LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geldigheidsduur offerte
geldigheidsduur offerte
weet iemand hoe lang een keuken offerte geldig is? Wij zitten namelijk nog te wachten op de bouwvergunning
Re: geldigheidsduur offerte
Vraag eens in de winkel waar de offerte vandaan komt.
ik heb nog geen offerte! heeft weinig zin als de offerte bijv maar 2 weken geldig is. We moeten namelijk de bouwvergunning afwachten.
Is het dan niet verstandiger om eerst de vergunning af te wachten daarna heeft u alle tijd om de juiste keuken uit te zoeken en afspraken maken met de leverancier.
ik heb de hoop dat het gauw binnenkomt en heb pas over 2 weken een afspraak bij de keukenleveranciers.
soms zijn er lange levertijden, dus wil ik het voorspoedig laten verlopen.
soms zijn er lange levertijden, dus wil ik het voorspoedig laten verlopen.
Beste Nurse,
Gewoon overleggen in de winkel. Mag geen probleem zijn om de geldigheidsduur te verlengen. We (de keukenhandel) hebben de laatste tijd wel te maken met prijsstijgingen voor bijv keukenkranen.
Wij bevinden ons in een nieuwbouw-Walhalla waar mensen ons soms een jaar vooraf al om een offerte vragen. Maken we geen probleem van en ik denk niet dat we de enige zijn.
MVG
Gewoon overleggen in de winkel. Mag geen probleem zijn om de geldigheidsduur te verlengen. We (de keukenhandel) hebben de laatste tijd wel te maken met prijsstijgingen voor bijv keukenkranen.
Wij bevinden ons in een nieuwbouw-Walhalla waar mensen ons soms een jaar vooraf al om een offerte vragen. Maken we geen probleem van en ik denk niet dat we de enige zijn.
MVG
bedankt!
. Wachten op de vergunning en aanvang werkzaamheden tot oplevering kan lang duren. Tip: neem de CBW voorwaarden goed door alvorens u de offerte accepteert. Een offerte die je nu accepteert en de levertijd is na 3 maanden mag de leverancier een prijsverhoging doorvoeren. Je kunt het dan niet zomaar meer terugdraaien. Maw. u bent gehouden aan de prijsverhoging. Op dit forum heeft men eerder uitgebreid hierover gediscussieerd.