Ik wil van dat abonnement van KPN af.
Zit nu bij Tele2 en Tele2 compleet zou iets kunnen zijn.
Oranje DSL en Compuserve ook.
Kan iemand mij hier iets over zeggen?
En als er storing is, waar zit dat, bij het internetten of bellen
of is het indien storing, dan treft het beiden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ADSL + bellen, bij problemen waar zitten die?
Re: ADSL + bellen, bij problemen waar zitten die?
Ik heb Tele2 Compleet maar antwoord geven waar de storing in zit weet ik niet. Ik heb het aangesloten en sindsdien werkt het fantastisch. Het is computer aan en internet op en de telefoon werkt ook goed. Maar ik neem aan als je storing heb je niet kan bellen en internetten en dat er bepaalde lampjes rood branden of knipperen heel snel. Maar ik kan je Tele2 Compleet echt aanraden bij mij werkt het echt probleemloos.javascript:emoticon(':lol:')
Laughing
Laughing
Re: ADSL + bellen, bij problemen waar zitten die?
RADonker
BerichtGeplaatst op: 13 Okt 2006 22:08 Onderwerp: Tele2
================================================
Hartelijk bedankt voor uw informatie.
Heb alles nog eens goed bekeken en het enige dat mij nu
dan nog tegenhoudt is het feit, dat als Tele2Compleet internet
storing heeft, je je PC modem kunt gebruiken.
Nu met Tele2 ADSL kan ik via Tele2 met mijn gewone interne modem
het net op.
Ik zie wel de nieuwe ontwikkelingen en aanbiedingen vliegen de pan uit.
BerichtGeplaatst op: 13 Okt 2006 22:08 Onderwerp: Tele2
================================================
Hartelijk bedankt voor uw informatie.
Heb alles nog eens goed bekeken en het enige dat mij nu
dan nog tegenhoudt is het feit, dat als Tele2Compleet internet
storing heeft, je je PC modem kunt gebruiken.
Nu met Tele2 ADSL kan ik via Tele2 met mijn gewone interne modem
het net op.
Ik zie wel de nieuwe ontwikkelingen en aanbiedingen vliegen de pan uit.
Re: ADSL + bellen, bij problemen waar zitten die?
Dat is een afweging die je maakt. Het is een nadeel als internet uitvalt je ook niet kan bellen. Gewoon voor je zelf afwegen hoe belangrijk de telefoon voor je is. Is het echt belangrijk dan moet je de KPN abonnement er bij houden en op een andere manier met Tele2 bellen, zodat je altijd twee keuzes heb als je echt niet zonder telefoon kan. Ik heb de vaste telefoon er alleen maar bij omdat ik toch overdag werkt bel ik bijna alles met mijn mobiel en alleen in de avond bij langere gespekken gebruik ik de vaste telefoon. Je moet gewoon naar je eigen belgedrag kijken wat je keuze wordt. javascript:emoticon(':D')
Very Happy
Very Happy
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 okt 2006 17:36
Re: ADSL + bellen, bij problemen waar zitten die?
Denk eerst goed na voor je ergens aan begint.
Ik wilde ook van mijn KPN af, dus nam ik Orange familie
+ bellen.
Wat een ellende zit nu al van af juni zonder telefoon, kan wel gebeld worden maar zelf niet bellen.
Orange zou alles regelen met KPN ook de nummer overname, de ADSL werkt wel maar de telefoon dus niet, ben al maanden bezig helpdesk, telefoon fax, alles zonder resultaat.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd met allerhande onzin verhalen, we bellen u nou dat doen ze dus al 3 maanden echt niet, waardeloos.
Heb al 3 x een nieuwe Livebox gehad maar daar ligt het niet aan, de fout ligt bij ons we zijn er mee aan het werk??????????????
maar wel laten ze me betalen voor het gebruik van de telefoon.
En nergens iets te vinden waar je de hele zooi kunt opzeggen,
hun blijven in gebreke ik dus niet, maar je kunt nergens terecht.
Dus bedenk goed wat je gaat doen, dat bespaart je veel geld en stress.
Ik wilde ook van mijn KPN af, dus nam ik Orange familie
+ bellen.
Wat een ellende zit nu al van af juni zonder telefoon, kan wel gebeld worden maar zelf niet bellen.
Orange zou alles regelen met KPN ook de nummer overname, de ADSL werkt wel maar de telefoon dus niet, ben al maanden bezig helpdesk, telefoon fax, alles zonder resultaat.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd met allerhande onzin verhalen, we bellen u nou dat doen ze dus al 3 maanden echt niet, waardeloos.
Heb al 3 x een nieuwe Livebox gehad maar daar ligt het niet aan, de fout ligt bij ons we zijn er mee aan het werk??????????????
maar wel laten ze me betalen voor het gebruik van de telefoon.
En nergens iets te vinden waar je de hele zooi kunt opzeggen,
hun blijven in gebreke ik dus niet, maar je kunt nergens terecht.
Dus bedenk goed wat je gaat doen, dat bespaart je veel geld en stress.