LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AFM is goed bezig?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
exfortisklant

AFM is goed bezig?

Ongelezen bericht door exfortisklant »

Martinvdm

Re: AFM is goed bezig?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

In Belgie is Dexia gestart met profielen als eerste, de AFM die ditzelfde gaat doen in Nederland, de waarschuwingen bij reclames en noem maar op vloeit allemaal voor uit de Leaseproblematiek...

Men gaat zijn werk (hoop ik) serieus doen en dekt zichzelf tevens in om herhalingen te voorkomen...

Men verwacht dat wij het leergeld gaan betalen !!
Dat ben ik niet van plan, en blijf doorprocederen. Dexia en cs. kunnen nog altijd mijn rug op... :D

Elias

Re: AFM is goed bezig?

Ongelezen bericht door Elias »

AFM is goed bezig ????

Enkele "wapenfeiten" uit dat stuk:
Pijnenburg:
"Bij een klein probleem geven we een waarschuwing.
Bij grote vergrijpen kunnen we een boete van 450.000 euro opleggen".

Onlangs werd bekend dat de AFM honderden klachten over de tussenpersonen had ontvangen.
Hoeveel waarschuwingen hebben die honderden klachten opgeleverd ??? ( Boetes zal ik maar niet vragen.... 8) )
Wat hebben ze aan die klachten uberhaupt gedaan behalve registreren ??

Boetes van wel 450.000 euro bij een groot vergrijp !!!
Tjonge, nou wordt Jan de Witteboord echt bang. Of niet, want dergelijke grote feiten komen in Nederland, gezien de sporadisch opgelegde en vooral kleine boetes - al in geen jaren voor, toch ???

En bij Dexia mochten ze er onlangs niet naar kijken met als resultaat een bijzonder vaag rapport om de beerput van Knuppe Witteboord maar niet te veel te laten stinken......
Alleen maar netjes vragen en dan toch maar tevreden zijn met wat ze in hun handen gestopt kregen.

"Woef, woef" laat het tandloze waakhondje nog horen en kwispelt rustig verder......

Gesloten