LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ENECO weer eens in de fout

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
petorret
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2006 20:33

ENECO weer eens in de fout

Ongelezen bericht door petorret »

Het is nu de tweede keer dat ik een torenhoge jaarnota krijg.
Oorzaak " Systeemfout" volgens de brief met bosje bloemen.
Die bloemen...tja zeer schrale troost. Ik heb liever dat ze hun werk goed doen. Ze zijn vergeten om de electra in te houden van de bankrekening.
"Dat had ik toch kunnen zien", zult u zeggen. Ja wellicht een domme fout van mij , maar wat wil je als de rekeningen zijn aangepast en samengevoegd, dan krijg je ineens een jaarnota zonder meterestanden met een nieuw termijnbedrag. Het is allemaal erg verwarrend geweest en ineens gaat het dus fout. Flexibel zijn met termijnbetaling. Nee hoor max 6 maanden en dan moet alles betaald zijn.

Ik stop met de automatische afschrijving. IK wil weer baas over eigen geld blijven. Eneco je reklame is misleidend, want zo goed zijn jullie niet.

Jaqueline
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 okt 2006 23:47

Re: ENECO weer eens in de fout

Ongelezen bericht door Jaqueline »

Jaren lang gedoe gehad rondom het bedrijf van eneco, nieuwe gasleiding aanleggen, heel me tuin leek wel een molshoop...geen tekening aanwezig dus niet wetend waar deze moest liggen.
Rekeningen die veel te hoog waren en dan voor al de dames van de klantenservice die erg associal met je opgaan als je na een uur door verbonden te worden eens iemand aan de lijn krijgt.

Ik had me buik er van vol en ben overgestapt naar essent.
Prima service, aardige dames die je gelijk aan te telefoon krijg, geen te hogen rekeningen meer en vooral geen dreigenmenten van eneco meer.
Ik raad het echt iedereen aan.

Gesloten