LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dsb hypotheek

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
ronvon
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2006 18:15

dsb hypotheek

Ongelezen bericht door ronvon »

ja als eerste zal ik zeggen dat ik stom ben geweest om ooit contact met hun op te nemen ,maar wie kan mij helpen om van ze af te komen.van de dsb bank

wij hebben 10 maart een gesprek gehad voor een hypotheek alles was leuk en mooi,maar niet meer zo mooi als je rustig thuis nog even alles doorneemt,dan blijkt dat ze je gewoon voorgelogen hebben en dingen verzwegen hebben.
nu hebben we wel al offerte getekend met een acceptatie datum 24 maart voor hun kant,de geldgever heeft nog niet getekend wij wel, eerst moet het huis nog getaxeerd worden. kan ik nu nog van deze hypotheek af of zit ik er aan vast wie helpt me a.u.b snel.

esther-ruth
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 mar 2006 16:49

Re: dsb hypotheek

Ongelezen bericht door esther-ruth »

Lees de tread van:aub dringend advies inzake doorlopend krediet DBS geplaats door Suzi. Er zijn goede tips daarin.

Petra12
Berichten: 107
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:13

Re: dsb hypotheek

Ongelezen bericht door Petra12 »

Ronvon,

Als je geen goed gevoel hebt bij je DSB-contract, dan kan ik je aanraden om direkt per aangetekende brief aan DSB te schrijven dat je alle contracten die je getekend hebt tijdens het gesprek van 10 maart met onmiddellijke ingang wilt opzeggen, vanwege dwaling. Dat is de juridische term voor "ik ben erin geluisd".

Bewaar kopieen van de brief en ga vooral nooit meer in zee met die gasten.

idi
Berichten: 41
Lid geworden op: 29 nov 2005 13:51

Re: dsb hypotheek

Ongelezen bericht door idi »

Beste Ronvon,

direct opzeggen m.b.v. een aangetekend schrijven naar de DSB-bank.
Je hebt een aantal dagen respijt waarbinnen je een getekende overeenkomst mag opzeggen. Kijk maar in de voorwaarden, ik neem aan dat je die hebt meegekregen.
Als je advies wilt in deze ga je naar een onafhankelijke hypotheekadviseur zoals "Vereniging Eigen Huis" en leg daar het geval uit. Ook bij organisaties als "Hypotheekvisie", "de Hypotheker" en "Hypotheekshop" kan je ook gewoon naar binnen stappen en het probleem voorleggen.
Maar a.u.b. zeg die overeenkomst op, want je bent er in geluisd!!!!!

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: dsb hypotheek

Ongelezen bericht door SJZ »

wilt opzeggen, vanwege dwaling.
Dwaling moet je wel kunnen bewijzen hoor!

petorret
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2006 20:33

Re: dsb hypotheek

Ongelezen bericht door petorret »

:twisted:
Mijn ervaring met DSB is niet best. (Continue renteverhogingen)
Zoals anderen al schreven. Via aangetekende brieven (met ontvangstbevestiging) ben ik van DSB verlost.
Wel is het zo dat ik nog steeds mijn brievenbus vervuilt krijg met hun post. Die post stuur ik als adres onbekend retour.

Ze zijn hartleers.

Petra12
Berichten: 107
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:13

Re: dsb hypotheek

Ongelezen bericht door Petra12 »

Tegen die hardleerse post is wel wat te doen, hoor. Gewoon retour afzender sturen, met in het postpakket een baksteen oid. Laat DSB maar opdraaien voor de verzendkosten van de baksteen, dan doen ze het nooit meer!

vonnie66
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2005 23:34

Re: dsb hypotheek

Ongelezen bericht door vonnie66 »

vanavond hebben we een gesprek met iemand die verstand heeft van hypotheken en dan zal hij ons uitleggen hoe we het beste er van af kunnen komen,jullie horen het verder wel hoe het gegaan is...

ronvon
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2006 18:15

Re: dsb hypotheek

Ongelezen bericht door ronvon »

gisteravond is dus een onafhankelijke hypotheker geweest en die heeft alles uitgezocht,nu gaat hij namens ons het contract met dsb opzeggen en afwachten wat hun antwoord hierop is,maar hij zal er alles aan doen om er zo goedkoop mogelijk van af te komen.als we wat meer weten over hoe dsb reageert hierop dan vermeld ik het hier wel weer.

wientjes53
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 okt 2006 20:55

Re: dsb hypotheek

Ongelezen bericht door wientjes53 »

ten eerste ben je niet de eerste en ten tweede kijk aub uit met die bende oplichters, mooie verhalen veel beloftes en aan het eind hebben ze je mooi te pakken,zo ook ons met een overleidings verzekering van meer dan 16.000 euro en die verwerken ze in de hypotheek, en daar zou je dan niets van merken. nou ruim 16.000 euro is dan volgens dsb niets.
en op het momnet dat je bij de notaris bent kun je als nog afzien van de hypotheek. dus met andere woorden bij de notaris kun je nog zeggen ik doe het niet en zet je geen handtekening, ook al heb je ondertekend bij die leugenaars.

Gesloten