LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Häcker systemat keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hkmschut
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2006 18:54

Häcker systemat keukens

Ongelezen bericht door hkmschut »

Hallo,

Wij willen een nieuwe keuken aanschaffen.
Het ziet ernaar uit dat we gaan kiezen uit een siematic of een häcker systemat keuken.
De kwaliteit van siematic is wel algemeen bekend en daarmee de prijs ook.
Wat wij nu willen weten of er mensen zijn die al geruime tijd een häcker systemat keuken hebben en hoe de kwaliteit daarvan is.
Of kan iemand aangeven wat de verschillen tussen de 2 zijn.

M.vr.gr. hkmschut

indypindy
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 aug 2006 22:48

Re: Häcker systemat keukens

Ongelezen bericht door indypindy »

hoi, ik ben sinds 2 weken de gelukkige bezitter van een systemat keuken, het is een SM 4000 en werkelijk heel erg mooi ook qua afwerking en details. zelf sluitende lades, met glas aan de zijkant, antislipmat zit erin, bij de deuren van de kasten zit rondom een rubben dus de deuren gaan heel stil dicht. Ik ben bij verschillende zaken geweest waaronder Grando (grrrr) en die zei mij dat ik voor het geen wat ik kreeg aangeboden nooit systemat zou krijgen met van deze lades etc, nou dus wel.

kortom ik kan je echt een systemat aanraden en de mijne werd al na 6 weken geleverd en geplaatst

IllyB
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2006 09:36

Re: Häcker systemat keukens

Ongelezen bericht door IllyB »

Sinds eind Maart hebben wij een Systemat keuken. Net als de vorige reactie kan ik alleen maar beamen dat we over de kwaliteit erg te spreken zijn. Alles loopt soepel, sluit zacht en rolt goed. Afwerking is perfect. Een aanrader!

Gesloten