Wie herkent dit?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casio Labelprinter via Trekpleister
Casio Labelprinter via Trekpleister
Afgelopen week was er een actie bij de Trekpleister. Een Casio Labelprinter voor 12 euro. Na een weekendje druk bezig zijn geweest met labelen, was helaas de tape op. Ik ging daarom maandagmiddag naar een gerenormeerd boekhandel. Wat bleek de tape werd eigeniljk niet meer verkocht. Er waren nog 18 tape cardridges in Nederland verkrijgbaar voor 18 euro. Nu heb ik dus een labelprinter zonder tape
Wie herkent dit?

Wie herkent dit?
Re: Casio Labelprinter via Trekpleister
wat is het type nummer van die casio labeler
Als je dergelijke apparatuur koopt bij een winkel die er niet voor bedoeld is dan vraag je om problemen. Vaak gaat het dan om restpartijen, die inderdaad niet of nauwelijks meer te krijgen zijn.
Net als bij printers wordt de winst niet gemaakt op de apparatuur maar op de vullingen.
Ja, mn moeder zei t al. Je kan er vast geen tape voor krijgen en helaas voor mij heeft ze daar gelijk in gehad.
typenummer is 511BR (het is een ez-label printer)
typenummer is 511BR (het is een ez-label printer)
-
toontje123
Maak voorzichtig de cassette open en doe hier een nieuwe tape van
Dymo 9 mm in.
Het is even prutsen maar het werkt wel.
Succes
Dymo 9 mm in.
Het is even prutsen maar het werkt wel.
Succes
-
mirandavandenberg
ook ik ben er ingestonken: bij de groothandel voor kantoorartikelen geen casio cassettes te krijgen!
http://www1.conrad.de/scripts/wgate/ZCO ... width=1280
Weliswaar niet in Nederland, maar wel te vinden
Weliswaar niet in Nederland, maar wel te vinden
Een korte speurtocht verder, toch ook verkrijgbaar bij de nederlandse vestiging van Conrad
http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgat ... UyODE3MDY=
http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgat ... UyODE3MDY=
Nou ik ben er ook ingestonken dus. Ik ging nu google om te kijken waar deze cassette's te koop zijn en kwam daardoor op dit forum.
Dat scheeld mij zoekwerk.
Ik ben op de site van Conrad gegaan en heb een cassette proberen te bestellen maar die kost 9,00 plus 6,95 verzendkosten en omdat je onder een bepaald bedrag zit dan betaal je 8,00 extra.
Beetje duur hé.
Misschien dat die cassette van dymo een betere optie is. Ik weet nog niet wat die kost.
Maar tips zijn zeer welkom.
Groeten Eggy
Dat scheeld mij zoekwerk.
Ik ben op de site van Conrad gegaan en heb een cassette proberen te bestellen maar die kost 9,00 plus 6,95 verzendkosten en omdat je onder een bepaald bedrag zit dan betaal je 8,00 extra.
Beetje duur hé.
Misschien dat die cassette van dymo een betere optie is. Ik weet nog niet wat die kost.
Maar tips zijn zeer welkom.
Groeten Eggy
-
berriejanssen
Ook ik ben de klos. De tape van Dymo is ook schrikbarend duur.
Trekpleister moet zelf maar een aantal cassettes bij Conrad bestellen en op verzoek naar de winkels sturen.

Trekpleister moet zelf maar een aantal cassettes bij Conrad bestellen en op verzoek naar de winkels sturen.
hallo,
ik heb hetzelfde probleem.
ik had een paar maanden geleden ook zo'n casio label maker apparaat gekocht in de aanbieding bij trekpleister.
maar inderdaad na een tijdje labelen, was de tape op.
ben overal geweest en nergens is het te koop.
ik kreeg ook te horen dat het meer te koop is.
ik voel me eigenlijk een beetje opgelicht.
ik heb hetzelfde probleem.
ik had een paar maanden geleden ook zo'n casio label maker apparaat gekocht in de aanbieding bij trekpleister.
maar inderdaad na een tijdje labelen, was de tape op.
ben overal geweest en nergens is het te koop.
ik kreeg ook te horen dat het meer te koop is.
ik voel me eigenlijk een beetje opgelicht.
-
stofzuigertje
Net als inkt printers eerst kijken hoeveel erin zit en wat een nieuwe vulling kost en of deze leverbaar is.
Conrad leverde er meerdere en de verkoopster van Kruidvat verkoopt ze nu voor hogere prijs zonder kassa bon privé als service....
Heeft zij ook eens een leuke (illegale) bijverdienste.
Conrad leverde er meerdere en de verkoopster van Kruidvat verkoopt ze nu voor hogere prijs zonder kassa bon privé als service....
Heeft zij ook eens een leuke (illegale) bijverdienste.