LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kapote tv

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
corriej

kapote tv

Ongelezen bericht door corriej »

hallo allemaal

ik heb 4 maanden geleden een LCD tv gekocht. bij thuis komst van die tv heb ik het de de programma's ingesteld.wat blijk dat op alle zenders ''behalve nld2''' voor de helft van het beeld sneeuw aanwezig was en een ingebranden kring in het beeld. de andere dag te tv terug gebracht. daar hebben ze eerst zelf nagekeken.later hebben ze het naar de reparateur van dat merk gestuurt bijde konden ze het niet repareren.nu is de tv naar amerika gestuurd ''zegge ze''dat is nu al 1.1/2 maand geleden.en nog niets gehoord.vanaf de dag dat wij de tv terug heeft gebracht en tot nu toe houden zij ons nooit op de hoogte
wij moeten zelf iedere keer erheen om te vragen hoe het met de tv ging. en komen dan ze met allelei excuus aanwaaien.ik kon een andere tv uitzoeken MAAR ze hadden niet de breedte van de tv die ik wil.dus kon ik een leen tv krijgen van 55cm.en dat wil ik niet. ik heb NIET 1 dag plezier van die tv gehad.en is nog steeds weg.ik wil me geld terug. en dat krijg ik niet..inmiddels heb ik een nieuwe tv gekocht want je kan niet 4 maanden zonder zitten TOCH.
help mij wat moet ik doen. zij geven zich geen gehoor.
IK WIL MIJN GELD TERUG :cry: :cry:

alvast bedankt

ps de tv is van pack en bell

audiofreak1

Re: kapote tv

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Packert Hell, pak en bel. Ze staan hierom bekend en toch trappen er weer consumenten in. Laat dit soort rommel staan en koop een echt merk.

corriej

hay Audiofreak1

ik heb geen probleem met pack en bell (mijn cumputer is ook van pack en bell en heb geen problemen mee) gelukkig.

het probleem ligt bij de winkel waar ik de tv heeft gekocht ZIJ geven geen gehoor. ZIJ laten niets weten over hoe en wat .ZIJ zwijgen ten alle talen geen telefoontje of niets dat is toch vreemd? me tv en me geld is van de aardbodem verdwenen.
de tv hoef ik niet meer. ik wil gewoon me geld terug. :cry:
wat ik niet krijgt. ik heb het niet breed maar toch een nieuwe tv gekocht. wie kan 4 maanden zonder een tv. ik niet. na 4 maanden wachten en mischien nog langer!! wil ik me geld terug dat is toch normaal.of niet.

als iemand mij kan vertellen wat ik moet doen om het terug te krijgen
zal ik heel dankbaar voor zijn :(

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Hallo daar

U heeft niet zomaar recht op geld terug u dient het ter reparatie aan te bieden en het moet binnen redelijke termijn worden opgelost.
U heeft aan de eerste voorwaarde voldaan. nu nog de verkopende partij

corriej

dag Toolboy

mischien reageer ik een beetje te emotioneel sorry
eerste dag gekocht tweede dag terug en in de reparatie. dat in nu al 4 maanden..hoelang duurd zoiets..ik hoort er niets meer van..de tv dwaald ergens in Amerika rond al 1.1/2 maand.

sorry maar wat bedoeld U met ''''nu nog de verkopende partij'' :|

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag corriej,

De verkoper is verantwoordelijk voor het afwikkelen van de garantie, omdat je het defecte toestel binnen 6 maanden teruggebracht hebt bij de verkopende partij. Hoogst waarschijnlijk komen de verkoper en zijn voorschakel (de fabrikant) niet tot een overeenstemming over de vergoeding die de verkoper bij de fabrikant kan claimen, maar daar sta jij als koper buiten! Het is ook meer dan waarschijnlijk dat het scherm niet te repareren valt. Het smoesje dat jouw scherm nu in Amerika rondzwerft moet je met een korreltje zout nemen. De fabrikant heeft hier in Nederland gewoon een reparatiebedrijf en verzending zou veel te duur zijn. Je hebt alle recht nu om de koop te ontbinden omdat de verkoper in gebreke is en je kunt uiteraard gewoon je geld terug vragen.

Groeten, Maxiem.

corriej

dankje Maxiem

ik dacht het ook dat ik er recht op had op de terug gave van mijn geld.

ik heb er al om gevraagt maar ZIJ geven mij het geld NIET terug.

wat nu te doen :!: :?: zij geven geen gehoor :(
ik moet maar afwachten bij hun pfffff

corriej

beste mensen

ik ben door de dolle heen :D er is een doorbraak. mijn man kwam thuis van zijn werk .ik vertelde hem dat ik op de RADAR forum zat. voor hulp. hij heeft al jullie berichtjes gelezen..en is op hoge pootjes WEER naar die winkel terug gegaan.hij vertelde aan hun dat we nu hulp aan het zoeken zijn bij RADAR om te kijken hoe wij onze geld terug kon krijgen..ZE ZIJN ZICH ROT GESCHROKKEN en we hebben onze GELD TERUG :lol: :D :
ik dank jullie ALLEN voor jullie reacties :P :P dank je wel allemaal.
Laatst gewijzigd door corriej op 08 okt 2006 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag corriej,

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Maxiem.

wilerkens

Ongelezen bericht door wilerkens »

Mijn advies aan iedereen is: kijk de folders goed na, er zijn fabrikanten die 2 of 3 jaar garantie geven op hun apperatuur, ook op goedkoper materiaal. als je dan vaak ziet dat gerenomeerde merken op duur apperatuur slechts 1 jaar garantie durven geven, denk ik dat zij een lage muts op hebben van hun eigen apperatuur, Koop alleen electro
apperatuur waar minimaal 2 jaar garantie op zit. Groetjes Willy

corriej

hay

dankje wel voor de felicitatie's :lol:

ik was nog iets vergeten te vertellen. de tv ging eerst bij hun in de reparatie toen naar packard bell toen naar amerika .en als het klaar zou zijn zouden zij ons bellen..wat blijk toen mijn man vandaag erheen ging stond die tv AL 2 weken in TILBURG!!???..
(de tv is in rotterdam gekocht)
en niet bellen naar ons hè. ik weet nog steeds niet of de tv nu gemaakt is of niet. maar dat maak niet meer uit ..ik heb me geld terug..1 ding weet ik wel zeker de tv heeft een lange "wereld reis''vakantie gehad.. :D

Gesloten