Ik heb afgelopen week IPB geinstaleerd middels een doe het zelf pakket. Aanmelden en bedraad aansluiten gaf geen echte problemen.
Wel probleem met Centrino Fujitsu Siemens Laptop die ik draadloos aan wil sluiten.
Wat blijkt; er is zit een WEP driver in de Laptop en er moet een WPA of WAP?? driver geinstaleerd worden.
Ik heb al op de site van Siemens gekeken, maar loop vast met het serie nr / type nr van mijn Laptop (legaal en nieuw gekocht, dus daar kan het niet aan liggen) De gegevens van de Laptop komen niet voor in de gegevens die Fujitsu op internet vermeld.
Planet gebeld (krijg je KPN!!) dit ondersteunen ze niet krijg je te horen na bij elkaar 2 uur aan de telefoon te hebben gezeten.
Is er iemand die mij kan tippen hoe dit op te lossen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet plus bellen en geen draadloos met Centrino
Re: Internet plus bellen en geen draadloos met Centrino
met de bijgeleverde ethernetkabel laptop aansluiten en modem doormiddel van 192.168.2.1 (wachtwoord: admin) op web zetten en voor de zekerheid een vast kanaal zetten voorkeur kanaal 1 t/m 11 omdat de meeste laptops geen kanaal 12 en 13 pakken je moet helaas wel twee keer die lange code intikken.
succes
succes