LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Sinds 2/11/05 zijn we overgestapt van Eneco naar Nuon elektra.
Nuon is in onze streek ook netbeheerder.
We zijn er achter gekomen dat onze dubbeltarief meter al een tijdje defekt was.
Op 1/2/06 is deze door Nuon vervangen en daarop hebben we op 16/5/06 een correctie ontvangen.
Tevens hebben wij door Nuon een coorrectie op het netbeeheer ontvangen van 28/6/03 t/m 2/11/05.
De correctie van het stroom moesten we zelf bij Eneco-onze vorige leverancier- verhalen.
We zijn dus al vanaf eind mei hiermee bezig en we schieten niet op.
Eneco geeft aan dat Nuon de correctie moet uitvoeren.
DTE geeft aan dat Nuon de uitvoerende moet zijn
Nuon geeft aan dat Eneco de correctie moet uitvoeren.
We staan nu dus stil,wie heeft er een idee wat ik NU nog zou kunnen doen!!
Familie Apeldoorn.
Nuon is in onze streek ook netbeheerder.
We zijn er achter gekomen dat onze dubbeltarief meter al een tijdje defekt was.
Op 1/2/06 is deze door Nuon vervangen en daarop hebben we op 16/5/06 een correctie ontvangen.
Tevens hebben wij door Nuon een coorrectie op het netbeeheer ontvangen van 28/6/03 t/m 2/11/05.
De correctie van het stroom moesten we zelf bij Eneco-onze vorige leverancier- verhalen.
We zijn dus al vanaf eind mei hiermee bezig en we schieten niet op.
Eneco geeft aan dat Nuon de correctie moet uitvoeren.
DTE geeft aan dat Nuon de uitvoerende moet zijn
Nuon geeft aan dat Eneco de correctie moet uitvoeren.
We staan nu dus stil,wie heeft er een idee wat ik NU nog zou kunnen doen!!
Familie Apeldoorn.
-
- Berichten: 913
- Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Over het algemeen genomen maken alle energieleveranciers er een grote puinhoop van. Het wordt hoog tijd dat het volk zich hiertegen uitspreekt.
.uit
.uit
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Bedankt voor jullie reakties.
Ik hou jullie op de hoogte,het eerste wat ik ga doen is de Nuon en de Eneco een brief schrijven.
Lijkt het jullie verstandig dit aangetekend te doen?
Daarna ga ik aan de slag met de geschillen commissie.
Ik vind het gewoon van de zotte dat ze elkaar het balletje toeschuiven.
Nuon heeft een kant en klaar percentage pakket klaarliggen voor hjet herberekenen van de meterstanden,is het dan zo moeilijk om die te gebruiken voor Nuon?
Als het nou om 10 euro ging zou ik de boel laten liggen maar als de Nuon mij over 3 maanden 260 euro corrigeerd dan krijg zou ik van de Eneco een aanzienlijk bedrag terug moeten vangen.
Word vervolgd!
Familie Apeldoorn
Ik hou jullie op de hoogte,het eerste wat ik ga doen is de Nuon en de Eneco een brief schrijven.
Lijkt het jullie verstandig dit aangetekend te doen?
Daarna ga ik aan de slag met de geschillen commissie.
Ik vind het gewoon van de zotte dat ze elkaar het balletje toeschuiven.
Nuon heeft een kant en klaar percentage pakket klaarliggen voor hjet herberekenen van de meterstanden,is het dan zo moeilijk om die te gebruiken voor Nuon?
Als het nou om 10 euro ging zou ik de boel laten liggen maar als de Nuon mij over 3 maanden 260 euro corrigeerd dan krijg zou ik van de Eneco een aanzienlijk bedrag terug moeten vangen.
Word vervolgd!
Familie Apeldoorn
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 07 feb 2006 12:38
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Geachte heer/mevrouw Apeldoorn,
Uit uw bericht op dit forum kan ik opmaken dat u een aantal vragen heeft over een defect aan uw dubbeltariefmeter en de wijze waarop de correctie van dit defect administratief is verwerkt.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om de hieromtrent gerezen problematiek te bespreken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer(s) kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Uit uw bericht op dit forum kan ik opmaken dat u een aantal vragen heeft over een defect aan uw dubbeltariefmeter en de wijze waarop de correctie van dit defect administratief is verwerkt.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om de hieromtrent gerezen problematiek te bespreken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer(s) kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Geachte "medewerker" Wilt u ermee stoppen mensen uit te nodigen om hun gegevens hier op t forum achter te laten?
Ivm de wet bescherming persoonsgegevens mag dit helemaal niet!
GA JULLIE WERK LIEVER EENS EEN KEER INEENS GOED DOEN!
Ivm de wet bescherming persoonsgegevens mag dit helemaal niet!
GA JULLIE WERK LIEVER EENS EEN KEER INEENS GOED DOEN!
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Hier wil ik even op reageren.
De medewerker heeft mij reeds benaderd en de zaak in behandeling genomen.
Tuurlijk ben ik het met je eens dat men hun werk gelijk moeten doen.
Maar ik ben heel blij dat er via deze site nu werkelijk naar je geluisterd word.
Verder heeft de medewerker mij ook verteld even de gegevens te verwijderen en dat heb ik ook gedaan.
Dus niet gelijk zo negatief.
Fam.Apeldoorn
De medewerker heeft mij reeds benaderd en de zaak in behandeling genomen.
Tuurlijk ben ik het met je eens dat men hun werk gelijk moeten doen.
Maar ik ben heel blij dat er via deze site nu werkelijk naar je geluisterd word.
Verder heeft de medewerker mij ook verteld even de gegevens te verwijderen en dat heb ik ook gedaan.
Dus niet gelijk zo negatief.
Fam.Apeldoorn
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Raytje,
Wil jij eens stoppen anderen lastig te vallen met je onzin.
Medewerker heeft hier al menig vragensteller kunnen helpen ( wat niet van jou te zeggen valt ) en daarnaast vraagt hij / zij niet om persoonsgegevens, maar om het contractrekeningnummer. Met dit nummer kan een normaal persoon helemaal niets, alleen een medewerker van NUON kan hiermee de klant achterhalen en contact opnemen.
Houd dus nu eens op met je onzin en ga een ander vervelen !
Wil jij eens stoppen anderen lastig te vallen met je onzin.
Medewerker heeft hier al menig vragensteller kunnen helpen ( wat niet van jou te zeggen valt ) en daarnaast vraagt hij / zij niet om persoonsgegevens, maar om het contractrekeningnummer. Met dit nummer kan een normaal persoon helemaal niets, alleen een medewerker van NUON kan hiermee de klant achterhalen en contact opnemen.
Houd dus nu eens op met je onzin en ga een ander vervelen !
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Angel ,
Jouw opmerking ten opzichte van Raytje onderschrijf ik volkomen.
Met het contractnummer heb je het mis, ik kan zo via het nutsbedrijf jou doopziel lichten met het nummer, geef mij jouw C nummer maar en ik stuur je morgen een mail bericht
Jouw opmerking ten opzichte van Raytje onderschrijf ik volkomen.
Met het contractnummer heb je het mis, ik kan zo via het nutsbedrijf jou doopziel lichten met het nummer, geef mij jouw C nummer maar en ik stuur je morgen een mail bericht
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Geachte meneer Raytje23,
Het is duidelijk dat het personeelsbeleid van Nuon uw kwetsbare ego geen goed heeft gedaan. Uw herhaaldelijke pogingen om Nuon in diskrediet te brengen en de medewerker te dwarsbomen geven meer van uw slappe karakter weer dan u waarschijnlijk zelf door heeft. Ik zou u dan ook oprecht willen adviseren om deze vage en onwaardige strafexpeditie te staken.
Voorts is het misschien voor de overige gebruikers van dit forum handig te weten dat de heer Raytje23 gebakken lucht vertelt. Hieronder de werkelijkheid.
- Een contractrekeningnummer is voor niemand behalve het energiebedrijf bruikbaar.
- Een contractrekeningnummer valt niet in de categorie persoonsgegevens.
- Het vragen om persoonsgegevens is niet strafbaar, dat zou alleen het publiceren zijn.
- Indien een klant persoonsgegevens zou plaatsen, is dit voor diens eigen verantwoordelijkheid. Er kan om gevraagd worden, maar men kan niet gedwongen worden ze ook te verstrekken.
Ik concludeer dan ook dat de heer Raytje23 negatieve onzin vertelt en dat het vragen naar contractrekeningnummers niemand kan schaden en al helemaal niet strijdig is met de wet op bescherming persoonsgegevens. Als een energiebedrijf (in casu de medewerker) ongevraagd gegevens van klanten op dit forum zou plaatsen, dan zou de heer Raytje23 terecht bezwaar aan hebben getekend. De medewerker doet dit niet en blijft in mijn optiek zeer terecht zeer oppervlakkig in zijn/haar berichtgeving op dit forum.
Ik steun dit initiatief van harte, ook al blijf ik van mening dat het in zekere zin wel mosterd na de maaltijd is.
De Dwaas
Het is duidelijk dat het personeelsbeleid van Nuon uw kwetsbare ego geen goed heeft gedaan. Uw herhaaldelijke pogingen om Nuon in diskrediet te brengen en de medewerker te dwarsbomen geven meer van uw slappe karakter weer dan u waarschijnlijk zelf door heeft. Ik zou u dan ook oprecht willen adviseren om deze vage en onwaardige strafexpeditie te staken.
Voorts is het misschien voor de overige gebruikers van dit forum handig te weten dat de heer Raytje23 gebakken lucht vertelt. Hieronder de werkelijkheid.
- Een contractrekeningnummer is voor niemand behalve het energiebedrijf bruikbaar.
- Een contractrekeningnummer valt niet in de categorie persoonsgegevens.
- Het vragen om persoonsgegevens is niet strafbaar, dat zou alleen het publiceren zijn.
- Indien een klant persoonsgegevens zou plaatsen, is dit voor diens eigen verantwoordelijkheid. Er kan om gevraagd worden, maar men kan niet gedwongen worden ze ook te verstrekken.
Ik concludeer dan ook dat de heer Raytje23 negatieve onzin vertelt en dat het vragen naar contractrekeningnummers niemand kan schaden en al helemaal niet strijdig is met de wet op bescherming persoonsgegevens. Als een energiebedrijf (in casu de medewerker) ongevraagd gegevens van klanten op dit forum zou plaatsen, dan zou de heer Raytje23 terecht bezwaar aan hebben getekend. De medewerker doet dit niet en blijft in mijn optiek zeer terecht zeer oppervlakkig in zijn/haar berichtgeving op dit forum.
Ik steun dit initiatief van harte, ook al blijf ik van mening dat het in zekere zin wel mosterd na de maaltijd is.
De Dwaas
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Dwaas of niet Dwaas, persoonlijke gegevens,waaronder een C nummer, kun je beter niet publiceren op een openbaar forum.
Ik weet niet wie de persoon is die achter de Medewerker verborgen gaat en wie de mensen of personen zijn die hem een loftrompet toezwaaien, internet namen zeggen mij niets en het zijn allemaal pseudonamen. Misschien dat de redactie van Radar hier iets over kan zeggen. Misschien doet de medewerker wel goed werk, ik weet het niet en daarom pleit ik voor opletten met je prive gegevens.
Ik weet niet wie de persoon is die achter de Medewerker verborgen gaat en wie de mensen of personen zijn die hem een loftrompet toezwaaien, internet namen zeggen mij niets en het zijn allemaal pseudonamen. Misschien dat de redactie van Radar hier iets over kan zeggen. Misschien doet de medewerker wel goed werk, ik weet het niet en daarom pleit ik voor opletten met je prive gegevens.
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Beste Henri42,
Ik kan mij bij jouw opmerkingen alleen maar aansluiten. Ook ik ben zeer, zeer voorzichtig met het bekendmaken van persoonlijke gegevens op internet (behalve mijn contractrekeningnummer.. dat kan iedereen krijgen ), vandaar ook dat ik mijzelf een pseudoniem heb aangemeten.
Voor wat betreft de medewerker kan ik alleen maar zeggen dat er te veel mensen op dit forum zijn die zeggen dat ze goed door hem/haar zijn geholpen en daarmee lijkt de medewerker mij goed werk te doen. De mensen die afgeven op de medewerker zijn of te druk bezig met het afzeiken van het grote energiebedrijf, of ze zijn zo gekwetst dat ze hun oude collega's en werkgever afvallen. Dat zijn in elk geval geen betrouwbare mensen als het gaat om het nut van de medewerker. Mensen met echte klachten die aangeven dat ze echt zijn geholpen komen mij betrouwbaarder voor.
De Dwaas
Ik kan mij bij jouw opmerkingen alleen maar aansluiten. Ook ik ben zeer, zeer voorzichtig met het bekendmaken van persoonlijke gegevens op internet (behalve mijn contractrekeningnummer.. dat kan iedereen krijgen ), vandaar ook dat ik mijzelf een pseudoniem heb aangemeten.
Voor wat betreft de medewerker kan ik alleen maar zeggen dat er te veel mensen op dit forum zijn die zeggen dat ze goed door hem/haar zijn geholpen en daarmee lijkt de medewerker mij goed werk te doen. De mensen die afgeven op de medewerker zijn of te druk bezig met het afzeiken van het grote energiebedrijf, of ze zijn zo gekwetst dat ze hun oude collega's en werkgever afvallen. Dat zijn in elk geval geen betrouwbare mensen als het gaat om het nut van de medewerker. Mensen met echte klachten die aangeven dat ze echt zijn geholpen komen mij betrouwbaarder voor.
De Dwaas
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
ook ik heb van dichtbij meegemaakt dat ,, de medewerker,, een vriend hier op het forum via het contractnummer heel keurig heeft geholpen.De eerste vraag was om het nummer weer te verwijderen en daaarna is het probleem opgelost, Geef toe, Dit had nuon al veel eerder kunnen en ook moeten doen, maar beter laat dan nooit.
Joopataa
Joopataa
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Ik hoop dat de problemen voor Familie Apeldoorn snel zijn opgelost.
Wat betreft persoonsgegevens: eerste even info checken en dan pas piepen....er ligt een uitspraak van het College Bescherming Persoonsgegevens dat energiebedrijven dit helemaal niet mogen zo via het forum van radar.
Deze woorden worden mij wel in de mond gelegd maar die komen toch echt van het CBP.
PS: Wat betreft het helpen van anderen ben ik druk mee bezig. Heb al een aantal mensen hier op weg geholpen maar aangezien Angel 1978 en Henri 42(vast duur gesubsidieerde bijstandstrekkers) constant erop kicken mijn woorden in twijfel te trekken kan ik toch nooit meer iets goeds doen.
Wat betreft persoonsgegevens: eerste even info checken en dan pas piepen....er ligt een uitspraak van het College Bescherming Persoonsgegevens dat energiebedrijven dit helemaal niet mogen zo via het forum van radar.
Deze woorden worden mij wel in de mond gelegd maar die komen toch echt van het CBP.
PS: Wat betreft het helpen van anderen ben ik druk mee bezig. Heb al een aantal mensen hier op weg geholpen maar aangezien Angel 1978 en Henri 42(vast duur gesubsidieerde bijstandstrekkers) constant erop kicken mijn woorden in twijfel te trekken kan ik toch nooit meer iets goeds doen.
Re: Nuon,Eneco,DTE,we krijgen geen duidelijkheid!
Raytje23, De enige die op dit forum goede dingen voor de klanten heeft gedaan ( al was dat dan laat ) is ,, de medewerker,, Deze persoon en geen ander heeft al diverse mensen goed geholpen. Door je medeforum-gebruikers uit te maken voor gesubsidieerde bijstandtrekkers maak je meteen duidelijk dat we van jou niks te verwachten hebben.Dus schaar ik mij achter angel1978 en henri42 ,en vraag je te dimmen.