LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile beltegoed

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bellertje

T-Mobile beltegoed

Ongelezen bericht door Bellertje »

Hallo,

Ik heb al jaren een T-Mobile abonnement. Over het algemeen heb ik geen problemen gehad. Afgelopen maand ging het echter mis: op de laatste factuur stond mijn nieuwe beltegoed vermeldt. Dit was ongeveer 60 euro. Ik heb een Flex abonnement waarbij het beltegoed onbeperkt houdbaar is.

3 dagen later heb ik mijn beltegoed gecontroleerd: 5 euro! Ik zou dus volgens T-Mobile in 3 dagen 55 euro verbeld hebben. Ik heb in die 3 dagen wel iets gebeld, maar hooguit voor een paar euro.

Ik heb uiteraard de klantenservice gebeld met de vraag waar ik dan allemaal naartoe gebeld zou hebben.
De reactie van de klantenservice was simpel: het is vervelend voor u. Helaas kunnen wij pas zien waar naartoe gebeld is als de nieuwe factuur aangemaakt is.

De nieuwe factuur komt pas na een maand. Ik moest het die maand maar zonder beltegoed stellen... Daarna kon ik opnieuw bellen om te kijken of ik inderdaad gelijk had... Dat is toch belachelijk! Overigens heb ik inmiddels mijn nieuwe beltegoed erbij en dat is gewoon het maandelijkse bedrag. De factuur laat nog even op zich wachten.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Het kan toch niet zijn dat T-Mobile zomaar beltegoed weghaald??

??

Re: T-Mobile beltegoed

Ongelezen bericht door ?? »

Het kan zijn dat de belstatus verkeerd is. Af en toe geeft die verkeerde informatie weer (ze geven ook aan dat die indicatief is). Voor de rest moet je inderdaad de factuur afwachten; via Internet is een specificatie op te vragen. Het kan zijn dat je per ongeluk een keer vanuit het buitenland hebt gebeld (grensgebied) of dat er betaalde SMS-berichten zijn ontvangen; bellen naar 090x-nummers kan overigens ook duur uitpakken.

Wacht dus even de factuur af en kijk waar dat tegoed naartoe is verdwenen.

Bellertje

Ik wacht ook wel op de factuur: ik heb echter op de telefoon nagekeken wat ik gebeld heb en het is absoluut onmogelijk dat ik 55 euro verbeld heb die paar dagen. Volgens de klantenservice was klopt de informatie van de belstatus wel... Maar goed, ik wacht af.

Ik vind de reactie van T-Mobile overigens bijzonder vreemd. "Wij kunnen ook pas zien wat u gebeld heeft als de factuur aangemaakt is".
Zij kunnen uiteraard gedurende de gehele maand zien wat ik gebeld heb, anders vind ik het bijzonder knap dat ze toch een factuur kunnen maken aan het eind van de maand...

Ik was vooral benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt?

??

Klantenservicemedewerkers kunnen het volgens mij niet zien (of mogen dat niet laten merken). Heeft te maken met de privacy van klanten. Het gaat toch om potentieel gevoelige gegevens.

Bellertje

Dan hadden ze me moeten doorverbinden (heb ik om gevraagd) met een afdeling die dit wel kan zien (facturatie afdeling wellicht ofzo)! Dit wilden ze echter niet doen. Ik moest maar gewoon een maand (zonder beltegoed) wachten.

Ik vind het geen manier om met je (vaste) klanten om te gaan: wacht maar een maand. Alles wat je in die maand belt, moet je maar hopen dat je het uiteindelijk weer terug krijgt...

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Doorverbinden zullen ze waarschijnlijk niet doen omdat iedereen doorverbonden wil worden met de chef, een andere afdeling of wat dan ook. Wat is dan de functie van een call center nog?

??

Je hoeft het niet zo te overdrijven hoor. De wereld vergaat niet omdat ze niet direct alle gegevens kunnen overleggen...

leusi049

Ongelezen bericht door leusi049 »

Wij hebben de laatste maanden ook eravringen met T mile: Hun admini is vertraagd,waardoo je niet weet wat je beltegoed. verder hebben we 'n prepaid met Tmobile sinds 1/7: ik had ineens 15 euro verbeld in 2 dagen Kon nooit. heb specificatie omgevraagd en gekregen. ja klopte dus totaal niet. Nog in overleg met de T mobile over devvergoeding.volhouden: schrijf met brief aaan de directie i.p.v. mailen/callcentre. Aaangetekende brief met goede uitleg is goedkoper dan a;l dat gebel.:)

RBW

Ongelezen bericht door RBW »

Ik herken dit probleem met T-Mobile.
Sinds juni correspondeert het opgegeven beltegoed via internet, telefonnummer 1202 en de klantentenservice niet met het werkelijke tegoed. Het tegoed dat op de afrekening wordt vermeld is het enig juiste.
Ik heb hierover meermalen geklaagd bij de klantenservice van T-Mobile; als goedmakertje kreeg ik een korting van €10 op mijn factuur. Alle volgende brieven en emails over een oplossing van het probleem worden categorisch NIET beantwoord.
T-Mobile zou er goed aan doen deze gegevens op internet te blokkeren, totdat het probleem is verholpen. De service die indertijd door BEN werd verleend is bij T-Mobile ver te zoeken !

hajamapi

Ongelezen bericht door hajamapi »

ik heb hetzelfde probleem gehad op factuur stond tegoed van 42 euro 3 dagen laterop my t-mobile 0,73 ct. klantenservice gebeld reactie: inderdaad uw tegoed is op!! was onmogelijk. normaal krijg je een sms-je als je tegoed op is.had ik niet gehad.
e-mail gestuurd voor antwoorden,geen reactie.
gister opnieuw e-mail gestuurd,werd ik teruggebeld met de mededeling dat het probleem bekend was en je uit moet gaan van je factuur.ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen.
was wel handig geweest als ze deze mededeling op de site zouden zetten,mensen maken zich nu onnodig druk!

beppie70

Ongelezen bericht door beppie70 »

Hé dat is toevallig, dat probleem had ik ook deze maand! Op mijn rekening stond dat mijn flextegoed nog 27 euro was, 1 dag en 1 telefoontje later had ik opeens nog maar 17 euro!! nog een paar dagen later krijg ik een sms dat mijn beltegoed 32 euro is :shock: en als ik op internet check is het 13 euro! Schiet mij maar lek.
Ik heb ook gebeld en kreeg precies hetzelfde verhaal, na de volgende factuur kun je de specificatie nakijken..maar ik had nét een factuur gehad dus ik vind het maar een rare manier van klanten benaderen...

Mijn factuur komt volgende week dus ik ben érg benieuwd!

beppie70

Inmiddels is de rekening van deze maand afgeschreven maar heb ik nog nergens een factuur kunnen ontdekken en het is nu wéér gebeurd!! Gisteren was mijn tegoed 27 euro nog wat, dat klopte en vandaag is het opeens 22 euro terwijl ik niet eens gebeld heb!! Maarja, nergens een factuur waar je dingen kunt nakijken, ik ga vandaag weer bellen!! :x

opperbom

Ongelezen bericht door opperbom »

Online-registratie van het verbruik op www.t-mobile.nl klopt bijna nooit. Uw facturen zouden gewoon online moeten staan (al enige tijd voordat het bedrag afgeboekt wordt.

Marchel.

beppie70

ik heb al gebeld en ook bij hun is er geen factuur bekend, ik word gebeld zodra er een factuur is... raar toch? Het is gewoon al afgeschreven en ze weten zelf niet eens wat?!

Gesloten