LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cruisetraveller reizen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Monument Valley
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 dec 2005 14:07

Cruisetraveller reizen

Ongelezen bericht door Monument Valley »

Wie heeft er ervaring met de Cruisetraveller reizen van Cruisetravel?.

hudor
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 sep 2006 18:50

Re: Cruisetraveller reizen

Ongelezen bericht door hudor »

Cruise Travel staat genoteerd op de zwarte lijst! Zie ook http://www.crimeshare.net/list.html#C

Dus als je er al mee in zee bent gegaan.................

Monument Valley
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 dec 2005 14:07

Re: Cruisetraveller reizen

Ongelezen bericht door Monument Valley »

Geplaatst op 30 Sep 2006 11:32 door hudor


--------------------------------------------------------------------------------

Cruise Travel staat genoteerd op de zwarte lijst! Zie ook http://www.crimeshare.net/list.html#C

Dus als je er al mee in zee bent gegaan.................
Ten eerste mijn excuses voor te late reactie op jouw posting, wegens een mankement aan mijn pc. kon ik niet eerder antwoorden.
Ten tweede wil ik je bedanken voor de reactie.
Ik heb zojuist gezien via jouw opgegeven link dat cruisetravel inderdaad op de zwarte lijst staat maar er staat wel spanje bij vermeld.
Volgens mij zijn Cruisetravel nederland en Cruisetravel spanje 2 verschillende bedrijven of zie ik dat nou verkeerd.?
Ik ben nog steeds niet met hen inzee gegaan, als ik dat zou doen dan wil ik eerst heel goed geïnformeerd zijn alvorens ik de stap waag, het zou mij maar gebeuren.
Ik wil gewoon een leuke reis maken om op terug te kunnen kijken zonder hindernissen en bij die schat van een Antionette Hertsenberg in haar programma terecht te komen.
Het is een lekker mokkel die ik graag op een andere manier tegen kom zonder dat andere. :wink:

Groet, Monument Valley

hudor
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 sep 2006 18:50

Re: Cruisetraveller reizen

Ongelezen bericht door hudor »

Hallo MV;

Cruise Travel Nederland B.V. is zeker niet dezelfde als die in Spanje! Cruise Travel Nederland B.V. is ingescheven als ANVR-nummer: 01470 en bij SGR-nummer 1585. Ook lid van Calamiteitenfonds. Zie ook de betreffende websites!

Cruise Travel in Spanje is een heel andere, dat klopt. De narigheid van veel van dit soort bedrijven is, dat zij zich bedienen van 'look-a-likes': namen die dus zeer sterke overeenkomsten tonen met de bonafide gevestigde ondernemingen.

Succes!

Monument Valley
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 dec 2005 14:07

Re: Cruisetraveller reizen

Ongelezen bericht door Monument Valley »

Geplaatst op: 15 Okt 2006 18:06 Onderwerp: Cruise Travel



Hallo MV;

Cruise Travel Nederland B.V. is zeker niet dezelfde als die in Spanje! Cruise Travel Nederland B.V. is ingescheven als ANVR-nummer: 01470 en bij SGR-nummer 1585. Ook lid van Calamiteitenfonds. Zie ook de betreffende websites!

Cruise Travel in Spanje is een heel andere, dat klopt. De narigheid van veel van dit soort bedrijven is, dat zij zich bedienen van 'look-a-likes': namen die dus zeer sterke overeenkomsten tonen met de bonafide gevestigde ondernemingen.

Succes!
Bedankt Hudor, hier kan ik wat mee.
In deze maatschappij moet je erg op je hoede zijn, hoevaak gebeurd het niet dat iemand iets doet zonder eerst te informeren en gegeven moment blijkt dat die iemand een kat in de zak heeft.
Weet je, ik ben altijd heel voorzichtig voor ik iets doe, in mijn leven heb ik genoeg meegemaakt waardoor ik heel voorzichtig ben.
Maar desalniettemin ben ik toch blij dat je mij die link van de zwarte lijst gaf want voor hetzelfde geld had die Cruisetravel Nederland wel op de zwarte lijst gestaan.

Groet, Monument Valley

hudor
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 sep 2006 18:50

Re: Cruisetraveller reizen

Ongelezen bericht door hudor »

Hallo MV,

Geen dank, graag gedaan! Het is idd allemaal erg lastig. Maar met een beetje hulp..............

Succes nogmaals

Groet,

Hudor

Gesloten