Na flink zoeken in de wereld van de apparaten kwamen we op een Gaggenau gasplaat de KG291(2300,-) en een inbouwoven 60cm, mijn vraag gaat over de oven, de EB270 met oa een pyrolitische reiniging, kerntemperatuurmeter, kookautomaat reele temperatuur weergave en nog meer specs.(prijs 2900,-)
Zijn er andere merken die iets dergelijks leveren en ook met een deur die naar de zijkant opengaat, wie zou mij kunnen adviseren of iets over deze oven kunnen vertellen?
De keuken die wij graag willen wordt waarschijnlijk een Schuller nextline
greeploos, we moeten nog voor een offerte gaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gaggenau inbouwoven EB270 en gasplaat KG291
Re: Gaggenau inbouwoven EB270 en gasplaat KG291
hoi,
waar ga je naartoe voor je offerte als ik vragen mag?
Groetjes,
Peter
waar ga je naartoe voor je offerte als ik vragen mag?
Groetjes,
Peter
Waarschijnlijk Intermat in Mijdrecht dachten wij, of heb je een betere tip?? We zijn al wezen kijken en ook gehoord dat dit een prima zaak is,
ben benieuwd ook naar de prijs, maar weet je ook wat over de GAGGENAU oven??
ben benieuwd ook naar de prijs, maar weet je ook wat over de GAGGENAU oven??
Ik zag toevallig dat Bosch ook wat zou hebben betreffende pyrolitische reiniging, weet alleen het typenummer niet. Check anders even online..
Groet
Groet
Het gaat mij ook om de andere specs zoals die braadthermometer met auto afslag en kookautomaat en die zijwaardse deuropening.
Ik geloof dat bosch dat niet heeft, maar ik zal ff de site checken!
Weet iemand misschien ook een andere goede keukenzaak die schuller nextline verkoopt omgeving haarlem amsterdam?
Ik geloof dat bosch dat niet heeft, maar ik zal ff de site checken!
Weet iemand misschien ook een andere goede keukenzaak die schuller nextline verkoopt omgeving haarlem amsterdam?