LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schilder

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
SUZI
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 feb 2006 21:55

Schilder

Ongelezen bericht door SUZI »

Weet iemand wat een normale uurprijs is voor een schilder?

Ik wil graag mijn woonkamer, hal, een stukje van de keuken en traphallen laten schilderen, zit daar ook verprijs bij in, ik bedoel nemen ze hun eigen verf mee, of moet ik die zelf kopen?

Het gaat dus niet om zwartwerk, maar gewoon een schildersbedrijf.

Alvast bedankt.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Schilder

Ongelezen bericht door Jonjo »

Vraag vrijblijvend offertes aan bij verschillende goedbekend staande schilderbedrijven en U kunt zelf kiezen.

topcoat
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2006 18:19

Re: Schilder

Ongelezen bericht door topcoat »

Beste Suzi,
Ik ben zelf schilder en neem in 99% van alle gevallen zelf de verf (en de rest) mee in de door de klant gewenste kleur, dit werkt voor mij het beste om een profesioneel te verkrijgen. Het uurloon schommelt tussen de € 35 - 60.

De prijs voor schilderwerk is zeer rekbaar en een kwestie van goed vertouwen/afspreken; je kunt over alles heen verven of zeer grondig te werkgaan; aan het eindresutaat zal je het niet direct zien!!

Kijk eens op winterschilder.nl voor een schilder in de buurt.

Succes, Hans

Debbeltje1976
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2007 18:14

Re: Schilder

Ongelezen bericht door Debbeltje1976 »

als je een goede schilder in huis wilt kan je op het AF logo letten. Dan heb je zoiezo altijd iets om op terug te vallen.

En persoonlijk vind ik die 60 euro uurloon wel heel erg royaal. varieerd van 30 tot 40 euro ex. btw.

en nog een klein tipje.. je huis ouder als 15 jaar??? vraag naar de 6% BTW regeling. !

Gesloten