraf heb,dan heb gelijk een strfblad op mijn naam en ik kan niet naar canada gaan...?hoe ken dit zij de iezen zomoelijk om daar binnen te komen en als ik daar trouw dan ...??????????

kiz

Ongelezen bericht door kiz »

als ik een taakstraf heb,dan heb gelijk een strfblad op mijn naam
Die taakstraf is niet uit de lucht komen vallen... die worden door de rechter opgelegd na het begaan van een strafbaar feit. Strafbare feiten worden normaal gesproken vastgelegd op een strafblad. Duidelijk genoeg?

keygie

o.k het kan waar zijn als ik een taakstraf ,dat ik ook gelijk een strafblad....maar een ding hoe lang belijft de strafblad hangen of dragen op mijn naam...? ik heb de de taakstraf op het jaar 2001 door de rechter en justitie...en ik wil naar canada...woord voor mij moelijk omdaar binnen te komen..i.v.m ik heb een strafblad in nl...?

kiz

Ongelezen bericht door kiz »

geen idee... 10 jaar ofzo? (ik heb geen strafblad). Maar zo lang je nog een strafblad hebt, zal je geen verklaring van goed gedrag krijgen, en dus een probleem hebben om Canada in te komen (aangenomen dat die zo'n verklaring verlangen)

mr T.

Ongelezen bericht door mr T. »

geen idee... 10 jaar ofzo?
Een strafblad wordt in het algemeen uit de justitiele registers verwijderd na verloop van 4 jaar. Deze termijn kan ook 8 jaar bedragen wanneer gevangenisstraf is opgelegd.

keygie

strafblad heb ik niet....ik werk nu in de beveiliging allen ik kan pas over 5 a 8 jaar weer werken op schiphol...verder ben ik getrouw met een vrouw uit canada.....maar heelaas ik ben bekend in holland als niet getrouwd bij me gemmeente(afd.burgelijkezaken)

Jonjo

30 sept schrijf je als ik daar trouw dan? Nu ineens getrouwd? Ze moeten je op een vliegtuig zetten naar Iritrea zoals je eerder melde of naar Saoudi Arabie waar je moeder woont. Zie inbreng van deze stumper op Vara kassa.

keygie

geef eens een goed antwoord op mijn vraag a.u.b ik heb geen strafblad en ik werk nu lekker in de beveiliging in den haag allen ik heb wel een groote blokkade op schiphol(voor 4 a 8 jaar nog) en ik ben gtrouwt met een vrouw uit canada....zij wil mij nu sponseren...canada kan toch niet moelijke doen om mij binnen te komen(en tropuwens die taakstraf was al in het jaar 2001 en na 4 jaar woordt mijn naam schoon gemaakt denk ik of heb ik het verkeerd....???????/

Jonjo

Hoe eerder je opger+t bent uit dit land, des te beter het is.

anita1971

Ongelezen bericht door anita1971 »

Eerst vraag je of je een strafblad hebt, dan zeg je weer dat je geen strafblad hebt, dan wil je trouwen, dan ben je al getrouwd, man get a live en rot nu gewoon op.

Miss M

Ongelezen bericht door Miss M »

Een aanvraag voor een Verklaring Omtrent Gedrag dien je in bij de afdeling Burgerzaken van je gemeente. Dit kan wanneer bv een werkgever er om vraagt, wanneer je gaat emigreren/ een visum nodig bent en in een aantal andere gevallen, zoals een lidmaatschap voor een schietvereniging. In het geval van de topic starter is het dus geen probleem om een verklaring aan te vragen.

De gemeente stuurt de aanvraag na controle van persoonsgegevens ed. door naar COVOG (onderdeel Ministerie van Justitie). Deze controleert de eventuele gegevens van politie en justitie en beslist of iemand een verklaring krijgt. Ze vergelijken het doel van aanvraag met een eventueel strafblad. Iemand met een pedofiel verleden zal bijvoorbeeld geen verklaring krijgen wanneer hij er één aanvraagt voor werk op een kleuterschool. Wanneer deze persoon een verklaring aanvraagt voor administratief werk op een accountskantoor zal hij de verklaring misschien wel krijgen. In het eerste geval zal hij een afwijzing krijgen toegestuurd i.p.v. een verklaring. Hierbij zit dan volgens mij ook een toelichting waarom deze persoon geen verklaring krijgt (hoewel iemand dat natuurlijk ergens zelf ook wel weet). Het hebben van een strafblad zegt dus niet dat je geen verklaring kunt krijgen.

Deze aanvraag heeft niets te maken met toestemming om naar Canada te gaan. De VOG moet worden ingeleverd bij een aanvraag voor een visum of emigratie bij de Canadese autoriteiten, deze beslissen of iemand tot dat land wordt toegelaten of niet. Op het moment dat je dus geen VOG kan overleggen, zal dat een stuk moeilijker worden.

acjzr1

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Ik mis misschien iets,maar ik lees taakstraf maar geen strafblad?
Als je een taakstraf krijgt heb je een strafblad.Heb je een strafblad...Dan kom je Canada niet in...Wat heb ik dan gemist?

keygie

nogmaals hoe kan ik werken in de beveiliging..?
als ik een strafblad heb volgens jullie...?
graag meer uitleeg a.u.b

Gesloten