LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betrouwbare keukenleverancier gezocht regio Doetinchem

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
a k
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 sep 2006 10:32

betrouwbare keukenleverancier gezocht regio Doetinchem

Ongelezen bericht door a k »

Ik ben op zoek naar een betrouwbare keukenleverancier in de regio Doetichem. Hebben jullie tips vvor mij.

a k
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 sep 2006 10:32

Re: betrouwbare keukenleverancier gezocht regio Doetinchem

Ongelezen bericht door a k »

Niemand?

Keukenprinsesje
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 nov 2005 12:53

Re: betrouwbare keukenleverancier gezocht regio Doetinchem

Ongelezen bericht door Keukenprinsesje »

Coen Poulus Keukens aan de stationsstraat is een prima keuze

a k
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 sep 2006 10:32

Re: betrouwbare keukenleverancier gezocht regio Doetinchem

Ongelezen bericht door a k »

Welke merken keukens verkopen ze daar. :?:

a k
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 sep 2006 10:32

Re: betrouwbare keukenleverancier gezocht regio Doetinchem

Ongelezen bericht door a k »

Ben bij Coen Poulus keukens geweest, Ik werd redelijk snel geholpen en er werd een vrijblijvende offerte gemaakt die ik binnenkort in de bus krijg.
Ik weet niet of ik hier de keuken zal gaan kopen maar ze kwamen in ieder geval rustig en behulpzaam over zonder te pushen.

JBnl
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 apr 2006 12:27

Re: betrouwbare keukenleverancier gezocht regio Doetinchem

Ongelezen bericht door JBnl »

Aangezien je het over regio doetinchem heb, zou ik als ik jouw was maar eens de grens over rijden en dan kijken bij deze firma.
http://www.keiten-schmitz.de/

Deze firma zit vlak bij dinxperlo, en jawel het bespaarde mij een hoop geld uit op dezelfde keuken vergeleken met een nederlandse keuken leverancier.
Ik zou wel eerst bellen voor een afspraak.

harre
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2006 14:57

Re: betrouwbare keukenleverancier gezocht regio Doetinchem

Ongelezen bericht door harre »

wat let je om het telefoonboek te pakken en voor een afspraak naar bijv. scheffer of bruggink te bellen. gebruik ook je gezonde verstand , let op wat ze je vertellen en vragen.geven ze detail-verschillen tussen verschillende keukenmerken?. een keuken is maatwerk ,ben je overtuigd dat je de juiste keuken gevonden koop die dan.denk vooral aan de ergonomie , hoogte werkblad,hoogte magnetron(kan ik een bord soep zonder knoeien eruit halen),routing in de keuken, e.d . kortgezegd heb je een keukenboer die je kwaliteitverschil tussen zijn merken laat zien,je vraagt wat je met de keuken gaat doen,de ergonomie in de gaten houdt, een eigen montagedienst voor de keuken, gas water en electra heeft (of met vaste inleners werkt) je budget in de gaten houdt benje bij het goede adres.bij iedere leverancier gaat wel eens wat mis, goede service ,ook na jaren, vindt je meestal niet bij prijsstunters.of iemand goede service verleent kun je niet zien, alleen klanten kunnen je dat vertellen [/i]

Gesloten