LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ENERGY DIRECT PAS OP!!!!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
tig

ENERGY DIRECT PAS OP!!!!!

Ongelezen bericht door tig »

OOK IK IK BEN ER INGELUIST, IK BEN OP EEN DAG GEBELD DOOR EEN DAME VAN ENERGY DIRECT DAT ZE VEEL VOORDELIGER ZIJN DAN ALLE ANDERE,ER WERD MIJ VOORGESPIEGELD DAT IK 15 TOT 25 PROCENT GOEDKOPER UIT WAS ALS IK DE OVERSTAP ZOU WAGEN,ER IS OOK VERTELD DAT IK TEN ALLE TIJDEN HET KONTRAKT KON BEEINDIGEN,NOU WIE WIL DAT DAN NIET DACHT IK .ER IS TOEN EEN BANDJE OPGENOMEN WAARIN IK JA ZEG EN HET EENS BEN MET DE REGELS ZOALS MIJ VERTELD.
EEN PAAR DAGEN DAARNA GA IK OP VAKANTIE EN KOM 2 WEKEN LATER TERUG,IK ZIE TOT MIJN VERBAZING EEN EMAIL MET MIJN AANMELDING BIJ ENERGY DIRECT WAARIN STAAT DAT IK EEN 3 JARIG HEB AFGESLOTEN EN ALS IK ONDER HET KONTRAKT UIT WIL IK EEN SCHADELOOS STELLING VAN TUSSEN DE 125,=EN300, MOET BETALEN VOOR GEMAAKTE ADMINISTRATIEKOSTEN ,IK HAD ER NOG ONDERUITGEKUND ALS IK BINNEN 7 DAGEN HAD GEREAGEERD MAAR TOEN WAS IK OP VAKANTIE, DUS IK DENK EVEN BELLEN DAN KOMT HET WEL GOED WANT DIT WIL IK NIET! EEN MAIL TERUG STUREN KAN NIET WANT ZE STUREN ALLES ONDER NOREPLY KAN DUS NIET ANTWOORDEN
OP HUN MAILS.TELEFOONNR STAAT OOK NERGENS VERMELD DUS IK HAD EEN PROBLEEM, IK ENECO GEBELD DIE GAF MIJ HET NR.VAN DE NMA DAT IS EEN SOORT GESCHILLENCOMMISIE IN DE ELEKTRA BRANCHE,IK HEB HIER MIJN PROBLEEM UITGELEGT EN HET ADVIES WAT IK DAAR KREEG WAS; BEL ZE OP [IK KREEG VAN HUN HET NR.]EN LEG ZE UIT DAT U OP VAKANTIE WAS EN MAAK KENBAAR DAT U ALSNOG GAAN SERVICE VAN ENEGY DIRECT WENST EN STUUR EEN AANGETEKEND SCHRIJVEN MET DE ZELFDE BOODSCHAP.ALDUS GEDAAN, DE MR DIE IK NA LANG WACHTEN AAN DE LIJN KREEG KLONK HEEL COULANT EN DACHT DAT HET GEEN PROBLEMEN ZOU GEVEN IK ZOU BINNEN 2 DAGEN BERICHT KRIJGEN.
10 MINUTEN LATER ONTVANG IK EEN MAIL WAARIN MIJ DUIDELIJK WORD GEMAAKT DAT ZE ER GEEN BOODSCHAP AAN HEBBEN DAT IK OP VAKANTIE WAS DAT IK OF IK WIL OF NIET GEWOON DOOR ENERGY DIRECT GELEVERD GA WORDEN EN ALS IK NIET WIL 125, EURO MOET OVERMAKEN EN OP ZOEK MOET NAAR EEN ANDERE LEVERANCIER MET ALLE KOSTEN VAN DIEN.IK MIJN HUIDIGE LEVERANCIER GEBELD EN DIE VERZEKERD MIJ DAT DAT NIET KAN OMDAT IK GEEN OPZEGFORMULIER HEB INGEVULD EN IK DUS NIET OPGEZEGT BEN. MAAR VANAF 1 OKTOBER
KRIJG IK DUS OOK ENERGY VAN ENERGY DIRECT. IK VIND HET DE REINSTE OPLICHTERIJ HET STINKT NAAR DE MISDAAD IK BEN PIST!!!!!
WIE WEET RAAD? KUNNEN WE ZE NIET VOOR DE CAMERA SLEPEN DE OPLICHTERS.

MAXIEM

Re: ENERGY DIRECT PAS OP!!!!!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag tig,
OOK IK IK BEN ER INGELUIST
Wie o wie is er annoo 2006 nog zo naïf om al die telefonische praatjes te geloven. Betaal nu maar gewoon die boete, dan ben je meer dan waarschijnlijk nog minder kwijt dan dat je 3 jaar bij dit ***** blijft aangesloten.

Sukses, groeten, Maxiem.

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

tja, je ga zelf op vakantie na zo'n beslissing.

Dan contoleer je toch ook waar je accoord op gegeven hebt :?

tig

onzin wubbo ik ga op vakantie en dat houd in dat ik niet naar mijn mail kijk want ik ben op vakantie,ik zit de hele dag achter een computer dus als ik vakantie heb even niet. en ik wist niets van een 7 dagen opzeg termijn.

jetje31

Ongelezen bericht door jetje31 »

Enige raad is gewoon voet bij stuk houden en niks betalen klaar.

Het is nu eenmaal zo dat een heleboel energie leveranciers met valse voorwenselen mensen proberen binnen te halen.

En jij als klant als je een beetje iemand aan de lijn krijgt of aan de deur die ook maar een verkopers praatje heeft aangeleerd om mensen binnen te krijgen en valt voor dat, het kan een ieder gebeuren.

Als jij op vakantie gaat en niet op de hoogte was van het feit dat de opzegtermijn 7 dagen was ik weet dat dit bedrijf heel slecht bereikbaar is gezien me tante ook door hun was benaderd toen we het moesten opzeggen hebben we dit schriftelijk gedaan en iedere keer als ik dan weer 1 of andere idioot aan de lijn krijgt.

van dit bedrijf bedank ik ze oo vriendelijk voor hun verhaal maar dat ik totaal geen intresse heb soms moet je leren van de fouten van jezelf of andere en voor die wijsneusjes met hun zogenaamde advies zolang de schoen jou niet pas kan je makkelijk zeggen van ja je hebt dit verkeerd gedaan of dat maar het zou jou maar is moeten gebeuren en laat me je zeggen wat goed is voor andere om mee te maken is ook goed voor jou dus wanneer iemand op het forum komt om advies kom dan ook met advies maar loop niet te ouwehoeren over hoe dom ze wel niet zijn want in feite ben jij nog dommer om met zo een reactie te komen want jaar en dag weten we al dat de beste stuurlui staan aan wal dat wou ik ff melden.

tig

bedankt jetje

gerard88

Ongelezen bericht door gerard88 »

sissy..

Je bent gewoon een overeenkomst aangegaan.
Moet je voor de grap dat bandje opvragen (moeten ze volgens de DTE kunnen overleggen namelijk) en dan zul je jezelf een volmondig 'ja' horen geven op een contract voor 3 jaar :lol:

digimax

Ongelezen bericht door digimax »

3 jaar is maar betrekkelijk, gewoon zorgen dat je nu (4weken de tijd) of elk jaar een beter bod krijgt van een andere aanbieder

Gesloten