LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cabiria keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
dormans
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2006 21:34

cabiria keuken

Ongelezen bericht door dormans »

ik wil een cabiria keuken kopen bij brugman
het gaat om een showroommodel van 245 bij 275
compleet met inbouwapparatuur
er zit in : pelgrim apparatuur

een koelkast
afzuigkap alu
gas op glas kookplaat alu
en een combi magnetron ook alu

wat is een goede prijs die ik hiervoor moet bieden bij brugman aangezien het een tegen elk aannemelijk bod actie is

Pfffff

Re: cabiria keuken

Ongelezen bericht door Pfffff »

Zou een appel en een ei bieden. Meer is die keuken niet waard, verzonnen naam met rotzooi als apparatuur.

Voor de rest een hele stomme vraag, heb je karton als werkblad, lades, hoge kast ??
Tis duidelijk, je wilt geen keuken kopen maar een bepaald luttel bedrag uitgeven, vandaar dat je geen serieuze antwoorden hier krijgt

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: cabiria keuken

Ongelezen bericht door hera »

Pfff, niet iedereen heeft een giga budget. En alles is al gauw beter dan bijvoorbeeld een oud eenvroudig huurblokje. Dan ben je blij met alles wat je voor je paarduizend gespaarde euro's kunt kopen.

Ik zou kijken wat de apparatuur op internet kost en daar nog 1000 bij optellen...

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: cabiria keuken

Ongelezen bericht door een »

Het lijkt er sterk op dat meneer of mevrouw PFFFF nauwelijks in staat is om normale reacties te geven! Niet iedereen komt uit de keukenbranche en ja, dan kunnen er weleens vragen tussen zitten die voor de doorgewinterde keukenverkoper dom overkomen. Maar misschien moeten we je even duidelijk maken waar een forum voor bedoeld is: elkaar helpen! Dus stop ajb met die suffe reacties, als je niets zinnigs te melden hebt reageer dan maar helemaal niet.

(lees de forum-gedragsregels eens, daar staat o.a. in:
Bezoekers zullen elkaar en anderen respecteren

Gesloten