LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keller keukens - vraag voor de experts

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
becha

Keller keukens - vraag voor de experts

Ongelezen bericht door becha »

Hoi, ik heb een vraag voor de kenners:

Ik lees op de site van keller keukens dat de rompen leverbaar zijn in meerdere kleuren - waaronder lichtgrijs. Wij willen zelf een lichtgrijze keller keuken aanschaffen en nu zie ik op de offerte ook veel materiaal staan voor zijkanten van kastjes omdat deze wit zouden zijn en niet lichtgrijs.

Klopt het nou wel of niet dat de rompen in lichtgrijs leverbaar zijn? M.a.w. is het extra materiaal voor de uiteinden nodig of niet?

Alvast bedankt!

OmeBen

Re: Keller keukens - vraag voor de experts

Ongelezen bericht door OmeBen »

De buitenzijden van de kasten (korpus) is standaard in licht- en donkergrijs kunststof leverbaar. Waarschijnlijk heeft de verkoper wangen (stollewanden) toegepast op de zichtzijden. Deze stollewanden geven een meerwaarde aan de keuken. De keuken krijgt een luxere uitstraling en wanneer je van op zij tegen een zichtzijde aankijkt, kijk je niet in de naad van de korpus en het front.

FCF

Re: Keller keukens - vraag voor de experts

Ongelezen bericht door FCF »

Keller heeft tegenwoordig meerdere labels. De ouderwetse red label met standaard witte kasten en het nieuwe gold label met alles in kleur gelakt.

Gesloten