LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BECKERMANN KEUKENS

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
cecile34
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:53

BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door cecile34 »

wie heeft ervaring met beckermann keukens? hoe is de prijs/kwaliteit verhouding, de plaatsing en de service? Wie kan me hierover enige informatie over geven?

Redmule
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2006 22:20

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door Redmule »

kleine fabrikant, bestaat al flink aantal jaren, alleen in nederland vrij nieuwe speler. Hebben errug veel vlakke deuren in hun assortie. Goeie spullen, wel iets hoger prijssegment.

cecile34
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:53

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door cecile34 »

hoe is de service en montage. Had je toevallig een nederlands tussenpersoon of heb je het rechtstreeks geregeld? (ervan uitgaande dat je daar een keuken gekocht hebt)

sasenfaab
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 okt 2006 14:59

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door sasenfaab »

Vraagje aan Cecile, of ieder ander met een Beckermann keuken :)

Heb je die Beckermann keuken nog gekocht of niet? Ik sta op het punt om een Beckermann keuken te kopen via een vertegenwoordiger uit Klaaswaal. Het ziet er allemaal mooi uit, maar ik kwam bij deze man via een flyer in de bus en zou graag wat meer info willen voor ik echt met hem in zee ga.

cecile34
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:53

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door cecile34 »

hallo,

Bij dezelfde meneer hebben we idd ook de keuken gekocht. Deze man komt aan huis, maakt niet uit waar je in nederland woont (schrik niet van zijn lengte:))Het is een vertegenwoordiger die je niks in de mond praat en zeker meedenkt in je budget. Hij geeft zeer goede productinformatie, is heel rechtstreeks en is een man van afspraken. Dringt zich niet op en past zich aan, aan de wensen van de klant. Hij gaf ons zeeer veel vertrouwen in de koop. Qua prijs/kwaliteit denken wij dat we een goede koop hebben gedaan. Hij heeft in zijn auto de benodigde spullen en kleurencombinaties om te laten zien (TIP: wel bij daglicht doen) eveneens als kastjes om te laten zien wat voor kwaliteit Beckermann keukens heeft. Uiteraard hebben we de prijs/kwaliteit verhouding vergeleken met andere keukens en het is, zoals wij dat ervaren hebben, zeker de moeite waard om te kijken met wat voor materiaal Beckermann keukens werkt. Wij hebben een keuken aangeschaft, voor een prijs en de duitse kwaliteit, die je zeker niet in nederland zal krijgen. We hebben met een positief gevoel de deal gesloten!

Wij hopen dat we je genoeg informatie verschaf hebben, mocht je nog vragen hebben, doe dat gerust.

Groetjes Cécile

sasenfaab
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 okt 2006 14:59

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door sasenfaab »

Wow, wat goed. Bedankt voor je reactie. Staat de keuken ook al daadwerkelijk bij jullie in huis en voldoet íe aan alle wensen?

Dan nog even een praktische vraag. Deze man werkt met Whirlpool en Bauknecht. Welke afwasmachine hebben jullie en hoe bevalt deze?
Ik heb nml. meerdere verhalen gehoord over afwasmachines van Whirlpool en twijfel of we niet beter een heel ander merk kunnen kiezen.

Groetjes,
Saskia

cecile34
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:53

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door cecile34 »

Hallo Saskia,

Nee, de keuken staat er nog niet. Maar er zijn wel hele goed afspraken gemaakt m.b.t. betaling, aflevering en installatie en dit alles zwart en wit op papier. Wij hebben zelf gekozen voor een koel/vries combi van Wirlpool. Wij hebben zowiezo geen slechte ervaringen met wirlpool omdat we deze nu ook bezitten en hebben logischerwijze ook daarvoor gekozen. Maar je kunt krijgen wat je wilt, en natuurlijk ook zo duur maken hoe je het maar wilt. Alles wordt uitgetekend en de apparatuur kan gelijk uitgekozen worden. Hij heeft zelfs alle greepjes van de deuren bij de hand. Wij hebben gekozen voor een hoogglans keuken met alles erop en eraan. Bij de meeste keukenboeren moet je meer betalen voor de hoogglans en dat is met Beckermann keuken niet zo. Ik heb alle vertrouwen in deze man, bij enige twijfel waren we zeker niet verder in zee gegaan met hem. Wij hebben, net als jij, ook eerst info ingewonnen en heb tot nu toe geen een negatieve reactie ontvangen. Ik neem aan dat de site bekend is bij je.

Heb je meer vragen? stel ze gerust!

Groetjes,

Cécile

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door loesjes »

Zorg wel dat je een adres hebt en geen postbus nummer als je daadwerkelijk handel met deze langs de deur verkopende man handel doet. Want als je straks problemen hebt weet je in ieder geval waar je wezen moet.
En dan gaat het om zijn adres he, niet een adres van de fabrikant... die kent jou niet.

cecile34
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:53

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door cecile34 »

bedankt voor je tip! maar het adres heb ik van deze meneer en deze meneer staat ingeschreven bij de KvK en dit is natuurlijk ook gecheckt!

nummer 1
Berichten: 34
Lid geworden op: 12 okt 2006 22:05

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door nummer 1 »

Wie en waarom koopt er op deze manier een keuken,onbegrijpelijk zeg.
Het feit dat jullie naar zekerheid snakken via dit forum zegt genoeg

sasenfaab
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 okt 2006 14:59

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door sasenfaab »

Dag, ik wil op verschillende dingen reageren.

Ten eerste, Cecile, wederom bedankt voor de info!

Loesjes, dat klopt wat je zegt. Hij heeft ons zijn kaartje gegeven waar al zijn gegevens op staan. Dat is de website, e-mail, huisadres en telefoonnummers. Dit klopt allemaal.

Nummer 1, nog een reactie op jouw bericht. Wij zijn bij een goedkope en een dure keukenhandelaar geweest. Daarnaast hebben we een afspraak gemaakt met deze man. Het was direct duidelijk dat hij weet waar hij het over heeft. Hij dringt niets aan en gaat zeer prettig en zorgvuldig te werk. De meeste mensen die bij hem kopen doen dat via bekenden die ook een keuken bij hem hebben gekocht. Wij dus niet, wij zijn bij hem gekomen via de flyer.
Dat jij een mening hebt over hoe wij dit aanpakken is jouw goed recht, maar wat ik jammer vind is dat je dat op zo'n zeer onsympathieke manier op dit forum neerzet. Ik heb dit forum al op veel onderwerpen afgezocht en het valt me op dat mensen elkaar hier (anoniem) om de stomste dingen beledigen en afzeiken. Dat verbaast me.
Ik vraag me dus weer af waarom iemand de tijd en moeite neemt om op dit forum zo'n negatieve reactie te plaatsen. Het doet namelijk een beetje sneu aan. Misschien bén je niet sneu, maar alleen in een slechte bui. Dat kan, maar val anderen daar dan niet mee lastig.


Vriendelijke groeten,
Saskia

cecile34
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:53

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door cecile34 »

Saskia, toppie, helemaal met je eens.
Ik wilde er eigenlijk helemaal niet op reageren, maar ik vind je reactie zeer netjes.

Heel veel succes met je keuken!

Groet Cécile

sasenfaab
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 okt 2006 14:59

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door sasenfaab »

Oh gelukkig. Ja, jij ook veel succes. De man komt morgen weer en dan denk ik dat we 'm wel gaan bestellen. Wj hebben ook hoogglans deurtjes. Toevallig.
Ik hou je wel op de hoogte van het verdere verloop en zou het leuk vinden om van jou te horen hoe je keuken is als je 'm krijgt.
Ik zag dat jouw eerste berichtje al van April is. De levertijd is toch maar een week of 6? (...haha, daar begint het al..... :D )

Groetjes!
Saskia

cecile34
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:53

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door cecile34 »

we hebben een huis laten bouwen en dat duurt ffies. oplevering is pas in januari van het volgend jaar. Ik hoor snel van je, want ik ben ook zeker zeer benieuwd.

Veel succes...

Bolle Anton
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2006 14:35

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door Bolle Anton »

Kijk maar uit met deze lieve niet opdringerige huis aan huis verkoper, heeft in zijn eerlijke en oprechte adviezen zeker ook verteld dat hij al twee keer failiet is geweest, maar dat hebben jullie natuurlijk ook goed geinformeerd bij de Kvk :roll:

cecile34
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:53

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door cecile34 »

ook daar zijn we van op de hoogte....

sasenfaab
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 okt 2006 14:59

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door sasenfaab »

Hij heeft wel verteld dat hij al eerder zaken had gehad maar ik weet niet precies hoe dat zit. Het zou wat apart op mij overkomen als hij direct had verteld dat hij al 2 keer failliet was geweest want dat is hier nu niet van belang.
Hij verwacht géén aanbetaling dus daar lopen we geen risico.

Vanavond inderdaad de keuken bij hem gekocht. Wij hebben er alle vertrouwen in anders hadden wij dat niet gedaan.
De levertijd is ongeveer 6 weken. Ik zal zéker laten weten hoe het afgelopen is.

Hopenlijk, en naar onze verwachtig, zullen we zijn naam hoog kunnen houden. Hetgeen hier nu al zo ernstig in twijfel getrokken wordt, terwijl de man waarschijnlijk alleen maar naar beste eer en geweten zijn werk doet.

Ik was op dit forum op zoek naar feitelijke informatie. Niet naar doemscenario's en wantrouwen. Het gezonde stukje wantrouwen bezitten wij zelf heus wel.

Dus; wordt vervolgd.

Saskia

Pfffff

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door Pfffff »

tja, lekker 2 keer failliet gaan en de volgende dag opnieuw beginnen, alle boedel en inboedel op naam van het vrouwtje. En goh, hij vraagt geen aanbetaling, wat een SAINT .
Hoop dat het voor jullie goed uitpakt, maar dit soort is een luis , een teek, een parasiet.

sasenfaab
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 okt 2006 14:59

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door sasenfaab »

Beste pffff
Door reacties zoals deze krijg ik spijt dat ik op dit forum om info heb gevraagd. De man heeft nog niets gedaan en kijk eens waarvoor hij al allemaal wordt uitgemaakt. Ongelofelijk.
Nou heb ik van jou, pfff, wel meerdere (hele) negatieve reacties op dit forum gelezen, helaas voor jou hecht ik daar dus niet zoveel waarde aan.
Zoals ik ook al op een ander forum heb gezet; ik was op zoek naar feitelijk informatie. Geen speculaties en beledigingen aan het adres van iemand die zich hier niet eens kan verdedigen.
Of wel? Gerard..... :wink:

nummer 1
Berichten: 34
Lid geworden op: 12 okt 2006 22:05

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door nummer 1 »

Oke Sas,in eerste instantie kreeg ik een slechte bui van die deur aan deur verkoper, logisch toch?In tweede instantie nog steeds!Gelukkig valt je eventuele aankoop onder de colportagewet,kun je er na 7 dagen nog onderuit.
Gr Nr1

Gesloten