LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help ik wil van Lycos af!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hellybelly

Help ik wil van Lycos af!

Ongelezen bericht door hellybelly »

Ik heb 4 domeinnamen bij Lycos.
Eentje heb ik al vanaf 2 mei 2006. Alles ging goed met uploaden tot een half jaar geleden....
De frontpage exstensies werkten ineens niet meer goed.
Na veel gebel met Lycos kreeg ik een mail waarin stond dat ze niets aan het probleem kunnen doen. Ze werken met Linux en dus kan Frontpage problemen geven. Nu moest IK maar een ander programma aanschaffen om mijn sites te maken. Dus voor veel geld aanschaffen en dan helemaal opnieuw alles leren en maken, nou moe.
Ik vind dat Lycos moet zorgen dat het werkt, ze adverteren er tenslotte mee, dat Frontpage werkt.
Ze kunnen hun beloftes niet nakomen dus vind ik dat ik het contract dat nog een jaar ofzo loopt, mag opzeggen. Maar nee, dat kan niet.
Nou dan wil ik mijn pakket van €9.99 per maar veranderen naar €2.99 per maand. Dit zodat ik het gewoon naar een andere site door kan sturen, die wel werkt. Nee, dat mag niet, want dan doet iedereen dat... werd me gisteren meegedeeld.
Dit vind ik echt schandalig... Ik heb gezegd een mail gestuurd dat ik een klacht in ga dienen, en dat ze zich in de naam vergist hebben, het moet LYCOTS zijn en niet Lycos.
Ik ben zo boos, ik betaal veel geld iedere maand, en nu kunnen mijn klanten me niet eens meer bereiken omdat de formulieren de halve tijd niet meer werken.
Wie kan me advies geven: Hoe kom ik van Lycos af, of kan ik in ieder geval een lager pakket aanschaffen.Waar kan ik ze mee om de oren slaan?
Ik hoop van iemand te horen.
Heel veel groetjes Helen

01klaas

Re: Help ik wil van Lycos af!

Ongelezen bericht door 01klaas »

De beste oplossing in deze situatie zal het volgende kunnen zijn.

Spijtig genoeg heeft de klant ook aan de gestelde opzegtermijn te houden voor een opzegging van de diensten bij een provider.

U zal dus niet meer telefonisch contact moeten opnemen met lycos.

U moet namelijk bij iedere opzegging een aangetekende brief moeten sturen. In deze brief moet u duidelijk uw klacht beschrijven en dat de diensten die zij behoren leveren niet nakomen. Echter bent u verplicht om lycos ook 10 dagen de tijd te geven om dit probleem op te lossen, nadien dat wanneer dit probleem niet is opgelost kunt u namelijk zonder enige problemen de overeenkomst ontbinden.

Hopelijk heeft u zelf ook een dagboek bij gehouden dat wanneer u gebeld hebt met Lycos en eventueel met welke medewerker u gesproken heeft. Als u deze informatie heeft vermeld u dit dan zeker ook in die brief. Vermeld ook duidelijk in uw aangetekende brief dat u een schriftelijke reactie verwacht via de post en NIET via de email.

Die brief kunt u namelijk gebruiken naar de provider of hosting dat waar u uw aansluiting wilt hebben, dit zou voor u meer zode aan de dijk zetten zoals ook voor de provider om daar ook actie op te kunnen nemen.

Als u beschikt over een domeinnaam zoals hellybelly.nl dan is dit namelijk helemaal geen probleem. Gezien dat u dan online een verhuizing door kunt geven naar een hosting bedrijf dat waar u uw domeinnaam wilt laten hosten. Als u een perfecte hosting bedrijf wil hebben voor uw website dan kan ik met klem aanraden om een een bezoekje te brengen bij http://www.yourhosting.nl . Zelf heb ik aldaar al 4 domeinnamen ondergebracht zonder enige problemen in de laatste 5 jaar. Zij hebben een perfecte service en ondersteuning bij eventuele vragen. Alleen niet op scripting, dus aanpassingen aanbrengen in een webpagina. Verder doen zij echt alles en is naar mijn mening spotgoedkoop.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u dan ook veel plezier en geluk.

hellybelly

Hallo,
Ik ben heel erg blij met uw advies. Ik zal meteen beginnen om een brief op te stellen.
Helaas weet ik niet met wie ik gesproken heb, maar wel wanneer.
Ik zal inderdaad overwegen om een andere host te zoeken.
Ik heb al helderhosting gevonden en die hebben gewoon een 'normaal' telefoonnummer en geen 0900.
Daar heb ik de nieuwe domein genomen en daar heb ik die van Lycos daar naar doorgestuurd, maar ik vind het zo'n zonde van het geld. Dat ik niets met Lycos kan.Het eerste jaar ben ik zeer tevreden geweest.
Nogmaals bedankt voor uw moeite.
Met vriendelijke groet,
Helen Janssen

01klaas

Ongelezen bericht door 01klaas »

U kunt eventueel alle gegevens terug vinden op uw telefoon nota en darabij de datum zoals tijden.

Kijk nu zijn er meer lijdraaden om verder te komen om hun duidelijk te maken van uw klacht en wat u eraan gedaan heeft.

Ik wens u dan alsnog velle sterkte toe.

hellybelly

Bedankt voor de tip.
Ik heb helaas geen gespecifiseerde rekening.
Hartstikke bedankt voor alle moeite en ik hoop ook dat het allemaal gaat lukken.
Groetjes Helen

Gesloten