Hallo,
Ik heb pasfoto's laten maken, om mijn bijna verlopen rijbewijs te laten vervangen ! Nu heb ik alle categorieen ! ( A-B-C-D-E ) !
Kreeg ik bij de balie te horen, dat ik wanneer ik de grote rijbewijzen zou willen behouden, ik mij moet laten keuren bij de ARBO dienst !
Nog geen punt dacht ik, maar dat veranderde snel toen ik een afspraak ging maken mat de ARBO dienst, voor de keuring !
Ja... Houd U rekening, dat U een plasje zal moeten doen, en dat U voor de keuring LET NU OP ..... 75,= Euro zal moeten gaan betalen !
Ik ben dus extra kwijt deze maand...... 40,= Euro Rijbewijs - 75,= Euro Arbo keuring , Pasfoto's 5,= Euro..... TOTAAL 120,= EURO
Hoe zo mensen het geld uit de knip trekken ????
Praten ze in Den Haag nog , van na het zure komt nu het zoet ???
E. Kramer.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bij vervanging groot rijbewijs gezondheids verklaring ARBO !
Re: Bij vervanging groot rijbewijs gezondheids verklaring ARBO !
Ja en wat is nu je punt? Jij wilt al die rijbewijzen hebben, dan zal je ook aan de voorwaarden moeten voldoen die daarbij horen.
-
Martin1976
ik vind het eerlijk gezegd ook niet vreemd dat bij een groot rijbewijs een medische keuring hoort, het zijn grote en gevaarlijke voertuigen en wanneer een bus of vrachtwagen bij een ongeluk in het verkeer betrokken is, is het meestal meteen goed raak ook. Als een medische keuring aan de veiligheid kan bijdragen dan ben ik daar zeker voorstander van. Bovendien, verlenging van zo'n rijbewijs is doorgaans eenmaal in de 10 jaar dus zo'n grote kostenpost is het niet.
Ditzelfde onderwerp bestaat al. Even zoeken op rijbewijs en daar staat hetzelfde topic ook.