LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale TV van @home

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
spuugzat
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 sep 2006 13:41

Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door spuugzat »

3 weken geleden belde @home naar ons toe voor een actie.
Digitale tv voor maar 30 euro, te betalen pas na 2 maanden...

Inmiddels zijn we 3 weken verder en nog steeds geen digitaal kastje en dus geen digitale tv!

Als je met ze belt krijg je te horen dat ze de klacht door zullen geven aan de afdeling acties, als je dan vraagt of je de afdeling zelf aan de telefoon kan krijgen, zeggen ze nee dat kan helaas niet :?

zijn er meer mensen die dit probleem hebben ?

arrowtje
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2006 20:33

Re: Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door arrowtje »

hey hallo

Ik heb precies hetzelfde probleem met de actie van @ home betreffende de digitale decoder voor 30 euro ik heb hem rond 20 augustus bestelt en nog steeds na meer dan 10 mailtjes en 5 telefoontjes niets ontvangen werkelijk waar schandalig en je krijgt nooit iemand te spreken die je dus echt kan helpen

gr daan

JanE_nl
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2006 12:08

Re: Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door JanE_nl »

Ik houdt ook mijn harte vast voor de aktie € 40,- retour op je decoder.

Deuntje

Re: Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door Deuntje »

Wij hebben sinds kort ook digitale tv van @home en hebben overwogen om via hen een decoder te bestellen, maar we hebben daar gelukkig van afgezien. Bij de klantenservice beweerden ze dat het altijd 4 weken duurt eer je digitale tv kunt ontvangen, ongeacht of je de decoder via hen bestelt of in de winkel gaat kopen. Die informatie bleek totaal niet te kloppen. Wij hebben in de winkel een decoder gekocht en die is ter plaatse via internet geactiveerd. Een kwartier na thuiskomst hadden we prachtig digitaal beeld. We moeten nog wel € 40,= van @home terugkrijgen i.v.m. de actie van oktober en zijn ook reuze benieuwd of dat goed gaat lukken.

Grabbertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 nov 2006 16:09

Re: Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door Grabbertje »

Ik ben gebeld door Home voor de digitale decoder voor 30 euro.
Ik heb dit gedaan en de volgende dag had ik hem al.
Aangesloten en geactiveerd en heb totaal geen kachten hierover.
Het kan dus ook goed gaan. :wink:

talma
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2007 17:30

Re: Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door talma »

ook ik ben benaderd voor digitale tv (actie) ik had het pakket binnen enkele dagen al in huis. ik had binnen die periode al spijt van mijn beslissing. Ik heb alles geannullerd.....althans dat dacht ik dan. het is erg moeilijk om er weer van af te komen. belllen,belle,..wachten, bellen e-mail. maar ja ik had geen emailadres van at home, dus konden ze hem niet in behandeling nemen. :twisted: :evil:

fvolkers
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2007 21:15

Re: Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door fvolkers »

Ik ben al 2 keer benaderd.
Ik krijg iedere keer het zelfde verhaal te horen;
"De aktie is een groot succes dat de decoders binnen enkele uren op waren"

Ik heb dus niks mogen ontvangen, en ze hoeven ook niet meer aan te komen.

rjdrent
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 dec 2005 19:59

Re: Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door rjdrent »

Ik heb zelf in augustus 2006 aan die aktie meegedaan. Ik kreeg een e-mail met de aktie en via internet kon je toen bestellen. Binnen enkele dagen de decoder in huis en alles werkte direct. Na 3 weken was het gedaan met TV Digitaal Extra. Maar uiteindelijk heb ik vier weken geleden toch maar weer gekozen om een abo te nemen op TV Digitaal
Extra. Enkele dagen later was dit al geregeld!
Hier totaal geen problemen dus met @home.

Mijn ouders kregen half december 2006 een telefoontje met de 30 euro aktie van @home voor TV Digitaal. Mijn vader heeft toegezegd, maar heeft nu nog steeds niets ontvangen. Hij heeft al diverse mailtjes gestuurd, maar antwoord heeft hij nooit gekregen.

IF
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 jan 2007 09:47

Re: Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door IF »

Ze mogen mij wel bellen, voor die digitale decoder voor 30 euro....

Ik heb nooit problemen met deze maatschappij, (gelukkig)...Als ik dit zo lees, is het allemaal wel heel triest.

Hoop voor jullie dat het allemaal snel wordt opgelost...

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door pvd »

Kon op mijn werk een panasonic decoder voor 9,95 kopen, vvor @home digitale tv. Ik had alleen al wel een decoder, dus niet gedaan. Ik heb van collega's tegenstrijdige verhalen gehoord: Bij de meeste collega's werkte het perfect, maar sommige Samsung decoders (waren iets duurder, 21,65, maar wel 2 SCART aansluitingen) bleken beschadigd, maar konden omgeruild.

Daarna geen problemen meer.

pvd

N.L.
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2007 13:26

Re: Digitale TV van @home

Ongelezen bericht door N.L. »

Voor degenen die nog steeds geen decoder hebben ontvangen nav de 30 euro aktie, het volgende... NIET BELLEN MET @HOME!!! Heeft totaal geen nut, ze kunnen je niet helpen... Het is idd zo dat de aktie een succes is en het leveren nu iets langer duurt dan de bedoeling is, maar stuur een mail naar [email protected], waarschijnlijk gaat het dan wat sneller.

Suc6.

Gesloten