LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Bruce
Berichten: 169
Lid geworden op: 16 jun 2004 16:34

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door Bruce »

Maar dat moeten we wel samen doen
Maar dan toch zeker wel zonder die commerciele Pieter Hezemans van Payback, Piet?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Bruce, dit is het onderwerp:
Geduld beproefd in Dexia-drama

De Telegraaf 27 oktober 2007

Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM – Het geduld van gedupeerden van het aandelenleasedrama bij onder meer Dexia Bank wordt nogmaals zwaar op de proef gesteld. Het behandelen van alle rechtszaken kan nog wel drie tot vier jaar duren, aldus minister Zalm (Financiën) in een brief aan de Tweede Kamer.
Dit ondanks de oprichting van een speciaal ’team aandelenlease’ door de rechtbank Amsterdam, waar verreweg de meeste zaken aanhangig (4500 tot dusver) zijn gemaakt. Een uitspraak van het Amsterdamse gerechtshof over het al dan niet verbindend verklaren van de omstreden Duisenberg-regeling, is pas aan eind dit jaar te verwachten. Dit compromisvoorstel stuit bij gedupeerden op felle kritiek. Zalm meldde in zijn brief verder ’geen knelpunten’ te zien.

© 1996-2006 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Het kan allemaal best nog wel meevallen.
Vergeet niet, Zalm heeft Duisenberg aangesteld om VOOR ZICHZELF snel het leasedrama te kunnen afsluiten.
Nu het er naar uitziet dat er toch nog velen van plan zijn door te procederen bij evt. toekenning wcam gaat dit logischer wijs tegen de bedoeling van Zalm in.
Bangmakerij dus van Zalm.
Vergeet niet, hij is meer betrokken bij de politiek dan bij de burgers.
Daarom zeg ik, het kan allemaal nog wel meevallen.
OD.

marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door marit »

Piet, bedankt voor je snelle en goede verslag.Is me al vaker opgevallen.
Zit al jaren op het nulpunt en door twee BKR A-koderingen is lenen of overwaarde huis opnemen onmogelijk. Nog drie of vier jaar wachten is voor ons onmogelijk; ook al gezien onze leeftijd maar meer nog vanwege het geld. Hoop dat op het eind van dit jaar de kogel goed door de kerk is en dat er duidelijkheid is. De politici zater er altijd al voor zichzelf maar dat zelfvergenoegzame en arrogante gedrag van de pluchezitters, Zalm voorop, komt me de keel uit.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Mee eens, in hetzelfde schuitje.
Ik denk dat Zalm aan een miljardenclaim tussen 2 multinationals denkt,
daar is het heel normaal als zo'n rechtszaak 10 jaar vergt.
Zijn fout is dus dat hij gemakshalve vergeet dat het bij de ene partij (Dexia) welliswaar om miljarden gaat maar dat het bij vele gedupeerden
om hun spaargeld/lening ed. gaat. Jaar in jaar uit geen kant uit te kunnen is niet te verkopen.

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door B17 »

De leugen regeert al jarenlang, maar de tijd is niet ver meer dat de waarheid boven water komt.

B17

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door Math »

Marit, de hypotheek oversluiten was bij ons geen probleem, ik en mijn vrouw hebben allebei contracten met A-code. Onze bank, ABN-AMRO, wist precies hoe dat Dexiabedrog in elkaar zat. En om ook nog even te reageren op die lachbek van Zalm, hoe is het in godsnaam mogelijk dat de mensen die door Dexia zijn gedagvaard en niet andersom nu in de wacht worden gezet. Hoe krijgen ze het klaar. Er wordt achter onze rug meer gerotzooid als wij denken. Het kan toch niet zijn dat de aandelen niet op naam zijn gekocht door Dexia en de rechter straks ons de DB oplegt olf de WCAM er doordrukt. Ik kan het in ieder geval niet meer volgen en kan alleen maar afwachten zoals velen van ons.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Geef daarom de VVD, de partij van "slimme" Gerrit Zalm, op 22 november a.s. loon naar werken. Stem SP !!!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door croosjes »

Procesvoerder,en wat zal er dan gaan gebeuren met de SP ?


Mg.Andre

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Onze bank, ABN-AMRO, wist precies hoe dat Dexiabedrog in elkaar zat
hm.
Ik denk eerder, dat ze gewoon tevreden zijn met het geboden onderpand. Oversluiten is geen kunst. Sluiten voor velen wel.

B+

marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door marit »

Ik ben bij OBVION en via de Hypotheker weigert deze verstrekker overwaarde toe te kennen, hoewel er flink veel is. Volgens de Hypotheker zou het geen bezwaar zijn omdat de begeleidende brieven m.b.t. Dexia erbij zaten.
Ovesluiten is geen optie omdat wij dan veel boete moeten betalen.
Wie het weer mag het zeggen. Wordt :twisted: :twisted: omdat wij al tijden niets meer kunnen en minimaal moeten leven.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Croosjes, als de SP bij de volgende verkiezingen overtuigend meer zetels behaalt kan de PvdA bij een linkse meerderheid echt niet om de SP heen. Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in Jan Marijnissen dan in het huidige kabinet, met huichelaars zoals Zalm.
Slechter kan het voor Jan met de Pet nauwelijks worden, dus ik hoop van harte dat de volgende regering van linkse signatuur zal zijn. De rijke rechtse graaiers hebben hun zakken nu toch wel genoeg gevuld!

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Brief Zalm aan Kamer, het kan nog lang duren.

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Als het nog slechter wordt voor Jan met de Pet met het volgende kabinet ,dan durf ik te voorspellen dat de criminaliteit enorm zal toenemen,met name diefstal.Dan moet het volgende kabinet een enorm politie apparaat op de been brengen,zoals toentertijd met Margaret Thatcher het geval was.Als de mensen niets meer te eten hebben, gaan ze het bij de rijken halen goedschiks of kwaadschiks.

Gesloten