LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Toolboy

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door Toolboy »

Nu zou ik graag de reactie`s vernemen van een ieder die mij aanviel door mijn betoog dat er hier een luchtje aan zat

denisos
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2006 13:24

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door denisos »

ik kan dus wel fluiten naar mijn 60 euro :(
vervelend bedrijf zeg
een aanklacht indienen heeft dus ook totaal geen zin......
ik ben er goed ziek van!!!

intraxz
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2006 21:07

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door intraxz »

en dan te bedenken dat ik "gelukkig" iets heb gekocht voor €20

90s
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2006 22:21

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door 90s »

heb bij winkelwijs 10 dvds gekocht in november 2005 :(

half van de 10 geleverd dus nu in october 2006 de helft nog steeds niets bellen heeft geen zin niemand neemt op deze mensen nemen je geld en gaan vandoor. totaal betaald was 171 euro

90s
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2006 22:21

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door 90s »

ze lichten iedereen op die internetwinkels van tegenwoordig zijn niet meer te vertrouwen

rubendvd
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2006 11:58

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door rubendvd »

mijn geld heb ik niet terug gestort gekregen..nog steeds niet

DYNAMIC CONSULT HOLD BV is het bedrijf achter winkelwijs

ninren
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jun 2006 19:32

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door ninren »

Ik winkel inmiddels wijs bij Bol.com. De beste internetshop in Nederland!

Jammer dat ik me een jaar geleden heb laten oplichten door het personeel van Winkelwijs.nl. De schade is gelukkig beperkt gebleven. Ik had bij winkelwijs twee artikelen besteld en vooraf betaald (pc-software en een audio-cd). Nadat ik het computerbeveiligingsbedrijf, dat de door mij bestelde beveiligingssoftware heeft ontworpen, per e-mail had laten weten, dat ik door winkelwijs was opgelicht, kreeg ik van het computerbedrijf zomaar een gratis link om de desbetreffende software te downloaden.

Overigens, ik let nu wel beter op tijdens het shoppen op internet...

rubendvd
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2006 11:58

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door rubendvd »

winkelwijs is helemaal van de aardbodem verdwenen..de site doet het niet meer..

of tewel het vogeltje is gevlogen..triest eigenlijk dat mensen andere mensen oplichten via internet..en dat er vervolgens niks aan gedaan kan worden?

Porto
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 feb 2007 03:51

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door Porto »

was helemaal vergeten dat ik daar uberhaupt in mei 2006 een PS2 lightgun had besteld voor zo'n 24 euro maar toen ik iets las over winkelwijs.nl herinnerde ik me het weer. Zit dus eigenlijk al zo'n 8 maanden te wachten op m'n gun die dus ook niet meer komt, ook m'n geld niet. Ik koop via ebay in heel europa bij de vaagste aanbieders maar heb altijd nog geleverd gekregen en dan zul je zien dat je in eigen land, door een andere Hollander, wordt opgelicht. Typisch... Die lightgun kan hij uiteraard allang in z'n aars steken want de PS2 is ook al een beetje achterhaald! ;)

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Net dit mailtje ontvangen (van:[email protected]). Hoe het allemaal zit weet ik niet. Zou dezelfde beunhaas hier achter zitten? Wie weet heeft iemand er wat aan:

"Geachte heer, mevrouw,

U, als klant van winkelwijs, zal het niet ontgaan zijn dat www.winkelwijs.nl al enige tijd niet meer op het net te vinden is.

Helaas is er door het faillissement van Dynamic consulting bv, de eigenaar van winkelwijs, een einde gekomen aan de activiteiten van winkelwijs.nl waardoor zij niet meer in staat zijn voor u opdrachten uit te voeren of artikelen te verzenden.

Wij betreuren het dat klanten van winkelwijs door dit faillissement niet op maat bediend zijn en eventueel schade hebben geleden.

Het goede nieuws is dat het assortiment is overgenomen door NETSTORECLUB BV

Netstoreclub bv exploiteert diverse webwinkels met een zeer uiteenlopend assortiment. U kunt er DVD’s, CD’s, de ouderwetse vinylplaat, lampen, gereedschap, cosmetica, lingerie en nog veel meer vinden. Via de website zijn verschillende andere winkels te bezoeken of kunt u gebruik maken van de mogelijkheid om een film te huren!

Bezoek ons nu en u profiteert van de unieke actie aanbiedingen en mogelijkheden van onze winkels. U kunt ze vinden onder:

WWW.WINKELCLUB.COM


Net zoals in het verleden zullen wij u op de hoogte houden van onze aanbiedingen en nieuwe producten tegen lage prijzen en uitstekende voorwaarden. Indien u in de toekomst geen prijs stelt op deze informatie dan kunt u dit aan ons melden via de email.

Met vriendelijke groet,
Netstoreclub BV

PS. Met december voor de deur introduceren wij onze WIJNWINKEL met heerlijke exclusieve wijnen tegen betaalbare prijzen. Zie onze unieke aanbieding op de homepage."

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Winkelwijs

Wat wij hier lezen van "Winkelwijs"is kennelijk een verhaaltje uit de oude doos want;
Gepost op: 06-06-2006 13:35 Quote this message PM this user
Net mailtje gekregen van Winkelwijs.nl

Quote:
Geachte heer Winia,

Er zijn op dit moment inderdaad problemen bij Winkelwijs.nl. Door een
flinke onderbezetting zijn er in de administratieve trajecten (mail,
terugstortingen, orderverwerking) gaten ontstaan. Door de onderbezetting
kunnen wij het aantal calls wat wij krijgen nauwelijks aan.

Klanten die hun geld terug willen krijgen dit uiteraard terug, mensen die
hun order gehandhaafd willen hebben zullen wij gewoon uitleveren, wellicht
met enige vertraging.

Onze verwachting is dat wij binnen 2 a 3 weken onze service weer op het
vertrouwde niveau hebben.

Mochten er members zijn met dringende vragen dan verzoeken wij ze het
contactformulier in te vullen. Het kan zijn dat ze niet binnen de beloofde
48 uur antwoord krijgen, maar we beloven in ieder geval binnen een
redelijke termijn te antwoorden.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

Winkelwijs.nl

Grootvader

Aquilta
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:53

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Ongelezen bericht door Aquilta »

Sorry voor het ophalen van een oud topic. Maar ik krijg dus nu na 4 jaar een brief van de curator (Haans advocaten)

Geachte heer ...,

Hierbij deel ik u mede dat bovengenoemd faillissement door de rechtbank te Breda op 20 april 2010 is opgegeven wegens de toestand van de boedel. Aan de crediteuren kan derhalve geen uitkering gedaan worden.

Met vriendelijke groet,
....
.....
(Curator)

Bij deze, geen geld terug ;)

Gesloten