LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puzzelparty Oplichters

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
susanjo
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2006 13:38

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door susanjo »

hoi, kreeg vandaag zo kaart van puzzelrijk in de bus, nadat ik vorige week er over ben gebeld heb toen nee gezegd :: , ik dacht kijk even op de website maar die bestaat helemaal niet toen verder gezocht via google en daar vond ik deze forum, mensen bedankt voor de waarschuwingen :evil:

Cevri
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2006 21:51

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Cevri »

Dit zijn de gegevens waaronder puzzelrijk.nl is geregistreerd.


Domeinnaam puzzelrijk.nl
Status actief
Houder SUC000074-VIANW
Success Verlag AG
Hauptstrasse 63
9436
BALGACH
Switzerland
Domiciele De Run 6846
5504DW VELDHOVEN
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon POK000022-VIANW
Horst Pokalm
+41 (0)717200893
[email protected]
Deelnemer Claranet Benelux B.V.
Science Park Eindhoven 5630
5692EN SON
Netherlands
Technische contactpersonen NET001596-VIANW
Claranet Netmaster
+31 (0)402393393
[email protected]
Domeinnaamservers ns1.vianetworks.nl 212.61.15.8
ns2.vianetworks.nl 212.61.25.226
Datum registratie 21-09-2000
Datum laatste wijziging 21-07-2006
Administratie door NL Domain Registry

mvg Cevri

Anneke12
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2006 14:52

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Anneke12 »

Anneke

Helaas ben ik er ook ingetrapt.

En 4,95 van mijn rekening afgeschreven.

Via mijn email kreeg ik een Gelikte Mail van deze Oplichters puzzelrijk.

Ik Heb Terug kunnen draaien via Mijn Bank ,Die was zeer behulpzaam
en een aantekening gemaakt dat zij in de toekomst Geen bedragen af
Kunnen houden.
SNS Bedankt.

Ik wou dat even melden aan de vele Gedupeerde Menzen van puzzelrijk.

kimke1969
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2006 11:49

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door kimke1969 »

ook mijn ouders kregen deze brief met al die mooie beloftes, mijn moeder slecht ter been dacht dat lijkt me wel leuk heb ik wat te doen.
Mijn vader heeft gebeld en gebeld en kreeg nooit iemand aan de lijn, kwam hierheen om op internet te kijken.
Er bestaat geen site helemaal niks toen kwam ik ook via google hier terecht. Ik heb mijn pa direkt naar de bank gestuurd.
Mijn ouders zijn zo kwaad hun bestellen nooit wat en nu dachten ze och laten we dat een keer doen en worden ze besodemietert.
Een erg trieste zaak en pure geldklopperij ben blij dat ik op deze site terecht ben gekomen en vind het heel erg voor alle mensen die hierdoor gedupeerd zijn geraakt

kimke1969
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2006 11:49

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door kimke1969 »

ook mijn ouders kregen deze brief met al die mooie beloftes, mijn moeder slecht ter been dacht dat lijkt me wel leuk heb ik wat te doen.
Mijn vader heeft gebeld en gebeld en kreeg nooit iemand aan de lijn, kwam hierheen om op internet te kijken.
Er bestaat geen site helemaal niks toen kwam ik ook via google hier terecht. Ik heb mijn pa direkt naar de bank gestuurd.
Mijn ouders zijn zo kwaad hun bestellen nooit wat en nu dachten ze och laten we dat een keer doen en worden ze besodemietert.
Een erg trieste zaak en pure geldklopperij ben blij dat ik op deze site terecht ben gekomen en vind het heel erg voor alle mensen die hierdoor gedupeerd zijn geraakt

kimke1969
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2006 11:49

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door kimke1969 »

ook mijn ouders kregen deze brief met al die mooie beloftes, mijn moeder slecht ter been dacht dat lijkt me wel leuk heb ik wat te doen.
Mijn vader heeft gebeld en gebeld en kreeg nooit iemand aan de lijn, kwam hierheen om op internet te kijken.
Er bestaat geen site helemaal niks toen kwam ik ook via google hier terecht. Ik heb mijn pa direkt naar de bank gestuurd.
Mijn ouders zijn zo kwaad hun bestellen nooit wat en nu dachten ze och laten we dat een keer doen en worden ze besodemietert.
Een erg trieste zaak en pure geldklopperij ben blij dat ik op deze site terecht ben gekomen en vind het heel erg voor alle mensen die hierdoor gedupeerd zijn geraakt

kimke1969
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2006 11:49

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door kimke1969 »

oops een paar keer teveel maja het kan niet vaak genoeg gezegd worden :lol: :lol: :lol:

gerrie1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2006 23:00

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door gerrie1234 »

ik wilde even reageren op de berichten van puzzelrijk.
er is mij ook zoiets overkomen en toen hebben ze 24,50 van mijn rekening afgeschreven.
maar nu is het al een paar dagen geleden dat ze dat gedaan hebben , maat zou ik het dan nog terug kunnen vragen bij de bank?[/b]

ErwinPM
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2006 20:41

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door ErwinPM »

Zo te zien zijn ze nog niet gestopt, en kunnen ze iederedag meer slachtoffers maken, en ik ben er 1 van geworden.

Ben er gelukkig op tijd achter gekomen. Of juist niet!

Ze hebben mijn bankrekeningnummer maar hebben nog niks afgeschreven of iets dergelijks, nu ben ik naar de bank gegaan (ABN) met de vraag of ze de 2 eerder genoemde banknmmers kunnen blokkeren zodat die club Globel nogwat geen geld af kunnen halen..... volgens ABN kunnen ze dat niet, allen alles blokkeren... vreemd lijkt mij anderen hier hebben dat wel gedaan.

Zelfs nadat ik ze de waaarschuwing van de consumentenbond heb laten lezen bleven ze bij deze uitspraak.

Wie kan mij helpen, hoe zit dat nou, ze kunnen het gewoon weg niet blokkeren zegt hij.

Ik heb puzzelparty gebeld en ik stond nog niet in het systeem, dus wellicht gebeurt dat ook niet, ik houd gespannen mijn bankrekening in de gaten, en ieder eurootje gaat terug komen.

Wat een oplichters, en wat stom van mij dat ik erin ben getrapt... complimenten voor de manier waarop.... maar ditmoet aangepakt worden.. dit moet stoppen!!!!!!!!!!!!

tineke05
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:22

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door tineke05 »

Laatst gewijzigd door tineke05 op 18 okt 2006 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.

ErwinPM
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2006 20:41

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door ErwinPM »

Leuk verhaal maar daar geloof ik geen barstvan, alsje weet dat Globe dat heeft gedaan, dan ben je bij de bank geweest om dat te weten te komen, dus dan had de bank je al ter plekke verteld dat je dit kan stoneren.
En had je hier niet de vraag gesteld krijg ik mijn geld nog terug.


Dit is een verhaal in de categorie "mooi verhaal"

tineke05
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:22

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door tineke05 »

tuurlijk heb ik het laten storneren bij de bank maar tot op heden nog niet het geld terug maar ondertussen wel 479 euro lichter het geld zal ook wel terug komen ga ik van uit maar de vraag is wel wanneer en edwin het is jou waarschijnlijk niet overkomen maar overkomt het je dan piep je wel anders

knerry
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2006 20:48

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door knerry »

ik werd zojuist gebeld door het callcenter van puzzelrijk met de mededeling dat ik bij de laatste 15 zat voor het winnen van een hagelnieuwe Audi TT!!!

ik wist toen nog niet van deze oplichters ben er juist pas achter gekomen.

ben dus mooi de *** als het waar is wat hiervoor allemaal geschreven staat.
maar goed ik wacht het ff af heb al naar hun website gezocht en heb zo ook al hun adres en tel.nr. achterhaald.

het nummer van hun klantenservice is: 040 - 230 24 05
adres is:
Klantenservice Puzzelrijk
Postbus 121
4850 AC Ulvenhout

ik wacht het maar ff af wat er gebeuren gaat maar ben in elk geval gewaarschuwt. ook ik ben zpals eerder aangehaald via euroclix benaderd voor het invullen van een enquête en heb deelgenomen! dom

anane
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2006 13:10

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door anane »

Ik kreeg vandaag post van puzzelrijk. Tot mijn verbazing was er een lidmaatschap op ons adres afgegeven onder een verkeerde naam. Zowel ik als mijn man hadden dit niet gedaan. Dus wie wel? Doet ook niet terzake. Ik het info nummer 0900 2255100 gebeld en via een heel keuzemenu "mijn lidmaatschap opgezegd". Daarna een mail gestuurd naar [email protected]. Volgens de brief hadden ze namelijk al 4,95 afgeschreven. Hoe kan dat als ze niet onze naam bij ons rekeningnummer hebben? Ik heb deze vraag dan ook gemaild en erbij vermeld dat ik absoluut geen toestemming geef voor welke afschrijvingen dan ook door puzzelrijk! Maar het zat me nog niet lekker nadat ik puzzelrijk had gegoogled en hier uitkwam. Ik dus nogmaals gebeld. Andere keuzes gemaakt in het menu en dus kreeg ik een telefoniste aan de lijn. Ik heb haar dit verhaal uitgelegd. En gevraagd welk rekeningnummer ze hadden. Bleek die van mijn man. Vervolgens blijft die telefoniste doorhemeren met de vraag of de naam op de brief mijn meisjesnaam is. Ik zeg dat dit niet terzake doet. Puzeelrijk heeft een rekeningnummer met een niet corresponderende naam en mag dus geen geld afschrijven. De telefoniste krijgt niet haar gewenste antwoord, wordt boos en gooit de haak erop. Dus toen maar bellen met de bank. Zij kunnen binnen 30 dagen geld terughalen als ze het bedrag, de datum en de inccasant weten (printje van internetbankieren dus) en ze kunnen een selectieve blokkade uitvoeren. Daarvoor hebben ze dezelfde gegevens nodig plus de brief van puzzelrijk. Hiervoor moet je wel persoonlijk op het bankkantoor komen. Dit gaan we dus morgen maar regelen.....wordt vervolgd!

huizinga
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2006 19:39

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door huizinga »

Hallo iedereen,
sinds vandaag ben ik er achter gekomen dat ik ook gedupeerde ben van global collect Puzzelparty. ik ben bij mijn eigen bank geweest om het verhaal uit te legen maar zij kunnen die betaling niet blokkeren en ook heb ik nooit een machteging getekend of iets in mijn bus gezien. Help wat moet ik nu beginnen ben nog maar 21 jaar en woon sinds kort op me zelf maar weet nu niet wat ik moet doen zie zoveel verschillende adressen van hun en weet niet welke egt is wie wil en kan mij helpen...? zijn er mensen die bezig zijn met een rechtzaak..? als gedupeerde wil ik daar ook mijn steentje bijdragen. groetjes Esa

ErwinPM
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2006 20:41

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door ErwinPM »

Hoi Esa,

Maak je niet al te druk hierom, ik lees hier naar mijn inziens iets te emotionele reacties, het is een kwestie van afwachten op je proefexemplaar waar ze 4,95 E van je rekening afschrijven, vervolgens krijg je je proefexemplaar en hier staat een tel nummer op, daar kan je het opzeggen, en stuur een mail naar [email protected] (vraag een bevestiging van je opzegging) en ik raad je tevens aan om een rode kaart naar het bedrijf te sturen.

Verder is het je rekening in de gaten houden. wat dat prut puzzelboekje is echt geen 29,95 waard, wat een bagger boekje.

Feit blijft dat het oplichting blijft.

En als ze alsnog 29,95 van je rekening afschrijven, kan je dit bedrijf binnen 30 dagen stoneren, en ik stuur dan een doos met stenen erin, met portokosten twv van 29E naar hun antwoordnummer. Uiteraard annoniem. Deze kosten komen voor hun rekening.

Succes,

huizinga
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2006 19:39

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door huizinga »

hallo, iedreen!

Ik wil ff mededelen dat de bank ook eerst niet global collect bij mij wou blokkeren en dat die oplichters gwn wel geld bij je rekening af halen gelukkig heb ik nu iemand gesproken van hogere hand van de ABN Amro en ze hebben die global collect bij mij geblokeerd en blokeren nou alles van hun ook als ze via een andere banknummer proberen mensen als de bank het niet wil proberen ga dan dreigen met dan stap ik over bij een andere bank moet je zien hoe gou ze dan wel wat voor jou doen!! want ze willen geen clienten kwijt raken groetjes esa

ErwinPM
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2006 20:41

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door ErwinPM »

Goeie tip, bij mij wil ABN ook dat nummer niet blokkeren.... ga er weer naartoe voor het geval dat!!

huizinga
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2006 19:39

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door huizinga »

Hallo, Erwin gwn lkkr door zeuren ze kunnen het egt wel hoor gwn even iemand vragen die daar meer verstand van heeft. succses ik hoop dat het lukt. groetjes Esa

huizinga
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2006 19:39

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door huizinga »

Hai Erwin Pm, Is het al gelukt bij de bank...? zou er graag wat meer van willen horen groetjes Esa

Gesloten