LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet web and walk van T mobile

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jetstarter

internet web and walk van T mobile

Ongelezen bericht door jetstarter »

Heb nu al een half jaar t "snelle" internet van Tmobile (hsdpa) maar heb op de meeste plaatsen in Nederland geen internet (ook niet via GPRS). Eerst was mijn laptop niet goed omdat hij een verkeerde chip bevatte, maar een nieuwe laptop brengt weinig verbetering. Ze adverteren met landelijke dekking maar zelfs in de randstad is het een echte RAMP! Op sommige plaatsen gaat het super snel maar meestal "limited service" krijg je als melding. Ook bij de klanten service sturen ze je met een kluit t riet in: sim in telefoon plaatsen, pc langer aan laten staan, herstarten en bel dan maar terug.... Heb nu meer als 20x gebeld maar oplossingen.......... Hebben meer mensen dit probleem???

??

Re: internet web and walk van T mobile

Ongelezen bericht door ?? »

Ik begrijp dat je via een telefoon verbinding legt. De telefoon heeft wel gewoon een goed signaal?

jetstarter

Ongelezen bericht door jetstarter »

Ik heb een web and wlk kaart die stop je in je laptop. Op plaatsen waar ik met mn telefoon goede dekking heb lukt t ook niet om een gprs verbinding te maken via die kaart.....

??

Ongelezen bericht door ?? »

Ik ga er vanuit dat je de antenne gewoon uitklapt? Dan lijkt het er sterk op dat de kaart en/of de SIM kapot is / zijn.

Gesloten