Bruce,
Ik ben het niet eens dat men als belangenbehartiger met modder naar elkaar gooit. Ik zit zelf in de OR en als we onderling problemen hebben vechten we dat in de vergadering uit. Buiten naar de werkvloer toe zullen we nooit openlijk in discussie gaan over persoonlijke meningsverschillen.
Ik ben zelf geen PALler, ik zie Piet niet als een soort Je zus, en ik heb ook wel eens commentaar of aanmerkingen op bepaalde uitspraken maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Ik word ook wel eens teruggefloten en daar heb ik ook geen moeite mee want ik laat me ook wel eens gaan.
Ik vind wel dat hij zich enorm inzet en toch het hart op de juiste plaats heeft voor de gedupeerden en dat waardeer ik enorm. Trouwens, niet alleen Piet maar IEDEREEN die aan de kant van de gedupeerde staat.
Nogmaals, we moeten niet met modder naar elkaar gooien en elkaar zwart maken. Daar schieten we niks mee op en dat geeft 'verdeeldheid' onder de gedupeerden en daar zal Dexia gebruik van maken. Het gaat er toch om dat we onze gelijk kunnen halen bij de rechter en nog een gedeelte van onze centen terug zien ? Dat is mijn doelstelling en daar ga ik voor...Gerechtigheid !!
Hopelijk word iedereen wakker en gaat men inzien dat het einddoel !! toch wel zwaarder weegt dan het over een weer gekibbel op een forum. Persoonlijk heb ik toch liever mijn inleg teruggestort dan een plakboek vol Tros Radar gezeik