Heeft u ook een dvd besteld en betaald bij http://www.4daagsefilm.nl/ en nooit gekregen? Wij worden na diverse mailwisselingen nog steeds aan het lijntje gehouden.
Ook ik heb deze dvd destijds besteld.
Op 8 augustus heb ik van het "team 4daagsefilm" bericht ontvangen dat de ? 2e levering ? van de dvd-film iets was uitgesteld. Op mijn volgende mails is niet meer gereageerd !
Riekt dit naar OPLICHTERIJ ?
De dvd heb ik meteen na afloop van de 1e dag, op dinsdag dus, s'middags reeds besteld, voordat er iets bekend werd over de problemen. Ik was toen namelijk al weer thuis.
Als je daarna dan nog een mailtje in augustus krijgt dat de bestelling iets is uitgesteld, zoek je daar ook niet meteen iets achter.
Als deze nu dus niet uitgeleverd gaat worden, dient men het betaalde bedrag terug te storten. Anders is dit gewoon oplichterij. Hiervoor zal ik dan ook zeker actie gaan ondernemen !
Inmiddels heb ik na zeeeeeeeeeeeer lang wachten en speurwerk op internet een telefoon nr kunnen bemachtigen van de persoon die de DVD's uitleverd. Naam en telnr bij mij bekend. Ik heb na dringend verzoek de DVD toch alsnog ontvangen.
Ook ik had er 2 besteld .
Na een paar keer mailen heb ik één keer antwoord gekregen. Was iets
van dat ze binnenkort opgestuurd zouden worden........dus niet.
Weer verder gezocht op 'help columbia'; daar een e-mailadres van gevonden en ja wel: Ik heb er 2 binnen!
Een gat in de lucht gesprongen, eindelijk de DVD's. Ja, het zijn er 3 geworden. We hebben ze nog niet allemaal bekeken maar de eerste 2 zien er goed uit. Voor iedereen die nog niets ontvangen heeft lijkt er nog hoop. Overigens zat er verder niets bij, geen brief alleen een DVD-doosje met de drie DVD's. Er zat een kleuren hoesje om de doos, deze is schijnbaar even vlug in elkaar gezet.
Maar voor ons is het leed geleden, we gaan kijken naar onze eigen "show".