Rond 1 mei ben ik overgestapt van Planet naar een andere provider. Telefonisch abonnement opgezegd, dat zou allemaal in orde komen.
Nu, eind september betaal ik nog steeds de maandelijkse abonnementskosten. Eind juli, eind augustus en nu weer gebeld, steeds krijg ik te horen dat 'de ticket is aangemaakt' en dat ze verder niets voor me kunnen doen. Dat ik geduld moet hebben en wachten. Wachten op de administratie. De jongen van de hulpdesk gaf toe dat het een hopeloze situatie is daar. Dat het mogelijk is dat ik best nog een half jaar doorbetaal. Ondertussen vandaag twee uur a 10 cent per minuut in de wachtstand gestaan voor ik iemand van de helpdesk te spreken kreeg.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Planet helpdesk en administratie een puinhoop.
Planet helpdesk en administratie een puinhoop.
Laatst gewijzigd door klokje op 28 sep 2006 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Planet helpdesk en administratie een puinhoop.
Hoe vaak heb je niet gelezen, dat je een opzegging, van wat dan ook, niet telefonisch maar per aangetekend schrijven moet doen. Dus geen 12 euro aan telefoonkosten maar 6.75 kwijt aan een aangetekend schrijven met bevestiging van ontvangst. Mensen leren het nooit!!!
Re: Planet helpdesk en administratie een puinhoop.
Wanneer ik te horen krijg via de helpdesk van Planet dat een telefonische opzegging voldoende is, dan ga ik ervan uit dat dat zo werkt. Als dat per aangetekende brief moet had ik dat gedaan, maar dat hoefde niet. Ik heb trouwens op een andere thread gelezen dat opzeggingen per aangetekende brief bij Planet ook niet verwerkt worden. Dank voor je advies.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 03 okt 2005 21:19
Re: Planet helpdesk en administratie een puinhoop.
wij proberen ook bij planet weg te komen, brief geschreven, mail gestuurd gebeld noem maar op. Gister weer gemailt en wat krijg ik als antwoord,
Wij hebben uw aanvraag ontvangen en verwerkt. U kunt hier vanaf heden gebruik van maken. U heeft het volgende gekozen:
Pakket: ADSL Economy Hij is fijn. Maar betalen hoeft niet hoor. Je kunt altijd blokkeren.
Hopenlijk blokkeren ze ons ook es wat ze elke maand roepen.
Wij hebben uw aanvraag ontvangen en verwerkt. U kunt hier vanaf heden gebruik van maken. U heeft het volgende gekozen:
Pakket: ADSL Economy Hij is fijn. Maar betalen hoeft niet hoor. Je kunt altijd blokkeren.
Hopenlijk blokkeren ze ons ook es wat ze elke maand roepen.