LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Movieminutes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Scorpio.nl

Movieminutes

Ongelezen bericht door Scorpio.nl »

Je kunt tegenwoordig sparen voor "Movieminutes". Op bepaalde dvd titels die je in de winkel koopt zit achterop een stickertje. als je daar het zilver laagje afkrabt, zie je een code. Vervolgens surf je naar www.movieminutes.nl en daar kun je de code invoeren. Er worden dan movieminutes op je account bij geschreven. En met die movieminutes kun je dan weer dvds kopen. Maar..... zoals altijd zit ook hier een addertje onder het gras. Er wordt NERGENS op de site gesproken over kosten of betalen. Dit gebeurt echter wel als je definitef bestelt. Dan krijg je ineens een rekening voor de verzendkosten. En deze liegen er niet om: maar leifst 5 euro per dvd. Dat wil dus zeggen dat als je drie dvds bestelt met je movieminutes, je maar leifst 15 euro aan verzendkosten kwijt bent! EN die drie dvds passen in een 'bubbeltjes-envelop' die door de brievenbus kan en dan zijn de kosten slechts 2,25 euro! En als je erover klaagt, luidt het (standaard) antwoord:".....dat zijn nu eenmaal onze kosten meneer, helaas....".
Leuke actie, maar je wordt op zijn Hollands gezegt gen...d! Genept![/b]

Alexandra

Re: Movieminutes

Ongelezen bericht door Alexandra »

Bij meerdere dvd's betaal je in verhouding wel minder verzendkosten hoor. Ik heb er 2 besteld en betaalde 8 euro porto. Ik weet niet hoeveel je betaalt bij 3 of meerdere dvd's.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als je er 30 bestelt wordt het franko huis geleverd.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Leuke actie, maar je wordt op zijn Hollands gezegt gen...d!
Gaat het dan om sexfilms ?

dragongothic

Ongelezen bericht door dragongothic »

ten eerste staat er WEL op de site welke kosten eraan zijn verbonden. kijk bij bestellen of faq. :wink:

daar staat per aantal bestelde dvd's de kosten. ik ben er lid en weet het zonder iets besteld te hebben. misschien beter de siet doorlezen????? :P :wink:

dragongothic

Ongelezen bericht door dragongothic »

kosten:
www.movieminutes.nl ->uitleg->hoe bestel ik? daar staan kosten

kosten per aantal bestelde dvd's
rechtstreeks van de site:

1 stuk € 5,-

2 stuks € 8,-

3 stuks € 11,-

4 stuks € 13,-

5 stuks € 15,-

rabartels

Ongelezen bericht door rabartels »

Ik spaar ook de movie minutes, wat is er zo verkeerd aan dat ze verzendkosten c.q. administratie kosten berekenen.

Er zijn ook mensen nodig die de DVDs verzendklaar moeten maken ect, dit is ook niet gratis en je hoeft geen movie minutes te sparen 8) , het is gewoon een extraatje wat je krijgt

danny21

Ongelezen bericht door danny21 »

ik heb ook een keer via movieminutes een dvd genomen met de gespaarde punten, (dit was al wel een tijdje geleden) maar ik kreeg geen rekening voor verzendkosten van hun dus bij mij was hij echt helemaal gratis.

JPSsr

Ongelezen bericht door JPSsr »

De meeste films die in hun "gratis" assortiment zitten zijn inkoop rond de € 1,20.
Een knaak de kilo, zeiden we vijf jaar terug.
Zoek alle "gratis cadeau" acties van de laatste 10 jaar er maar op na, zover ik weet was er niet één firma die kosten in rekening bracht.
En wat dat inpakken betreft; een beetje firma, wat movie minutes pretendeert te zijn, heeft daar een robot voor. Die sorteert de zooi ook nog eens een keer voor verzending.
Daar dat ding dan ook gebruikt wordt voor verzending naar de detaillisten, is de afschrijving voor het "gratis" deel een te verwaarlozen factor.
Het voorgaande gelezen hebbende, zal het je dus niet verwonderen dat mijn oordeel dus is "ze tillen de zaak" . Aan hun "gratis"wordt misschien wel 50% verdiend.
Maar goed; kijk naar de aandelenspaarverzekeringen e.d. en je weet: "De Nederlander wordt heel graag bedonderd." :shock:

vr. groet, JPSsr

ARENDT

Ongelezen bericht door ARENDT »

Ik heb in november 2007 een gratis DVD besteld en betaald.
Heden 26 februari 2008 nogsteeds niets ontvangen.
woensdag 20 februari 0900 4455544 à 0,40cpm prachtige smoesjes gehoord. De DVD zou donderdag 21 februari per TNT verzonden worden.
Ze hadden problemen met de computer alles was nu weer goed.
26 februari een E-mail gestuurd, maar weer terug gekregen
<[email protected]>:
Sorry, I couldn't find any host named moviemunutes.com. (#5.1.2)

:twisted:

hartje2008

Ongelezen bericht door hartje2008 »

ARENDT
Geplaatst op: 26 Feb 2008 15:37 Onderwerp: movieminutes

Ik heb in november 2007 een gratis DVD besteld en betaald.
Heden 26 februari 2008 nogsteeds niets ontvangen.
woensdag 20 februari 0900 4455544 à 0,40cpm prachtige smoesjes gehoord. De DVD zou donderdag 21 februari per TNT verzonden worden.
Ze hadden problemen met de computer alles was nu weer goed.
26 februari een E-mail gestuurd, maar weer terug gekregen
<[email protected]>:
Sorry, I couldn't find any host named moviemunutes.com.
Misschien dat een E-mail naar <[email protected]> meer succes gehad zou hebben.

Frans75

Ongelezen bericht door Frans75 »

Iemand anders ook problemen met de krasstickers?
Naast het kraslaagje verdwijnen bij mij ook de codes nl.

Nikos.1

Ongelezen bericht door Nikos.1 »

Ja, ik zelf en hoor ook regelmatig van mijn vrienden dat het kraslaagje de code "onzichtbaar houdt".

Vind het dan ook vreemd dat dit net bij zo'n "gratis" dvd actie gebeurd.

Ik heb heb inmiddels al heel wat loten enz. gekrast maar nog nooit met het kraslaagje meteen het onderstaande verwijderd.
Van de 9 dvd's werden bij 4 meteen de code verwijderd.
Geeft wel te denken........

Ook gezien de hoge verzendkosten, echt belachelijk, voor nog geen €3 verzend je dat in een bubbeltjes envelop en voor rond de €6 in een pakketje.

Gesloten