LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rabe en meyer

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
a k
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 sep 2006 10:32

rabe en meyer

Ongelezen bericht door a k »

Weet iemand hoe goed de kwaliteit is van een rabe en meyer hoogglans keuken of met welk merk ik het kan vergelijken,
B.v. nolte, rotpunkt of pronorm.

Bolle Anton
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2006 14:35

Re: rabe en meyer

Ongelezen bericht door Bolle Anton »

Beste AK,

Genoemde leverancier verkoop meer dan 6 merken heb je het over een folie hoogglans, gelakt of gelamineerd hoogglans enz :?:

Je moet even ons beter informeren anders wordt het appels met peren verglijken en als je alleen maar opzoek ben naar een goedkope keuken ga dan even kijken bij Ikea, begrijp je :wink:

a k
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 sep 2006 10:32

Re: rabe en meyer

Ongelezen bericht door a k »

Beste Bolle Anton,

Het was een Rabe en Meyer v. 22 model LUCIDO HL greeploos hoogglans gelakt.
Ik ben niet op zoek naar een goedkope maar ik ben op zoek naar een goede keuken daarom ook mijn vraag, want het is onze eerste keer dat wij een keuken gaan kopen.
Ik weet alleen dat Poggenphol en Siematic tot de toppers behoren en dan houdt het voor mij dan ook echt op.

Bolle Anton
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2006 14:35

Re: rabe en meyer

Ongelezen bericht door Bolle Anton »

Oké AK,

Nu weten we echt wat meer, genoemd merk is een topper. Greeploze keukens zijn zeer ingewikkeld en bij de meeste keukenshowrooms niet te koop. Zal me niet verbazen dat je voor een niet al te grote keuken al gauw € 20.000,00 moet betalen. Kortom prijs technisch zit je beter dan de andere merken die je noemde.

Met vriendelijke groet,

a k
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 sep 2006 10:32

Re: rabe en meyer

Ongelezen bericht door a k »

Wat is er nou aan de hand ik stel gewoon een vraag en ik hoop op een paar fatsoenlijke antwoorden meer niet.
Wat heeft het voor jou nou nut om ons hier op dit forum een beetje belachelijk te maken. Als je ons niet serieus neemt reageer dan NIET!!!!

Bolle Anton
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2006 14:35

Re: rabe en meyer

Ongelezen bericht door Bolle Anton »

Beste AK,
Wat heeft het voor jou nou nut om ons hier op dit forum een beetje belachelijk te maken. Als je ons niet serieus neemt reageer dan NIET!!!![/url]
Begrijp niet wat je bedoeld met belachlijk maken. Antwoord was juist positief bedoel "even leren lezen" persoonlijk denk ik dat je een goede prijs/kwaliteits verhouding heb gevonden.

Met vriendelijke groet,

a k
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 sep 2006 10:32

Re: rabe en meyer

Ongelezen bericht door a k »

Beste Bolle Anton,

Eerst praat je over ikea keukens en dan is het plotseling een topper wat is het nou. Wij zien door de bomen het bos al niet meer, daarom deze
vraag over rabe en meyer, maar als ik dit soort antwoorden krijg dan is het voor ons al helemaal niet meer te zien.

Wij vragen alleen of het een redelijk produkt is.

Trouwens de apparatuur is van atag leek ons niet slecht zeker de gasstel niet.

whoknows
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 nov 2005 15:27

Re: rabe en meyer

Ongelezen bericht door whoknows »

Kijk hier eens naar:
http://www.rotpunkt-kuechen.de/NL/lucidohl.html
of
http://www.rotpunkt-kuechen.de/NL/lucido_hl_gs.html

Volgens mij zou het dus een rotpunkt keuken moeten zijn. Voor de kwaliteit moet je maar even verder in het forum zoeken.

a k
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 sep 2006 10:32

Re: rabe en meyer

Ongelezen bericht door a k »

Beste whoknows,

Bedankt voor je reactie hier kan ik wat mee.
Ik weet nu dat het een rotpunkt keuken is, ik zal voor
de kwaliteit verder op het forum zoeken.

noclan
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jul 2005 21:56

Re: rabe en meyer

Ongelezen bericht door noclan »

Rotpunkt is een leuke keuken ... het is geen Poggenpohl maar de prijs kwaliteit verhouding is goed.

De lucido is een mooi gelakt front ... maar kan soms wel wat bobbelig zijn (hou het maar eens goed in het licht). Bij sommige kleuren heb je een flink kleur verschil tussen de gelakte deuren en gelakte stollen.

Bij wit, magnolia en fresco hgl zie je dit trouwens haast niet, maar bij bordeau rood is het een groot verschil in kleur ... dus hou hier rekening mee met beslissen.

Je krijgt veel keuken voor een weinig geld. Ik heb het jaren verkocht !

Succes

Gesloten