LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veranderen abonnement

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Danren

Veranderen abonnement

Ongelezen bericht door Danren »

Wij willen graag ons abonnement verlagen van UPC, we zijn contractsvrij.

Is het nu nog steeds zo dat als we hem gaan verlagen, dat je weer een jaar vast zit aan het contract?

ZO ja....mag dit nou eigenlijk wel?
Ik kan het nergens vinden namelijk.

Henri42

Re: Veranderen abonnement

Ongelezen bericht door Henri42 »

In de algemene voorwaarden kun je dat terug vinden, het terug gaan in zwaarte kost ook geld bij UPC, ik meen iets van Euro 35,-.

Het basis contract blijft in stand, zolang je niet schriftelijk hebt opgezegd.(aantekenen). Ontevreden over UPC ?.

Hasjroker

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Je kan UPC beter opzeggen. Zelf zit ik bij XS4ALL en daar kan je of je je snelheid nu verlaagd of verhoogd naar een jaar binnen een maand opzeggen. Dus gewoon UPC opzeggen.

magix

Ongelezen bericht door magix »

Je kunt zonder kosten ,veranderen van abonnement .Je zit er dan wel weer een jaar aanvast incl: de andere diensten die je afneemt van UPC
Je kunt gewoon bellen .en het wordt binnen 24 uur geregeld

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Jouw tekst lezende ,zou ik je maar wat graag kwijt willen, vermoedelijk loopt jouw contract nog door en dus ook de incasso,s van de bijbehorende rekeningen.

eksoj

Ongelezen bericht door eksoj »

En wie ben jij dan wel Laurent ?
Op de kabeltv zit geen contract, maand opzegtermijn !
En aangezien upc valse beloften doet betreft opzeggen en ik ook een accoord heb gekregen betaal ik geen rekeningen meer. Ik heb opgezegd ! Overigens zonder kabeltv kunnen ze geen chello meer bieden.

Laurent

Overigens zonder kabeltv kunnen ze geen chello meer bieden. ??????

Werkt jouw PC via de televisie ??, een unicum, leg eens uit ?. :D :? :lol:

eksoj

Beste Laurent, aan jou leg ik niets uit, jij weet het zelf toch allemaal zo goed. Ha, ha ik lach alleen maar.

eksoj

Wat is het antwoordnummer van UPC ?
Wie weet komt het nog eens van pas.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Je kunt UPC toch ook gratis bellen ?

agro

Ongelezen bericht door agro »

Wat is het antwoordnummer van UPC ?
Kijk eens op www.antwoordnummer.nl en vul upc in of iemand anders die je zoekt, ook voor gratis 0800 nummers.
succes.
Eksoj je moet je helemaal niets van die Laurent aantrekken
Dat een van de hoogtepunten uit het leven van laurent is dat ie met een verrekijker naar de antennemast van upc kan kijken zegt meer dan voldoende.

eksoj

dank je wel agro

Laurent

Hoi Agro,

Ik begrijp dat het ook jouw hoogtepunt is om vanuit het dorp Nuenen naar verlekkerd naar de mast van UPC te kijken.

Werkt de sateliet schotel al of hang nog steeds aan de kabel van UPC ?.

Hoe gaat met de buurman Hoffie ??, doe hem de groeten.

Jij belt nog steeds met brokkemaker KPN ??>

agro

Ik begrijp dat het ook jouw hoogtepunt is om vanuit het dorp Nuenen naar verlekkerd naar de mast van UPC te kijken.
Weer een natte droom gehad laurent, hoe kom je er bij dat ik in Nuenen zou wonen? Woon aan de andere kant van eindhoven in de mooie Kempen.

Dus gelukkig hoef ik dat onding niet te zien, en nog minder heb ik de kans om je tegen te komen, moet er niet aan denken brrrr.

O ja en de schotel werkt perfect, dus daar hoef je ook niet meer over te zeuren, goedkoper dan upc en meer zenders en betere kwaliteit op de koop toe, wat wil je nog meer.

Enne Hoffie is niet mijn buurman, eerst waren Hofie en ondergetekende een en dezelfde nu is hij mijn buurman, wat is je volgende verzinsel?.....maar ja wat kan je verwachten van iemand met schizofreense nijgingen, of is het Lau10 of toch Har oftewel de HofNar van upc?

Ook bel ik nog steeds met KPN ja, heerlijk toch, nooit storingen correcte facturen en voor een klein bedrag extra 24 uur per dag onbeperkt bellen naar alle vaste telefoonnummers binnen Nederland zonder telefoontikken, Perfect toch, maar niet verder vertellen he anders houd upc helemaal geen klanten meer over.

Laurent

Agpo,

Jij hebt bijna gelijk, zullen we de afspraak maar weer in ere herstellen en trachten niet meer op elkaar te reageren.?.

Aan de Kempense kant van Eindhoven fiets ik vaak op de mooie fietsroutes.

Troost je de mast , geplaatst door firma Kaal uit Oss, kan ik gelukkig ook niet zien, ik woon aan de Gerwense kant van Helmond .

Groetjes,

Laurent en geen andere namen, kan dat dan wel met hetzelfde account.? :)

agro

Troost je de mast , geplaatst door firma Kaal uit Oss, kan ik gelukkig ook niet zien, ik woon aan de Gerwense kant van Helmond .
Wat klets je nu weer, in een eerder bericht schreef je dat je het zo geweldig vond dat je met een verrekijker vanuit Nuenen waar je woont de antennemast en het kantoor gebouw van upc kon zien, of was het dan toch een van je andere persoonlijkheden?
Laurent en geen andere namen, kan dat dan wel met hetzelfde account.
Hou je je nu plotseling weer van de domme?

Laurent

Agro, :o Inderdaad verrast over jouw beantwoordingen, heb jij wel eens ooit van een joke gehoord cq probeer of wil jij wel eens iets te begrijpen?.

Lees onderstaande maar, prettig weekend:)

Artikel uit het Eindhovens Dagblad:
Bij de kabelproviders komt UPC (Chello) als beste naar voren. Provider @Home volgt op een tweede plaats, terwijl het bedrijf eind 2005 nog de laatste plaats bezette. Hekkensluiter is nu ZeelandNet. Alleen Chello en adsl-provider Tele2 hebben een gemiddelde downloadsnelheid van boven de 4,096 Kbps. :o :?

Gesloten