LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonnummer tegen Bellijsten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Julia666
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2006 20:26

Telefoonnummer tegen Bellijsten

Ongelezen bericht door Julia666 »

Hallo,

Op dit moment worden wij thuis aan de telefoon weer ontzettend belaagd door snelle jongens en meiden van allerlei callcenters die ons proberen vanalles telefonisch te verkopen, abonnementen aan te smeren etcetc. Echt heel vervelend en storend!
Nu kan ik me herinneren dat er ooit een telefoonnummer was die je kon bellen. Daar kon je aangeven dat je van die bellijsten afwil. En dat werkte ook nog, je werd dan niet meer gebeld... alleen, we hebben geen idee waar we dat nummer kunnen vinden?
Heeft iemand enig idee wat het nummer is om je van die lijsten af te laten halen? Of miss heeft iemand een andere oplossing?
We worden er echt knettergek van elke dag!! :shock:

Groetjes!

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Telefoonnummer tegen Bellijsten

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Zie website: http://www.infofilter.nl

Via deze website kan iedereen zich kosteloos laten blokkeren tegen ongewenste post, telefoontjes en onaangekondigd (telefonisch) marktonderzoek.

Julia666
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2006 20:26

Re: Telefoonnummer tegen Bellijsten

Ongelezen bericht door Julia666 »

Dank je wel! :D

Jaqueline
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 okt 2006 23:47

Re: Telefoonnummer tegen Bellijsten

Ongelezen bericht door Jaqueline »

Helaas is het wel zo dat je maar een kleine tijd niet lastig wordt gevallen, het is namelijk zo dat bij filternet, bedrijven voor een behoorlijk bedrag 500 telefoonnummers kunt kopen.
En dit gebeurd dus ook met regelmaat.
Ik heb er nu echt de oplossing voor gevonden, ik heb voor 20 euro een geheim telefoonnummer genomen, nooit geen last meer van die vervelende telefoontjes :wink:

fjonkman
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2006 15:34

Re: Telefoonnummer tegen Bellijsten

Ongelezen bericht door fjonkman »

Ik wil heus niet veel zeggen hoor, maar mijn telefoonnummer is gewoon listed (bekend dus) en ik word eigenlijk nooit gebeld door Callcenters, en ik werk ook nog eens op een callcenter, kun je nagaan.
Als je echt niet meer gebeld wilt worden (en dus ook niet op de hoogte gehouden wilt worden van soms best wel belangrijke info...) dan moet je gewoon per geval er voor zorgen dat je buiten hun doelgroep valt..
Gaat et om een abo voor een gsm? Zeg dan gewoon dat je al gebruik maakt van een pre-paid, waarbij je eens in de 3 maanden eens een kaartje koopt van 30 euro ofzo, en dat die al amper opraakt, omdat je de foon eigenlijk alleen maar voor inbound gesprekken gebruikt. Val je meteen buiten doelgroep en bellen ze niet meer.
En als ze bellen over een pensioen of iets dergelijks.. zeg dan gewoon dat je geen werk hebt.. val je ook meteen buiten de boot. En geloof me, ik zit zelf in de pensioenen, dus ik kan het weten. Enigste nadeel is alleen wel dat je het risico neemt dat je belangrijke info misloopt en je ineens op je 65e erachter komt dat je geen 70% van het laatst verdiende loon meer krijgt, maar slechts 50%... wat dus nu al aan de hand is...

Gesloten