| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hetelucht met stoom oven
Hetelucht met stoom oven
Zijn er mensen die al ervaring hebben met zo'n combi. Ik heb zelf een Siemens alleen stoomoven en kreeg de vraag van een vriend die erg is gecharmeerd van de AEG lijn en die hebben zo'n combi. Hoe is Aeg? En wbt service?
Re: Hetelucht met stoom oven
apparaat is goed en werkt lekker. Service is redelijk goed (beter dan Bauknecht en Etna bijvoorbeeld maar minder dand Siemens e Miele).
combi stoomovens zijn perfect voor brooddegen. hetelucht in combinatie met stoom. Zo wordt proffesioneel brood ook gebakken.
Ik heb voor een stoomoven en een aparte bakoven gekozen omdat ik ook graag onder en bovenwarmte in mijn oven wil voor bv piza en ovenschotels.
Je moet dus afwegen wat je ermee wilt gaan doen.
Ik heb voor een stoomoven en een aparte bakoven gekozen omdat ik ook graag onder en bovenwarmte in mijn oven wil voor bv piza en ovenschotels.
Je moet dus afwegen wat je ermee wilt gaan doen.
Het zou een tweede oven betreffen. Dus zo'n gecombineerde heteluchtoven met stoom EN een combimagnetron met oa ook boven en onder warmte.
-
Bolle Anton
Hoi Rayke,
Ben het eens apparaat van AEG is een topper. Het is onjuist dat het serviceniveau beneden Siemens zit. Afgelopen twee jaar heeft AEG het predikaat beste service gewonnen en niet Miele of Siemens deze kwammen op een bescheiden afstaand, Bosh en Neff stonden nog voor ze.
Ben het eens apparaat van AEG is een topper. Het is onjuist dat het serviceniveau beneden Siemens zit. Afgelopen twee jaar heeft AEG het predikaat beste service gewonnen en niet Miele of Siemens deze kwammen op een bescheiden afstaand, Bosh en Neff stonden nog voor ze.