| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kleurinstelling packard bell
kleurinstelling packard bell
zojuist heb ik de computer van onze zoon teruggezet in de herstel/aankoop stand.
wie kan me vertellen hoe ik de kleur van de balk kan veranderen bovenaan de webpagina.( in deze balk staan onder meer de favorieten , geschiedenis, zoeken, media etc etc).
het is een packard bell en de kleur van de balk is paars .
ik heb het destijds ook veranderd maar weet met geen mogelijkheid meer hoe ik dat toen gedaan heb
wie kan me vertellen hoe ik de kleur van de balk kan veranderen bovenaan de webpagina.( in deze balk staan onder meer de favorieten , geschiedenis, zoeken, media etc etc).
het is een packard bell en de kleur van de balk is paars .
ik heb het destijds ook veranderd maar weet met geen mogelijkheid meer hoe ik dat toen gedaan heb
Laatst gewijzigd door jrabel op 18 nov 2008 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: kleurinstelling packard bell
Klik aan de bovenzijde op Extra, Dan op internet-opties , Daar kan je linksonder kliken op kleur, En zet je een vinkje bij ,Windowskleuren gebruiken,, Dat zou moeten werken of stel de kleur zelf in.
Joopataa
Joopataa
Laatst gewijzigd door jrabel op 18 nov 2008 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Oke, Ga dan naar het Configuratiescherm,, Klik op beeldscherm en ga dan naar Vormgeving , Stel dat op XP-Styl en de kleurencombinatie op
,, Standaard-Blauw.,, Denk dat het dan daar moet zitten.Zet het configuratie even op klassieke weergave dat werkt misschien makkelijker.
Joopataa
,, Standaard-Blauw.,, Denk dat het dan daar moet zitten.Zet het configuratie even op klassieke weergave dat werkt misschien makkelijker.
Joopataa
nee dit heb ik al geprobeerd.
de balk is de paarse kleur van packard bell , tevens staat er rechts boven ook packard bell
de balk is de paarse kleur van packard bell , tevens staat er rechts boven ook packard bell
Laatst gewijzigd door jrabel op 18 nov 2008 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar is inderdaad weinig aan te doen. Alleen een verse instal en dan niet met de zooi van PB maar met een orginele XP-cdrom zal de truc kunnen doen vrees ik.
Joopataa
Joopataa
of de f11 toets indrukken als ik ,t goed heb dan krijg je de grijze look van internet explorer te zien.
en zo ziet ie er normaal ook uit.
maar je zal er niet lang van genieten want internet explorer 7 komt dit kwartaal uit.
en zo ziet ie er normaal ook uit.
maar je zal er niet lang van genieten want internet explorer 7 komt dit kwartaal uit.
er zal toch wel iemand zijn die ook een pb heeft en met hetzelfde euvel zit ?
Laatst gewijzigd door jrabel op 18 nov 2008 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Er moet een truuk voor zijn. Wanadoo deed dit vroeger ook.
Je moest dan in het register het een en ander aanpassen.
Je moest dan in het register het een en ander aanpassen.
Knap gevonden van jou.
Joopataa
Joopataa
haha, heb het zelf ook gehad 
Maar vinden was niet moeilijk:
Google -> trefwoorden: paarse balk packard bell... klaar
Maar vinden was niet moeilijk:
Google -> trefwoorden: paarse balk packard bell... klaar
Gewoon niet aan gedacht. Hoop dat topicstarter er iets mee kan.
Joopataa
Joopataa