Je kunt het misschien al raden: ik had binnenshuis totaal GEEN bereik. Dus niet eens slecht bereik. Via de klantenservice een klacht ingediend en prompt komen ze op de proppen met de algemene voorwaarden en een hoop blabla waar ik niet aan heb. Ik kon van mijn abonnement af maar moest wel doorbetalen....dan ontplof je dus bijna.
Tussendoor nog een nieuwe SIM ontvangen omdat die misschien het probleem zou zijn. SIM in een ander toestel, niets helpt.
Ik heb ze nogmaals, schriftelijk, een klacht gestuurd maar kreeg hetzelfde antwoord. Toen heb ik ze in gebreke gesteld maar ze zijn onvermurwbaar.
Gelukkig was het een 1-jaarcontract en ondertussen ben ik van ze af....dacht ik:
Ik heb nu een abonnement bij KPN (met vol bereik binnenshuis!) en wilde mijn oude nummer meenemen. Omdat ik in februari 2006 het Vodafone-abo. al schriftelijk had opgezegd moesten ze mijn nummer per opzegdatum vrijgeven om te porteren naar KPN. Nou, niet dus. Ze willen nu mijn nummer pas vrijgeven per 12/12/2006 (terwijl mijn abo. op 27/09 afliep). Nu is gelukkig de KPN in de bres gesprongen en heeft Vodafone gesommeerd mijn nummer binnen 5 dagen vrij te geven. En dit gaat volgens KPN ook gebeuren. Ik heb overigens van KPN een tijdelijk nummer gekregen zodat ik in ieder geval mijn nieuwe abo. kan gebruiken.
Met andere woorden: VODAFONE IS ZWAAR WAARDELOOS. Ze pretenderen het beste netwerk te hebben en goede service te bieden maar helaas niets van dit alles.
Omdat ik geen zin meer heb om een klacht in te dienen (ik schiet er toch niets mee op) schrijf ik het hier maar van me af....doet goed
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zijn er meer consumenten met soortgelijke ervaringen met Vodafone?