LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TIjdschrift Jan welkomsgeschenk

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Anna65

TIjdschrift Jan welkomsgeschenk

Ongelezen bericht door Anna65 »

Ik heb begin september een jaarabonnement afgesloten bij het tijdschrift Jan. Als welkomsgeschenk zou ik een zwarte leren tas ontvangen, zodra mijn gegevens waren verwerkt en het abonnementsgeld zou zijn geincasseerd.
Het geld is van mijn rekening afgeschreven, maar ik wacht nog steeds op de tas. Ik heb hierover gebeld met Jan, in eerste instantie kreeg ik te horen dat er iets fout was gegaan met mijn gegevens, maar ik zou echt binnen drie weken de tas ontvangen. Gisteren heb ik weer gebeld nu was het verhaal dat ze nog in afwachting zijn van de levering van de tassen. Ik vind dit een vreemde gang van zaken, mede omdat ze vrij uitgebreid reclame hebben gemaakt voor deze actie.
Mijn vraag is of er mensen zijn die de tas al wel hebben ontvangen??

biancabr

Re: TIjdschrift Jan welkomsgeschenk

Ongelezen bericht door biancabr »

Hoi,

Heb je de tas ondertussen wel ontvangen? Ik zit namelijk aan een abonnement op Jan te denken, met name door de tas die je er op dit moment bij krijgt. Ik wacht je reactie dus maar even af voordat ik hieraan begin.

Vriendelijke groet, Bianca

kristelbosch

Re: TIjdschrift Jan welkomsgeschenk

Ongelezen bericht door kristelbosch »

Heb in oktober een abbonement gekregen op de Jan.Na een aantal mailtjes heb ik nu eindelijk het eerste nummer ontvangen.Vind dat dit eigenlijk onacceptabel lang heeft geduurd! Verbaast me dus helemaal niet dat je nog steeds zit te wachten op die tas! Hoop dat de tas nog komt!
Groetjes Kristel

Gesloten