LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HetNet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
RonaldBakker
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2006 12:09

HetNet

Ongelezen bericht door RonaldBakker »

Hallo,

Ik ben overgestapt van Freeler naar hetnet. Moest bijna wel, want Freeler werd overgenomen door HetNet.
Ik heb vanaf het moment van overstappen alleen maar gezeur met HetNet. Veel trager geen goede instellingen, terwijl er een monteur is geweest om te installeren, maar in het begin was ik geblokkeerd. Ik krijg rekeningen met bedragen die niet kloppen en die de KPN dan gewoon van je giro incaseerd. Verder al voor ongeveer 60 euro gebelt naar de Helpdesk van HetNet a 45 cent per minuut, kortom het is een grote puinhoop. Als je al iemand aan de lijn krijgt, dan weten ze niet hoe snel ze je moeten door verbinden om zelf maar van het probleem af te zijn. HetNet verwijst naar KPN en andersom ook, terwijl ze volgens mij toch 1 bedrijf zijn. Als ik iets via email stuur, dan krijg ik de meest belachelijke antwoorden en dat duurt dan ook weer.
Ik ben op dit moment in staat om niets meer te betalen en over te stappen naar de kabel. Dan heb ik volgens mij niets meer met KPN te maken. Ik heb wel nog een jaarcontract tot augustus 2007, maar als ik gewoon niet betaal zullen ze me wel afsluiten, maar dat geeft dan niets als ik via de kabel internet en bel. Ik had bij mijn abonnement ook voor 10 euro vrij bellen, maar ook dat werkt niet goed.
Zijn er meerdere mensen die deze klacht hebben en zijn er ook mensen die de gok gewaagd heben en niets meer betaald hebben en de overstap gedaan naar de kabel.
Ik ben normaal geen wanbetaler en zal mij altijd aan mijn verplichtingen houden, maar dit wordt zelfs mij te gek.

Ik hoop op reacties,

Groetjes,

Ronald

langerjan
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 sep 2006 11:56

Re: HetNet

Ongelezen bericht door langerjan »

Dit is volgens mij de eerste klacht over Het Net op dit forum ;)

jokimaki
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2006 20:16

Re: HetNet

Ongelezen bericht door jokimaki »

Ja, HetNet. Kan dat paarse mannetje niet meer zien :evil: . Heb dezelfde ervaring. Probeer ongeveer 2,5 maand internet + bellen te krijgen, maar ze schijnen genoeg klanten te hebben. Of ze nemen alleen maar de nieuwe aanvragen aan. Ik ben nml. reeds HetNet gebruiker en dan lopen ze niet zo hard meer. Ook ik ben gaar van de helpdesk. Fout op fout wordt daar gemaakt en ik maar 0,45 per minuut dokken. Heb inmiddels mijn rechtsbijstand maar ingeschakeld om mijn centen vergoed te krijgen. Inderdaad schakelen ze maar over van KPN naar Het Net en andersom, en niemand krijgt een fatsoenlijke oplossing uit zijn/haar keel. Heb inmiddels een aangetekende brief gestuurd maar hierop komt ook geen reactie. Volgens mij hebben ze alleen een maar call center/helpdesk gebouw met deuren aan de zijkanten voor verschillende afdelingen die alleen maar naar buiten leiden.
Vandaag kwam iemand van KPN/HetNet met de mededeling dat de centrale bij mij in de buurt "vol" zit. Pardon? Waarom dan adverteren als je "het net" niet kunt verwerken? Misselijk wordt je van dat paarse figuur, zo vaak kom je hem tegen. Maar goed, mijn huidig "lidmaatschap" van deze club loopt nog tot januari 2007. Ik hef de boel op, komt er weer ruimte in de centrale. Ik heb het net gehad.

Ronald en al die anderen, veel succes. Ik hou het net voor gezien.

John

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: HetNet

Ongelezen bericht door polka »

Ja het is frusterend al die providers die alleen te bereiken zijn via die dure 0900 nummers,als er een keer iets mis is met de internetverbinding

Martina M.M.
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 sep 2006 18:21

Re: HetNet

Ongelezen bericht door Martina M.M. »

Voor Ronald Bakker,

Hé, neem Tele2, goed in prijs en simpel aan te sluiten. Moet je wel eerst zien dat je van Het Net afkomt!
Ook daarna krijg je van KPN nog vele bedelbrieven of je alsjeblieft weer terug wilt komen, maar die kun je negeren.
Succes ermee.
M.

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: HetNet

Ongelezen bericht door pvd »

@RonaldBakker: Het is niet verstandig om de betalingen stop te zetten. Dit wordt namelijk geregistreerd en je kan een overstap naar de kabel dan wel vergeten.

Schrijf een brief, waarin je ze bijv. nog 14 dagen de tijd geeft om het probleem op te lossen. Lukt dat dan niet, dan kan je het net "in gebreke stellen" om zo onder het contract uit te komen. Dan kun je ook een aanvraag bij je kabelmaatschappij doen.

pvd

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: HetNet

Ongelezen bericht door skippy »

denk nou maar niet dat je met internet en telefoon via de kabel beter af bent.juist de kabelbedrijven zijn veelal bekend om hun leugens en loze beloftes,en de techniek laat ook vaak te wensen over.

DeepDown
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 okt 2006 20:55

Re: HetNet

Ongelezen bericht door DeepDown »

Ik ben op dit moment in staat om niets meer te betalen en over te stappen naar de kabel. Dan heb ik volgens mij niets meer met KPN te maken. Ik heb wel nog een jaarcontract tot augustus 2007, maar als ik gewoon niet betaal zullen ze me wel afsluiten, maar dat geeft dan niets als ik via de kabel internet en bel.
Ik zou dit zeker niet doen. Als je dit doet dan sluiten ze je inderdaad af maar dan verhalen ze het volledige bedrag over de resterende abonnamentsperiode in één keer op je. Ik heb dit zelf aan de lijve ondervonden en daar werd ik niet vrolijk van. Mijn advies dus... Zit je tijd bij de KPN uit en zeg op tijd op anders word je abonnament stilzwijgend verlengt.

keesrdam
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jul 2006 20:44

Re: HetNet

Ongelezen bericht door keesrdam »

Gratis verbinding met de helpdesk van HetNet:

Bel: 0800-0407 (storingsdienst van KPN)

toets 1
toets #
toets 2
toets 2
toets 2
toets 2

Gesloten