LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tempur matras

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
guustaaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2006 12:09

Tempur matras

Ongelezen bericht door guustaaf »

Even een vraagje....

Slaap sinds een week op een tempur matras! heb altijd veel last gehad van mijn rug en dacht dat het mede door het slechte matras was waar ik op lag. Na een week op het Tempur matras (dikste uitvoering van 22 cm) word ik 's ochtends wakker met een gigantische pijn in de onderrug. Mijn vriendin heeft nergens last van maar ook deze morgen zei ze dat ze wat last had van de onderrug! Ik ga er nu maar van uit dat je rug moet wennen aan de matrassen en dat dit na een aantal weken over is! Krijg anders ook wel een raar gevoel in de buik want het was toch een aanschaf van 2500 euro.

Heeft iemand dezelfde ervaringen????

Groet

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Tempur matras

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Als je chronische rugklachten hebt is dat niet op te lossen met een nieuwe matras, hoe duur ook. Sorry. Hooguit kan je het iets verlichten of in elk geval niet erger maken.

Desondanks kan het nog best een fijn matras zijn hoor, en het is zeker beter dan je oude matras, alleen zonde dat je verwachtte dat je rugklachten als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen.

Cynthiav
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2006 12:47

Re: Tempur matras

Ongelezen bericht door Cynthiav »

Graag wil ik je verwijzen naar het eerder behandelde onderwerp over traagschuimmatrassen en Tempur op het Radar forum.
Hier staat veel info over allerlei klachten over dit lichaamsvreemde materiaal, welke geen ondersteuning aan rug geeft en bovendien broei-effecten veroorzaakt.
Ook kun je eens kijken bij het Kassa forum, wat betreft de Mline matrassen.

Gesloten