LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC OPLICHTERS met telefonie internet en digitale t.v

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
xhofleer
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2006 16:55

UPC OPLICHTERS met telefonie internet en digitale t.v

Ongelezen bericht door xhofleer »

upc zijn gewoon stelletje oplichters. wij hadden upc internet en telefonie afgesloten en ktregen het naar een week binnen, alles aangesloten maar niks deed t. wij upc gebeld en hun maar zeggen er is een storing in de buurt, terwiijl dat helemaa niet zo was, want de buurman had wel internet ook van upc. na dagen deed internet t wel maar de telefoon niet wij upc weer gebeld en hun zeggen dat t aan onze toestel lag wij, (maar dus ook niet!!!) wij upc weer terug gebeld en uiteindelijk naar een uur zeggen ze dat er meer mensen klaagde dat ze niet konden bellen. wij hebben na 6dagen alles op gezegt inc. kabel tv en upc zei dat alles voor mekaar kwam, dus wij kpn gebeld om bij hun internet af te sluiten en een schotel aangeschaft. maar na 2 weken nog niks van upc gehoord en wij weer opgebeld, en toen zeiden ze dat t wel in de computer stond dat we alles wouden opzeggen maar ze hadden er niks mee gedaan, vervolgens zeggen hun mevrouw we gaan nu alles voor u opzeggen. maar helaas na 3weken nog niks van upc gehoord en wij weer opgebeld, vervlgens zeiden ze dat we t niet konden opzeggen omdat we een jaar contract hebben, en de eerste 2x zeiden ze dus dat we t wel konden opzeggen (ja allemaal heel vaag) maar dus nu zitten wij met t probleem dat we dus alles dubbel betalen, upc, kpn, schotel, dus dat kost ons 45 per maand voor jan *** doordat upc alleen maar leugens verteld aan hun klanten. maar we zijn nu met een advokaat bezig en kijken of die ons contract kan ontbinden met upc. als upc goede diensten levert dan zouden wij t niet opzeggen, maar dat doen ze niet en volgens hun ligt alles aan de klant en vertellen ze alleen maar leugens. mensen neem alstjeblieft geen upc!!!

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: UPC OPLICHTERS met telefonie internet en digitale t.v

Ongelezen bericht door Uranus »

Ik sta goed bekend bij het incassobureau in Oisterwijk bij Landsheer en Steeckpenninck. Ik schijn namelijk een bedrag van 2300= open te hebben staan van een nota die ik dus niet geneld heb, wat de telefoonkosten betreft. Ze hebben me een aantal keren voor 90 keer gefactureerd voor hetzelfde telefoontje gepleegd op dezelfde seonde; dezelfde minuut en ik had niets doorgeschakeld, dus daar kan het niet aan liggen. De UPC Bills & Collections zetten zoveel huishoudens op die wijze voor schut voor iets wat ze niet verbeld hebben en zelf maken ze het zo dat de mensen dat wel verbeld zou hebben. Van mij krijgen ze geen cent. Dat wat ik werkelijk betaald heb was € 12,50; € 29,74 en 19,76. Ik kreeg een rekening in huis van 2300,=. Vlak. Ik was al die tijd niet thuis geweest en er zijn ook medewerkers van UPC geweest die via de modems van de cliënten gebeld hebben. Dat schijnt later aan het ligt gekomen te zijn. Doordat ze dan zeiden, dat de telefoontjes via de modems van hun klanten gebeld zouden hebben, dat de klant voor de kosten zouden moeten opdraaien, omndat dit via hun modems de kosten zijn gemaakt.

Dit soort oplichting gebeurt en wij als klant kunnen voor de hoge kosten betalen. Leuk zulke grappen. Ik heb meteen ADSL aangevraagd en ik heb radicaal UPC stopgezet.

Nog een voorbeeld van een mevrouw is, dat zij 21 maanden geen rekening over haar internet heeft gelregen. Ze stelden dat zieke vrouwtje met haar AOW uitkerinkje de schuld kwijt, maar moest wel voor de vier laatste maanden de bedragen wel betalen, maard at kon via een betalingsregeling. Ondanks het feit dat de bankafschriften anders deden laten zien, namelijk, dat ze gewoon alle maanden betaalt heeft; is zij toch accoord gegaan (dom van haar zelf wellicht) met deze afspraak. Nu met UPC valt geen afspraak te maken, want achter haar rug om moest ze nog een keer voor de 21 maanden betalen en zette haar op hele hoge financiële kosten doordat bedrag in één keer te moeten betalen, terwijl wij later de bankafschriften hebben gezien, die de automatische betaling van haar internetkosten heeft laten zien. UPC kan goed intimideren. Van mij en van dat vrouwtje krijgt UPC geen cent meer. Het zijn inderdaad oplichters en de service is nergens te vinden.

Dus ik ben overgestapt op ADSL van Compuserve. Heerlijk. Eindelijk helderheid en duidelijkheid. En lage kosten.

Prima zulke mensen. Heel duidelijk te weten dat er ook nog goede mensen rondlopen.

Bij deze neem NOOIT UPC diensten. Het zijn en blijven oplichters.

Groet,

Uranus.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC OPLICHTERS met telefonie internet en digitale t.v

Ongelezen bericht door Henri42 »

Van welk bedrijf krijg jij de tv beelden?.

telestress
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 mei 2006 23:08

Re: UPC OPLICHTERS met telefonie internet en digitale t.v

Ongelezen bericht door telestress »

Overstappen is niet eng, er zijn nog genoeg andere aanbieders
:D

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: UPC OPLICHTERS met telefonie internet en digitale t.v

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Xhofleer als UPC zijn afpraken niet nakomt kan je daar gewoon onderuit. Je kan ze betichten van oplichterij. Mooi zou zijn als je ze ook strafrechtelijk kan vervolgen. Dit soort lui horen minimaal TBS te krijgen

Gesloten