de laatste vier weken valt de internetverbinding regelmatig weg,bijna wekelijks moet ik at-home bellen daarover,waardoor ik iedere keer dat ik moet bellen zo'n 10 euro kwijt ben.
ik vind dat veel geld omdat ik moet zien rond te komen van een uitkering die slechts 500 euro per maand is,zodat ik nooit verhaal kan gaan halen omdat het openbaar vervoer ook zo duur is en ik ook nog eens veel te klein en te zwak ben,waardoor ik geen partij kan zijn waarmee at-home rekening moet houden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] at-home
Re: at-home
Tsja... dat is typisch @Home...
Heeft 't bellen met @Home zin dan ? Meestal krijg je toch altijd hetzelfde bericht even 't modem uit te zetten en 't over 5 uur nog 'ns te proberen.
Heeft 't bellen met @Home zin dan ? Meestal krijg je toch altijd hetzelfde bericht even 't modem uit te zetten en 't over 5 uur nog 'ns te proberen.
Re: at-home
ik zit met hetzelfde probleem. Sinds enkele maanden valt mij ook steeds de verbinding. Heb inmiddels al ± 5 keer een nieuw referentienummer gekregen. Het probleem echter is er nog steeds. Er is 2 maal een montuer geweest. Zonder reslutaat. Heb het probleem op meerere PC's, heb meerdere netwerkkaarten geprobeerd. Heb windows opnieuw geinstalleerd. Alleen het modem is nog niet vervangen. Heeeel misschien dat ze dit nu gaan doen. Mocht dit niet lukken ga ik mijn abonnement opzeggen. Ik ben klant sinds het begin van de at home dienstverlening. Maar nu is de grens bereikt.
p.s. had me aangemeld voor digitale tv. tot 3 maal toe beloofd dat ze eea gaan regelen. (ook per mail) helaas ook dit blijkt niet mogelijk. Ipv de beloofde 3 weken zit ik nu al 2½ maand te wachten hierop
p.s. had me aangemeld voor digitale tv. tot 3 maal toe beloofd dat ze eea gaan regelen. (ook per mail) helaas ook dit blijkt niet mogelijk. Ipv de beloofde 3 weken zit ik nu al 2½ maand te wachten hierop
Re: at-home
LET OP
Als je digitaletv van @home gaan nemen dan ga je een nieuw contract aan voor een jaar.
Dit betekend dus dat je niet op kunt zeggen.
Als ik jouw was zou ik ze die digitaletv laten houden, ik heb het ook met het basis pakket en heb er al spijt van.
Ik ben ook al lid van @home sinds okt 2002 en heb toen voor het modem 79 gulden betaald tegenwoordig krijgt iedereen een gratis modem.
Als je aan de klantenservice een nieuw modem vraagt dan lijkt het wel of ze het zelf moeten betalen en gaan ze eerst allelei testen doen om te kijken of het wel nodig is.
Dit blijven ze zo lang mogelijk volhouden maar zoals altijd "blijf vriendelijk maar blijf ze vooral om de 3 à 4 dagen bellen en blijf herhalen dat je de snelheid waarvoor je betaald niet haalt en dat je wilt dat het nu opgelost moet worden"
Mijn verbinding waar ik elke maand 47,95 euro voor betaal is te vergelijken met het Home Regelmatig van 29,95.
De download snelheid moet rond de 800 KB zijn maar ik ben al blij als ik de 490 KB haal.
Dit kun je testen op www.speedtest.nl als je daar aanmeld kun je tevens een grafiek volgen van 4 weken, zo krijg je een goed overzicht van de resultaten deze kun je ook vermelden bij @home als bewijs van je dlsnelheid.
Met veel gezeur bij de klanteservice heb ik het nu zo ver dat ik a.s. dinsdag een nieuwe modem krijg, ik hoop dat ik dan wel de snelheid haal.
LAAT JE NIET AFSCHEPEN.............HOU VOL
Als je digitaletv van @home gaan nemen dan ga je een nieuw contract aan voor een jaar.
Dit betekend dus dat je niet op kunt zeggen.
Als ik jouw was zou ik ze die digitaletv laten houden, ik heb het ook met het basis pakket en heb er al spijt van.
Ik ben ook al lid van @home sinds okt 2002 en heb toen voor het modem 79 gulden betaald tegenwoordig krijgt iedereen een gratis modem.
Als je aan de klantenservice een nieuw modem vraagt dan lijkt het wel of ze het zelf moeten betalen en gaan ze eerst allelei testen doen om te kijken of het wel nodig is.
Dit blijven ze zo lang mogelijk volhouden maar zoals altijd "blijf vriendelijk maar blijf ze vooral om de 3 à 4 dagen bellen en blijf herhalen dat je de snelheid waarvoor je betaald niet haalt en dat je wilt dat het nu opgelost moet worden"
Mijn verbinding waar ik elke maand 47,95 euro voor betaal is te vergelijken met het Home Regelmatig van 29,95.
De download snelheid moet rond de 800 KB zijn maar ik ben al blij als ik de 490 KB haal.
Dit kun je testen op www.speedtest.nl als je daar aanmeld kun je tevens een grafiek volgen van 4 weken, zo krijg je een goed overzicht van de resultaten deze kun je ook vermelden bij @home als bewijs van je dlsnelheid.
Met veel gezeur bij de klanteservice heb ik het nu zo ver dat ik a.s. dinsdag een nieuwe modem krijg, ik hoop dat ik dan wel de snelheid haal.
LAAT JE NIET AFSCHEPEN.............HOU VOL
Re: at-home
@gabber28
Is het @Home niet die die reclame op tv heeft dat 't te gek voor woorden is als leveranciers proberen om je vast te laten zitten aan een contract voor een jaar ???
Ik zou ze daar nog 'ns aan herinneren als dat echt zo is...
Is het @Home niet die die reclame op tv heeft dat 't te gek voor woorden is als leveranciers proberen om je vast te laten zitten aan een contract voor een jaar ???
Ik zou ze daar nog 'ns aan herinneren als dat echt zo is...
Re: at-home
Als je een nieuw produckt koopt dan kun je bij athome binnen 2 maanden zonder problemen opzeggen. Of je nou wel of niet al een produkt van athome hebt. Digitale tv krijg je ook een aprte rekening van dus dat heeft verder niet zo veel met internet te maken. Kijk maar naar voor degenen die het allebei hebben. Internet begint het klantnummer met een 2 en voor digi tv begint het met een 3.
Re: at-home
Gabber je hebt gelijk indien er op een aanbieding via de @home e-mail is gereageerd. Ik geloof dat dit een digitale ontvanger voor €30,- was ipv €79,-. In ruil daarvoor verleng je je @home internetcontract met 1 jaar ipv met onbepaalde tijd. Bij verlengen met onbepaalde tijd heb je 1 maand opzegtermijn, terwijl je bij een jaarcontract (de naam zegt het al) er weer 1 jaar aan vast zit. Aangezien ik een tevreden klant was en nog steeds ben, ben ik op deze aanbieding ingegaan. Binnen 5 dagen had ik de ontvanger in huisAls je digitaletv van @home gaan nemen dan ga je een nieuw contract aan voor een jaar.
Dit betekend dus dat je niet op kunt zeggen.
pvd
Re: at-home
pvd precies zo is het mijn vergaan en daarom kan ik er nu niet meer vanaf