LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Casals ex-autolease

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
sjraar
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2005 20:28

Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door sjraar »

Toen ik enkele reacties las over de praktijken van deze verkoper sloeg mij de schrik om het hart. Ook ik heb een auto via dit bedrijf gekocht en wel op 1 november van dit jaar. Het was een ex-leaseauto met een gegarandeerd kilometrage. De auto zou van Athlon afkomen. Ik ben gelijk via mijn garage een en ander nagegaan en ja hoor. De auto heeft zo'n 50.000 kilometer meer gelopen dan op de teller staat. De boekjes zijn bij nadere recherchering vervalst en de auto is zelfs blijkens opgaaf RDW zo'n anderhalf jaar niet meer gekeurd. Ik heb hem wel naar het rapport gevraagd echter deze zou ik opgestuurd krijgen.
Betreffende heb ik met mijn bevindingen geconfronteerd, immers dat moest ik volgens hem gelijk doen als er iets niet klopte waarbij ik zeer grof en bedreigend werd afgescheept.
Ik zal aangifte gaan doen en mijn advocaat gaan inlichten.

Laat iemand deze persoon aanpakken!!!

peter158000

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door peter158000 »

hehe eindelijk reacties op casals, volg de advertenties van de handelaar al ongeveer 2 jaar, heb ooit daar een auto gekocht, ook met foute kmstand, technisch geen problemen mee gehad, ik ontplooi u de trukendoos van casals,
- er staan nooit kmstanden in advertenties, of toch wel meestal 158,333 km of als je belt altijd 158000 of 163000 km(auto heef 3000 km hiervoor grote beurt gehad) onmogelijk lease auto's rijden ruim door over de grote beurt heen voordat ze eruit gaan (9 van de 10) dus meestal 40000km meer,
- mocht het boekje er goed uitzien geen uitgescheurde blz, dan ff de dealer bellen waar die het laatst in onderhoud is geweest, en vragen naar de laatst geregisteerde kmstand!!. ook de dealer vergeet wel eens beurten af te stempelen, !!
- kijk naar originele stickers onder de motor kap van de distributieriem, hij vervangt ze door eigen stickers en stempelt dan het boekje af met een zelfgemaakte stempel, van een bedrijf wat niet bestaat.
- je kan het eigenlijk al uit de advertentie opmaken dat het niet klopt, deze handelaar koopt direct bij de lease maatschappij, en probeert de nieuwe koper op te laten draaien voor de "trendbreuk" dit doet hij door middel van het niet afgeven van bv het keurings bewijs, dit is verplicht om bij je te hebben, de nieuwe koper gaat dus de auto opnieuw laten keuren, hier wordt de "foutieve" kmstand afgemeld bij de nationale autopas, waardoor een trendbreuk onstaat, u snapt het al, de faktuur, wordt nagestuurd, die krijgt u niet of staat geen kmstand op, casals treft uiteraard geen schuld!!
- lees u deze zin eens twee keer, de gehele onderhoudshistorie is volledig aantoonbaar dmv het onderhoudsboekje!! hiermee kan hij aantonen dat de kmstand die op de teller staat klopt, oh ja de auto is 10000km over zijn grote beurt heen, dus 40000km extra minimaal, lees hierboven!!
- hij laat ook mensen aanbetalen, voordat ze komen kijken, tja die kopen altijd want die zijn bang dat ze hun aanbetaling kwijt zijn
- nogmaals ex-lease auto's gaan er bijna nooit uit 4 a 5000 km na een beurt u bent gewaarschuwd,en ook niet met door eerst nog even groot onderhoud te geven, zou u dat doen???!!
- verkoopt veel volkswagens diesels, let op sticker aan zijkant dashboard, staat kmstand op van laatste beurt, en controleer op vw sticker-dis riem onder de motorkap, en vergeet niet om het apk bewijs te vragen ook hier staat een kmstand op !!!
- denk dat juridische stappen weinig zal helpen, hij weet heel goed waar ie mee bezig is !!! u bent gewaarschuwd !!!!!!

oslo
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 feb 2006 20:06

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door oslo »

Casals Enschede verkoopt ex lease autos met terug gedraaide kilometerstand.
De meeste autos komen van Athlon car lease Almere.
U bent gewaarschuwd voor deze OPLICHTER !!!

peter158000

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door peter158000 »

opgelet casals adverteerd nu onder de naam lease auto's !!!! opgepast dus voor teruggedraaide tellers!!!!!!!!!!!! en ps u heeft altijd garantie ook als hij zegt dat het niet zo is, dit heet consumenten bescherming!!!

oslo
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 feb 2006 20:06

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door oslo »

>>>>>>>>>>WAARSCHUWING<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Casals Enschede verkoopt nu autos onder de naam:
Groothandel Ex-lease autos in Enschede.
Telefoonnummer en adres zijn zelfde van deze oplichter!!!!

>>>>>>>>>>WAARSCHUWING<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

oslo
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 feb 2006 20:06

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door oslo »

Casals verkoopt nu onder de naam -Afd lease inname-.
Zelfde oplichter,adres en telefoon.

migael
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2006 00:32

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door migael »

klopt dit wel, :idea: casals word door eenzelfde persoon steeds belaagd,dat is wat mij opvalt Is dit niet pure laster :oops: IK wil een auto bij hem kopen en heb alles gecontroleerd en alles klopt (nap) rdw side financieel zij wij er alleen nog niet uit en hoop dit morgen wel met hem te zijn Tevens vind ik de prijzen behoorlijk interessant

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door Wubo »

@ Migael...

Een gewaarschuwd mens telt voor 2...

migael
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2006 00:32

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door migael »

hier snap ik niets van :shock: ik heb de auto gekocht en hij bevalt mij prima,wel verzekerde mij de verkoper dat het verhaal niet klopte,en dat hoge bomen veel wind vangen,volgens mij loopt die zaak hardstikke goed het zijn toch allemaal gewilde autos bijzonder goed geprijsd

peter158000

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door peter158000 »

zal mij niks verbazen als dhr casals zich ook in de topics heeft verdiept, en beantwoord, heet nu geen afd inname meer, maar naam is nu het type auto, er staat ook niet meer in dat ze direct van de lease maatschappij afkomen, en deel de kmstand eens door de leeftijd in maanden wanneer die voor het laatst een beurt heeft gehad en dan het gemiddelde vermenigvuldigen met de leeftijd nu, mis je heel vaak 40dkm, of toch niet ???? denk goed na!!!!!!!!!!!!

migael
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2006 00:32

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door migael »

jeetje,deze man heeft echt niets te doen,u steekt zoveel energie hierin had u dit niet beter kunnen doen bij de aankoop ,ik bedoel het wel goed en vind het ook wel zielig voor de gedupeerde

michelheikamp
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 jan 2006 10:55

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door michelheikamp »

miqael: werkt u er zelf?

Het lijkt me sterk dat u een auto koopt en dezelfde dag dan meeneemt en dat deze dan al bevalt terwijl je er waarschijnlijk nog niet veel in hebt gereden.

oslo
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 feb 2006 20:06

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door oslo »

De persoon Migael is Casals.
Hij reageert steeds onder een andere naam.

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door ehltech »

hoe heet dit bedrijf nu precies en waar is het gevestigd

oslo
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 feb 2006 20:06

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door oslo »

Hij verandert zijn naam voordurend,laatse naam was afd.lease inname.
Maar zijn adres en telefoonnummer zijn nog steeds het zelfde.

Namen zijn :Casals - Groothandel ex lease autos - afd.lease inname.

Adres: XXXX

telefoon: XXXX

migael
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2006 00:32

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door migael »

het is allemaal een persoon,en waarom ben je niet terug gegaan????? :oops: jij wilt alleen de persoon schaden,alles word door een persoon verzonnen :shock: het heeft geen zin, aan zijn wisselende voorraad te zien verkoopt hij heel veel autos de prijs is het bewijs,waarom heb je de auto niet ergens anders gekocht voor duizenden euros meer P.S. ik geloof je niet,en snap niet waarom jij zijn prive gegevens ook plaatst,je bent radeloos maar los dat dan met hem op veel succes

migael
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2006 00:32

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door migael »

ik reageer niet meer ,mijn auto is prima,ik had voor dit geld nooit deze auto van dit jonge bouwjaar kunnen kopen,ik ga genieten van het leven CARPE DIEM :D en welterusten :wink:

peter158000

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door peter158000 »

jaja hij blijft alles in de gaten houden die casals, als naam geeft ie nou op het type auto, kmstanden zijn in zijn advertenties altijd "op de teller" wil niet zeggen dat de auto dit ook heeft gereden, de tellerstand is de stand die wordt afgelezen vanaf de teller, ja heeeel slim...., ook in bilthoven zit zo'n onbetrouwbaar figuur !! handelt ook veel in vw, en verkoopt altijd ruim onder de kmstand van distr riem vervanging !! opgepast, altijd garage van onderhoudt bellen en naar apk bewijs vragen!! is dat er niet, laat maar doen dan, veel plezier met deze boef
mvg peter 158000 km

Veldt01
Berichten: 995
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Casals ex-autolease

Ongelezen bericht door Veldt01 »

"ook in bilthoven zit zo'n onbetrouwbaar figuur !! "

Ik heb een idee toevallig ook nog vw monteur bij een reguliere garage.

Gesloten