LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Toezeggingen niet nagekomen. Krijtstreep in beeld

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
epster
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2006 10:23

UPC Toezeggingen niet nagekomen. Krijtstreep in beeld

Ongelezen bericht door epster »

Hallo,

UPC KOMT ZIJN TOEZEGGINGEN NIET NA !

Ik heb als klacht bij breedbeelduitzendingen Ned 1 en De Filmkanalen een storende "Krijtstreep in beeld ! Er is mij na talloze telefoontjes met UPC toegezegd, dat indien deze klacht in September niet zou zijn verholpen, ik reductie voortaan kon krijgen in de contributie !

Nu weigeren ze dit na te komen ! Elke keer draaien ze maar weer in het cirkeltje rond ! Ik heb een nota van een monteur van UPC hier lthuis iggen, dat hij ook schrijft, dat de fout bij UPC ligt ! Hun eind oordeel is dat het aan de instellingen van mijn TV ligt !?? Probleem ligt nu dus bij mij ??!

DE MAAT IS VOL BIJ MIJ !!!!!
Welke stappen moet ik ondernemen, om zo vlug mogelijk bij UPC weg te komen ??? HEB ALLES VAN UPC !! TELEFOON - INTERNET - TV Digitaal !! Graag hulp in deze.

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: UPC Toezeggingen niet nagekomen. Krijtstreep in beeld

Ongelezen bericht door gast007 »

Als er een dun streepje over het beeld zit af en toe kan ook aan de DECT-telefoon liggen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC Toezeggingen niet nagekomen. Krijtstreep in beeld

Ongelezen bericht door Laurent »

Epster,

Even contact opneme met Mevr Agro en Mevr Hoffie, beiden zijn door UPC afgesneden van verdere dienstverlening, muv een tv signaal.

houterig
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2006 23:30

Re: UPC Toezeggingen niet nagekomen. Krijtstreep in beeld

Ongelezen bericht door houterig »

Ik heb hetzelfde probleem gehad, tenminste: als je een halve 'lijn' met streepjes aan de bovenkant bij sommige breedbeeld uitzendingen bedoelt.

Hetzelfde fenomeen had ik ook op mijn schotelontvanger. De 'streepjescode' blijkt een signaal te zijn om je TV in te stellen, mits je tv er gebruik van kan maken. Mijn tv kan er blijkbaar niets mee.

Door het instellen van plat naar breed verdwenen de streepjes maar behield ik de zwarte balken boven en onder, maar dat lag aan de instellingen van mijn tv. Door te spelen met de zoom instellingen werd dit probleem alsnog opgelost

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: UPC Toezeggingen niet nagekomen. Krijtstreep in beeld

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Je kunt geen betere keuze maken dat weg te gaan bij UPC. Ik ben ook blij dat ik van die lui verlost ben. Telefoon via KPN (analoog) en Internet via XS4ALL en TV via digitenne. Ben misschien nu 20 Euro meer kwijt in de maand, maar nooit geen last van storingen. Firewall en Virusscanner zitten bij abo van XS4ALL in+ nog veel meer goede dingen. Echt geweldig die lui

Gesloten