LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe klanten worden gelokt, oude klanten worden afgedankt.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dessandra

nieuwe klanten worden gelokt, oude klanten worden afgedankt.

Ongelezen bericht door Dessandra »

ruim 5 jaar geleden heeft mijn man een abonnement afgesloten bij debitel vodafone. Omdat hij al die jaren tevreden was met zijn nokia 3330 heeft hij altijd het aanbod van een ander toestel afgeslagen. Tot er 2 weken geleden wederom een brief in de bus lag dat hij recht had op een gratis toestel bij verlenging van zijn abo. Hij heeft dit uitvoerig nagekeken, ook op internet en zag dat ze daar een nokia n73 aanboden bij een 2-jarig abo van 22,50. Mooi, die willen we hebben. Alles netjes ingevuld en opgestuurd, maar we kregen een afwijzing. Deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe klanten, "oude" klanten moeten bij een verlenging van 2 jaar bijna 200 euro bijbetalen!!! Nu is mijn man hartstikke tevreden over zijn abo, maar dit ging hem toch wat ver, nog een keer gebeld met de klantenservice en wederom werd de aanvraag telefonisch geaccepteerd, maar wederom een brief thuis dat ie toch afgewezen was om het feit dat mijn man een bestaande klant was. Nou dan zeggen we het huidige abbonnement op en willen we een nieuwe, en wel met nummerbehoud, want het is een telefoon die voor zakelijke doeleinden gebruikt wordt. Dit was niet mogelijk. Nou ok, dan geen nummerbehoud en dan gewoon het abbonnement met de gratis nokia n73. Helaas dit was ook niet mogelijk want ineens was de aanbieding niet meer geldig. Nou Vodafone Debitel, bedankt voor alle fijna jaren, maar nu hebben we alsnog de nokia n73, gratis en voor niks, met een even duur abonnement en nummerbehoud. Welliswaar een andere provider, maar zij kunnen het me wel aanbieden!!!!

Kika29

Re: nieuwe klanten worden gelokt, oude klanten worden afgedankt.

Ongelezen bericht door Kika29 »

Welkom in de wereld die telecom heet...

Gesloten