LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] H2 facturen van Het Net

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Annelies1
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2006 12:25

H2 facturen van Het Net

Ongelezen bericht door Annelies1 »

Ik zal even kort uileggen waar het om gaat; ik ben in maart 2006 op mezelf gaan wonen, ik had bij mijn ouders een internet aansluiting die ik graag mee wou verhuizen naar mijn nieuwe adres, ik gebeld nr de klantenservice, dit was niet mogelijk, ik kon wel mijn huidige abonnement stop zetten en een nieuwe aanvragen op het nieuwe adres.Mijn oude abonnement zou per mei 2006 stoppen, nu is het oktober, vele brieven, telefoontjes en emails later en nog steeds krijgen mijn ouders een rekening van Het Net!!Als ik bel moet ik een brief schrijven als ik een brief schrijf krijg ik een standaard briefje terug, niks helpt! een keer heb ik een mevrouw aan de telefoon gehad die dit belachelijk vond en ze verzekerde mij dat als ik een brief zou schrijven dat alles goed zou komen, nou NIET DUS!Ze hebben gewoon mijn abonnement destijds niet opgezegd, en nu kan ik voor de kosten opdraaien, iemand een idee??

RonaldBakker
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2006 12:09

Re: H2 facturen van Het Net

Ongelezen bericht door RonaldBakker »

Hallo,

Ik ben dus niet de enige met klachten over HetNet. Ik heb zojuist iets over HetNet geplaatst. Het is een grote chaos daar bij het net

Gesloten