LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Positief bericht: Hyundai Smeeing te Soest

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
erwin12345
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 sep 2006 23:45

Positief bericht: Hyundai Smeeing te Soest

Ongelezen bericht door erwin12345 »

Tussen de negatieve reakties op garages (heb er zelf helaas ook genoeg) toch even een positief bericht over garage Smeeing in Soest. Hier heb ik mijn Peugeot 406 gekocht 2 jaar terug. Er zat 6 mnd bovag op. Omdat wij niet echt in de buurt wonen mocht ik eventuele reparaties bij ons in de buurt laten uitvoeren en dan de rekening opsturen. Nou, dat maakte mij wel wat achterdochtig...
Toen er een storing ontstond aan het gassysteem de auto laten repareren voor 350 euro. De rekening ben ik door mijn laksigheid vergeten op te sturen. En na een half jaar vindt ik die rekening, 4 maanden na verloop van de garantietermijn. Ik heb de rekening op goed geluk opgestuurd en wat denk je: zonder morren of zeuren stond de week daarop 350 euro op mijn rekening.
Dat is toch KLASSE!! Waren ze allemaal maar zo.

FrankVeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 okt 2006 22:06

Re: Positief bericht: Hyundai Smeeing te Soest

Ongelezen bericht door FrankVeer »

Over Smeeing heb ik ook goede verhalen gelezen op Autoweek. Wel jammer dat er maar zo weinig positieve verhalen te lezen zijn, terwijl het aantal negatieve ervaringen niet te overzien zijn.

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Positief bericht: Hyundai Smeeing te Soest

Ongelezen bericht door ehltech »

tja dat zijn nederlanders.... wel klagen en als het goed is hoor je ze niet..

Gesloten