LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
opa60
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 aug 2005 16:23

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door opa60 »

ook hebben wij een miele gehad,ging 12 jaar mee.weer een miele gekocht was na twee jaar naar de kl...n.toen een samsung gekocht goedkoop,draaid alweer 6 jaar na volle tevredenheid.jappen zijn zo dom nog niet, net zoals de tv en sterio van sony,en mijn auto is een daihatsu.dus probleemloos

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

ja zeg dat wel maar gisteren weer brieven op de bus gedaan ,dus ben benieuwd,ook over de 65 euro die ik dus echt niet ga betalen .

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

nou inmiddels alweer wat dagen verder ,na een hoop brieven schrijven telefoontjes ,krijg ik vrijdag een andee wasmachine ,en geen nordland maar een bosch . moet de 65 euro wel zelf betalen maar hoefde niet het veschil in prijs van de machine bij te betalen . dus al met al is het met een hoop energie en tijd toch goed gekomen ,maar voor ons nooit meer een nordland of iets bij its. en em service :twisted: komt hier nooit meer in .

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

:twisted: :twisted: it,s houd zich weer niet aan de afspraken ,nu komt de wasmachine pas morgen.foutje bij het it,s vervoer bedrijf ben benieuwd ,hopelijk komt nu alles goed.

jrabel
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 mar 2006 21:03

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door jrabel »

:!:
Laatst gewijzigd door jrabel op 18 nov 2008 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

heb nu een bosch en naar 1 dag kan ik al zeggen is veel beter ,vooral met het geluid ,de nordland maakte heel veel lawaai vooral met centrifiguren.

Roche
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 okt 2006 15:59

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door Roche »

:( Ik sluit bij jullie in de rij met een Nordland wasmachien ook voor de 3e keer monteur langs nog niet in orde, trommel kapot + lagers wasmachine 2 jaar oud. Baal hier vreselijk van, ben blij dat ik niet de enige ben die dezelfde problemen heeft met em service en Nordland. Ik zou de wasmachien zo bij het groof vuil zetten maar ja dat is niet haalbaar dus maar afwachten, voor hoelang die gemaakt wordt? maar nooit meer een Nordland al krijg ik het voor niets, en ook niet bij de It's. pfffffffffffffff blij dat ik het even van me afgeschreven. :wink:
wordt vervolgd

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

Hier was de monteur de 4e keer weg gelopen ,omdat ik vroeg om het eens opgelost te zien. Daarop kreeg ik ook nog een rekening ,terwijl ik nog garantie had ,maar ok die moesten we toch betalen . Na 1 maand brieven schrijven hebben we sinds zaterdag een nieuwe machine ,eerst werd er gezegd dat het weer een Nordland moest zijn ,nou dacht het niet . Ook hebben we nu een iets duurdere een bosch . Zonder bij betaling want vroegen wij als schade vergoeding ,en ook omdat we 1 maand ons was moesten uit besteden.Onze machine was van dec 2004 .Ook ik had zoiets van ik gooi dat ding weg en koop een nieuwe ,maar we hebben toch door gezet en het is gelukt . Maar voor ons nooit meer een Nordland of iets bij It,s. Slechte service(zeer onvriendelijk) en inderdaad geen Nordland meer al kreeg ik hem gratis . Nu moet ik wel zeggen dat mijn droger nu zeker 5 a 6 jr oud is en ook een Nordland is maar ik daar nog nooit problemen mee heb gehad ,vandaar dat ik dus ook een Nordland machine kocht . NOU DUS NOOIT MEER ,OOK NIET ALS DEZE STUK GAAT . Hopelijk word het voor u ook snel opgelost. mvg ilse

Roche
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 okt 2006 15:59

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door Roche »

:) een voorzichte gelach. Monteuur is net weg van EM service, alles vervange trommel, lagers en V-snar. De monteuur zei al, hij is nu als nieuw. Moet nog gaan wassen, er moet nu iets 2 uur drogen. Ik weet niet voor hoelang de wasmachine gaat draaien:?: maar ik hoop toch lang maar ja duurf er eigelijk niet in te geloven. Als ik een paar wassen heb gedraaid zal ik weer even verslag doen. :wink: Groet C

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

ik hoop het voor u dat het is opgelost met de reparaties .ik ben tevreden met de bosch en mijn buren ook die werden gek van die wasmachine hij maakte veel lawaai. stond net wel verbaasd te kijken de bloemist kwam me een grote bos bloemen brengen . was van it,s ,veel plzier met de wasmachine ,en tot ziens bij it,s :D dus ik heb schijnbaar indruk gemaakt ,maar toch bij it,s komen wij niet meer. succes met de wasmachine en ik hoop dat u meer geluk er mee hebt .

baami
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 okt 2006 22:29

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door baami »

Ik dacht dat wij als enige waren die problemem hebben met wasmachine Nordland. In 2002 Nordland gekocht op aanraden van It's medewerker (een goeie machine kun je vergelijken met Bosch/Siemens merk bla bla bla). Precies 2 jaar later begonnen de problemen. Monteur kwam en het bleek de printerplaat die kapot was. We moesten 45 euro betalen omdat er discusie ontstond of deze nog onder de garantie viel. Prima geen probleem, betaald. 2 weken later wasmachine draait niet. Komt weer de monteur, deze keer niet de printplaat maar het bleek dat er fabrikagefout in de machine zat. Hebben we een nieuwe Nordland gekregen 1600 toerental en medewerker van Its zei dat er 2 jaar garantie op de machine is. Nu precies 2 jaar later is deze machine kapot. Monteur komt en het blijkt weer de printplaat en vermeld dat de kosten 200 euro zou zijn omdat de garantie verlopen is. Hun gaan uit van de garantie v.d. 1e wasmachine. We hebben gezegd kosten willen we niet betalen. Nu word er 65 euro geincasseerd omdat hij is geweest voor de 2 minuten. Naar Its geweest en zeiden dezelfde verhaal. Reparatie valt buiten de garantie. We hebben wel 2 jaar geleden een nieuwe wasmachine gekregen en nu blijkt dat er geen garantie op zit.
We vertikken het om de machine te laten maken. We hebben helemaal geen vertrouwen meer in Nordland. Nooit en ik raad iedereen om GEEN NORDLAND te kopen. Nu zitten we met een kapotte wasmachine en kosten van 65 euro. :twisted:

ikbenik

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door ikbenik »

De garantietermijn vangt aan op de dag van levering van de betreffende producten, dan wel voltooiing van de diensten. De garantietermijn zal niet worden onderbroken door een eventuele reparatie, dan wel vervanging van een product, noch zal na reparatie dan wel vervanging een nieuwe garantietermijn aanvangen.

Supersonic
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 sep 2006 14:36

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door Supersonic »

Wanneer een apparaat in de garantie zonder bijbetalign wordt omgeruild, neemt het nieuwe apparaat de garantie van de oude over. Dus verhaal van Nordland klopt.

ikbenik

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Het was een qoute uit mijn eigen algemene voorwaarden.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

opa60


Geplaatst op 11 Sep 2006 19:16 door opa60


--------------------------------------------------------------------------------

ook hebben wij een miele gehad,ging 12 jaar mee.weer een miele gekocht was na twee jaar naar de kl...n.toen een samsung gekocht goedkoop,draaid alweer 6 jaar na volle tevredenheid.jappen zijn zo dom nog niet, net zoals de tv en sterio van sony,en mijn auto is een daihatsu.dus probleemloos
Samsung is Koreaans.

baami
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 okt 2006 22:29

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door baami »

Ik ga er vanuit dat een wasmachine minstens 5 jaar mee gaat. En niet om de twee jaar. Nooit een Nordland.[/quote]

ikbenik

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik ga er vanuit dat een wasmachine minstens 5 jaar mee gaat. En niet om de twee jaar. Nooit een Nordland
Je hoeft geen problemen te verwachten, maar sluit ze ook niet uit.

Het is echt een fabeltje dat een product nooit problemen kan krijgen.

Persoonlijk vind ik het opnaaierij waar de consumentenorganisaties mee bezig zijn. Totaal niet gebaseerd op de werkelijkheid.

Als er in die 5 jaar van jouw eens een keer een mankement optreed, dan ga je gewoon naar de winkel en je zegt:
Ik heb een probleem.
Dan zegt de winkelier:
Geen probleem, we kijken hoe we het kunnen oplossen.

Maar als er in die 5 jaar een mankement optreed en je zegt:
Ik heb een probleem, en dat hoef ik niet te verwachten. Ik eis dat je het gratis repareerd of vervangt.
Ik hoef in die 5 jaar geen mankementen te verwachten, dus je levert rotzooi! Ik weet wat mijn rechten zijn!

Winkelier:
Tief een eind op! Hoepel op! Inderdaad, je hebt een probleem.
En mensen met een grote b*k help ik niet!

Uitvinder
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 sep 2003 15:58

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door Uitvinder »

Met inbouw krijg je na 3 of 4 jaar last met elke koelkast ! Tenzij je een enorme grote keuken hebt :shock:

ikbenik

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik begrijp die mensen niet die bij een mankement gelijk stampij in de winkel gaan maken.
Vooral als het nog in de garantieperiode is of daarbuiten.

Die denken dat ze dan wat bereiken. Die denken dat het heel normaal is om stampij in de winkel te maken.
Die mensen zijn echt geschift!

baami
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 okt 2006 22:29

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door baami »

Je hoeft geen problemen te verwachten, maar sluit ze ook niet uit.

Het is echt een fabeltje dat een product nooit problemen kan krijgen.

Persoonlijk vind ik het opnaaierij waar de consumentenorganisaties mee bezig zijn. Totaal niet gebaseerd op de werkelijkheid.

Als er in die 5 jaar van jouw eens een keer een mankement optreed, dan ga je gewoon naar de winkel en je zegt:
Ik heb een probleem.
Dan zegt de winkelier:
Geen probleem, we kijken hoe we het kunnen oplossen.

Maar als er in die 5 jaar een mankement optreed en je zegt:
Ik heb een probleem, en dat hoef ik niet te verwachten. Ik eis dat je het gratis repareerd of vervangt.
Ik hoef in die 5 jaar geen mankementen te verwachten, dus je levert rotzooi! Ik weet wat mijn rechten zijn!

Winkelier:
Tief een eind op! Hoepel op! Inderdaad, je hebt een probleem.
En mensen met een grote b*k help ik niet!

Als een van de wasmachine die ik had, 5 jaar had gehaald dan zou ik dit verhaal hier niet neerzetten :roll:

Gesloten