LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Offerte NEXT125 keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
timpot@to
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2006 07:49

Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door timpot@to »

Hallo allemaal,

Graag zou ik een goede indicatie krijgen van wat onderstaande kasten en apparatuur zou mogen / moeten kosten. Of in ieder geval een goede richtlijn.
Leidingwerk wordt gedaan, dus zit op juiste plek. Plaatsen en installatie zou wel moeten gebeuren.

het gaat om een L opstelling met 2 halfhoge kasten voor inbouw apparatuur.

Kast type: NX105, standaard greep
Kleur front: PGR1 / KS135s magnolia wit
Blad: Donker hout 6cm recht afgelplakt
------ Bijvoorbeeld dekker zevenhuizen blad kleur: 4318-60 -----

Onderkasten:

onderkasthoogte: 75cm
Passtuk: +/- 1,6 cm
Onderkast 60cm met 1 deur en legplanken
Gootsteenkast 60 cm met 1 deur
Front t.b.v. vaatwasser 60cm
Hoekkast 100cm * 65 cm met legplanken
Hoekfrontvulstuk +/- 5cm
Onderkast 30cm apothekerskast met laden
Onderkast 90cm t.b.v. kookplaat met 3 lades
Onderkast 30cm apothekerskast met laden
Plint in RVS 15cm hoog

Bovenkasten

4 x klepkast 90cm breed * 37,5 cm hoog
Verlichting 4 x spot + trafo

Hoge kasten:

Hoge kast +/- 150cm hoog 60cm breed t.b.v. vriezer + oven
Hoge kast +/- 150cm hoog 60cm breed t.b.v. koelkast en magentron
Afdekplaat 60 * 120 in kleur front.
4 x plintrooster in RVS

Apparatuur

Spoelbak: Franke QAX210 verzonken in werkblad
Kraan: Franke 171735 RVS
Vriezer: ATAG KS1088c
Koelkast: ATAG KS3102A
Oven: ATAG OK3011C RVS
Magnetron: ATAG MA3011C RVS
Vaatwasser: ATAG VA9211 QT
Kookplaat: ATAG HG7111MX
Afzuigkap: ATAG WS9011HM RVS t.b.v recirculatie


Zoals gevraagd hoor ik graag wat een reele prijs zou zijn voor een dergelijke opstelling.
Volgens mij heb ik het zo compleet mogelijk opgegeven, misschien nog ergens een vulstukje o.i.d vergeten.

Weet iemand nog een goed adres voor een NEXT keuken in de regio den bosch?

Alvast heel erg bedankt.

Tim

reja
Berichten: 106
Lid geworden op: 05 sep 2006 16:13

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door reja »

Als je nou eens gewoon offertes laten maken in showrooms die Next 125 verkopen en die met elkaar vergelijkt, want dan krijg je een reeel beeld wat het allemaal moet gaan kosten. Maar je hebt al een offerte of mischien wel meedere, want je zet het wel heel gespecificeerd neer, dus wat wil je nou eigenlijk bereiken??
Er wordt steeds meer op dit forum om prijzen gevraagd en ik geloof niet dat dit de bedoeling is en als je zelf een goede prijs wilt dan moet je zelf maar eens gaan onderhandelen.
Veel succes

timpot@to
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2006 07:49

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door timpot@to »

Wat ik wil bereiken is een reeel beeld van wat een dergelijke keuken moet kosten.
Ja inderdaad heb ik een offerte hiervoor liggen. en het is er nog maar 1.
Ik zie op dit forum vaker dit soort vragen en vaak wordt er toch normaal op gereageerd.
Je koopt niet iedere dag een keuken en doordat de ene een andere bruto prijs rekent dan nummer 2 en de kortingen dan ook nog verschillen is het lastig vergelijken. Ik vraag ook geen exacte prijs maar een reeel beeld zodat ik dat kan vergelijken met de offertes.
Op het forum zijn zag ik een hoop mensen actief die keukenexpert zijn, vandaar dat ik dacht dat ik op een forum wel een normale reactie zou krijgen.
Schijnbaar niet.......

reja
Berichten: 106
Lid geworden op: 05 sep 2006 16:13

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door reja »

Het is geen persoonlijke aanval op jou, maar er is al meerdere keren, ook door andere forum lezers, aangehaald dat dit geen offerte site is, en ik moet toe geven dat het voor een leek heel moeilijk om offertes te vergelijken, maar wil je een goede prijs zal je tegenwoordig ook goed moeten kunnen onderhandelen.
Sorry als je me verkeerd hebt begrepen.

Mark74
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 sep 2006 21:18

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door Mark74 »

Hopelijk kun je op dit forum een goede indicatie krijgen.
Ik denk dat het wel verstandig is om toch de tijd te nemen en verschillende winkels langs te gaan, ook al ben je hier dan wel weer veel tijd mee kwijt. Ik kan je geen weloverwogen antwoord geven op je vraag maar ben wel benieuwd wat het bedrag is van de offerte die je hebt gekregen.

timpot@to
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2006 07:49

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door timpot@to »

Offerte is voor 11.600, zonder te onderhandelen.

Natuurlijk willen we meerdere keukenexperts langs, maar probeer op deze manier wat meer gevoel te krijgen bij de bedragen die genoemd worden.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door rayke »

Je koopt niet iedere dag een keuken
da's nou ook lullig :-)

Mirror
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:29

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door Mirror »

Heb zelf ook een next gekocht en heb daarbij een beetje gevoel voor de prijs gekregen, ik denk dat je met 10k zonder montage of 11k met montage aardig in de richting zit. Maar ik weet ook dat je er snel honderden euro's naast kan zitten en ik kan je apparatuur niet echt inschatten.
Daarom, het is irritant maar waar, goede prijsindicatie krijg je alleen door bij verschillende leveranciers hetzelfde te vergelijken: liefst bij NL keukenleverancier die volledige transparantie geeft (dus gespecificeerde offerte met een prijs bij ieder onderdeel/kastje), naar duitsland rijden helpt ook als je het je te veel tijd kost om steeds maar weer in totaal 4-6uur met een keukenadviseur te praten voordat je een offerte krijgt.
Ik heb goede ervaring met de Boo in Utrecht (met Next). Ik heb die naam vaker door NL gezien bij bouwmateriaalzaken, ook in Den Bosch, maar ik heb geen idee of die echt iets met elkaar te maken hebben.
Verder kan je via de next website dealers opvragen.
Succes.

HDV
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 okt 2006 09:18

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door HDV »

Ik kan u een goede tip geven waar u Next kunt vinden: Voortman Keukens, zit door heel het land. ik heb er zelf ook mijn keuken gekocht, ( ook een Next ) het is allemaal TOp verlopen. Voortman is echt een aanrader op het gebied van prijs/kwaliteit.

succes

Pfffff

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door Pfffff »

HDV


Geplaatst op 03 Okt 2006 22:25 door HDV


--------------------------------------------------------------------------------

Zelf werk ik als verkoper in een keukezaak

Goh en dan zeggen dat je bij Voortman je keukentje heb gekocht . Verkoop je zelf troep of werk je bij Voortman ???

ex keukenadviseur
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 okt 2006 21:31

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door ex keukenadviseur »

ze verkopen ook systemat. goed alternatieve.

ex keukenadviseur
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 okt 2006 21:31

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door ex keukenadviseur »

op atag apparatuur kun je standaard 30% korting af halen van de atag adviesprijs dan heb je een scherpe prijs.

het werkblad in dit geval is vrij aan de dure kant.

de keukenkasten in totaal zal ongeveer +/- 6800 euro kosten.
zijn vrij dure kasten bij next de appotherkasten en ladenkast en klepkasten en de half hogekasten.

verlichting kraan 425 euro

Pfffff

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door Pfffff »

op atag apparatuur kun je standaard 30% korting af halen van de atag adviesprijs dan heb je een scherpe prijs.
[quote]

Je bent er al even uit zeker ??

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door rayke »

tuurlijk kun je er 30% afhalen...alleen of die keukenverkoper dat ook doet :lol:

Marius52
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 okt 2006 18:30

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door Marius52 »

ga eens naar de boo den bosch 073-6275275 ze hebben het druk, dus eerst een afspraak maken

MKV
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2006 22:06

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door MKV »

Bij Van Schijndel in Geffen verkopen ze Next. Helaas nog geen offerte. Wel goed geholpen !

mariss
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2006 22:49

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door mariss »

Ik heb een next 125 bij keuken centrum berkers in deurne gekocht, goede meteen vaste concurrerende prijs en perfect geholpen.
Twijfel alleen een beetje over de kleur heb nu gekozen voor creme vanille hoogglans ipv magnolia wit. Magnolia wit leek een beetje roze heeft iemand deze kleuren vergleken?

poortmh
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:52

Re: Offerte NEXT125 keuken

Ongelezen bericht door poortmh »

Ook wij hebben zo'n keuken uitgezocht. Wij hebben wel magnolia genomen! We wilden eerst voor echt wit gaan, maar de verkoper raadde ons dit af. Magnolia kan onder bepaalde lichtinval iets rozig lijken, maar als de keuken op een plek staat met veel lichtinval heb je daar geen last van.

Gesloten