LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afrekening Het Net

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Sanny80
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2006 08:44

Afrekening Het Net

Ongelezen bericht door Sanny80 »

In april 2005 heb ik via de Primafoon een internetabonnement afgesloten bij Het Net. Een tijdelijke actie was de aanbieding van GEEN datalimiet. De eerste maanden is alles goed gegaan en was ik dik tevreden. Echter werd er in januari 2006 ruim 400 Euro door middel van automatisch incasso afgeschreven. Navraag bij de klantenservice leverde op dat dit een factuur was voor de overschijding van de datalimiet. :shock:
Zie ze dan maar te overtuigen van het feit dat dit de aanbieding was waarom juist voor Het Net gekozen was...... Na vele telefoontjes, mailtjes (vele uiteraard zonder reactie), ben ik uiteindelijk in het gelijk gesteld. Maar nu komt het grootste probleem: inmiddels was er wel ruim 2000 Euro afgeschreven!!! Gelukkig heb ik het grootste gedeelte kunnen storneren (waarop uiteraard een aanmaning van Het Net volgde...). Echter was ik nog steeds op de laatste afrekening van ongeveer 200 Euro. Navraag blijkt dat ik zeker recht heb op dit geld, maar dat ze niet kunnen zeggen wanneer dit gestort zal gaan worden!!! :| Zou ik als klant moeten zeggen: Ja, jullie krijgen je abonnementsgeld wel, maar ik weet nog niet wanneer ik het overboek. Als burger heb je meteen een deurwaarder op je dak!!

Ik weet niet meer hoe ik hiermee om moet gaan, hoe krijg ik mijn geld terug???? Heeft iemand dit ook meegemaakt en goede tips???

Jauk van der Craats
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:17

Re: Afrekening Het Net

Ongelezen bericht door Jauk van der Craats »

Neem direct contact op met de Consumentenbond.

MAXIEM

Re: Afrekening Het Net

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Sanny80,

Neem in elk geval géén kontakt op met de Consumentenbond. Zij helpen je van de regen in de drup en zijn naar mijn mening buitengewoon ondeskundig. :wink:

Groeten, Maxiem.

Gesloten